Miksi te otatte parisuhteet niin vakavasti ja kuvittelette olevanne satuhahmoja?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Hohhoijaa"
[QUOTE="vieras";29134541]Minäkö en pärjää ilman sinun "jaxuhaleja". Miksi oletat että minä eläisin ilman rakkautta. Ei ihminen jaksa elää ilman rakkautta.
Kuten sanottua, panemiseen se ei liity.[/QUOTE]

Kyllä, sun isi ja äiti varmasti rakastaa sua. Mutta välillä voisit antaa niiden olla vähän aikaa vaikka ihan kahdestaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: mars bébé
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mars bébé;29134718:
Eli siis tarkoitatko, että syntyminen perheessä on aloittanut perheen?
Siitäkö se sukurakkaus alkaa, kun lapsi syntyy, näille kahdelle, jotka vain hyötyvät toisistaan?
Mitä ihm...?
Mistä se rakkaus alkaa?Kerro,kerro!;)
Toivon mukaan syntymästä, kun vanhemmat alkavat rakastaa lasta. Kaikille ei rakkautta suoda, se on ikävää.
Moni rakkaudeton ihminen sekoittaakin juuri seksi- ja riippuvuussuhteen rakkauteen, koska eivät tiedä mitä on rakkaus.
 
[QUOTE="vieras";29134749]Toivon mukaan syntymästä, kun vanhemmat alkavat rakastaa lasta. Kaikille ei rakkautta suoda, se on ikävää.
Moni rakkaudeton ihminen sekoittaakin juuri seksi- ja riippuvuussuhteen rakkauteen, koska eivät tiedä mitä on rakkaus.[/QUOTE]

Entäpä, jos onkin seksi-tai riippuvuussuhde ja saa lapsen ja elää perheenä?
Mitähän se mahtaa olla?Tuleeko siihen heti lapsen synnyttyä ikäänkuin kylkiäisenä se sukurakkaus?:rolleyes:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mars bébé;29134748:
Sä oot ihana!:LOL:
Nyt mäkin vasta hokasin, että niin mäkin kiintymyssuhdetan mun miestä! :heart:
Järkytys on ilmiselvästi käsinkosketeltava, hymiöt ja vitsailun tarve puhuvat karkeaa kieltään.
 
Blue
[QUOTE="vieras";29134774]Järkytys on ilmiselvästi käsinkosketeltava, hymiöt ja vitsailun tarve puhuvat karkeaa kieltään.[/QUOTE]

Sä selkeästi tarvitsisit muuta käsinkosketeltavaa kuin palstalaisten puheet... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: mars bébé
[QUOTE="vieras";29134731]Perhettä ovat ne joiden suonissa vertaa samaa verta.
Tai adoptoidut perheenjäsenet. Panijan kanssa ei voi olla samaa perhettä, perheseksi on laitonta.[/QUOTE]

Sehän on selvää, että tuo sinun mainitsemasi sukurutsaus on laitonta,
mutta miksi otat sen asian esiin jo toista kertaa?
Tarkoitatko, että lapsi saadaan vireille hyötysuhteesta panijaan-ok-
sitten lapsen myötä heistä kehittyy perhe ja rakkaus leimahtaa sitten-POF!-
ja sitten mies on silti vain panija, jonka kanssa ei harrasteta seksiä?
Mieskin on perheenjäsen.
Perheluku voi olla kaksi.=Nainen ja Mies
 
Kiitos jokatapauksessa tästä aluksi järkyttävästä ja hieman jopa shokeeraavasta
tiedosta.
Sain loppujen lopuksi mukavan mielen.
Onneksi synnytän pian, niin sitten alkaa se rakkaus;)
Blue, olit hauskaa seuraa-kiitän ja poistun tsekkaamaan kiintymyssuhdepanijani kanssa
elokuvaa inhoittavan irstaaseen halausasentoo.
VISES!
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja mars bébé;29134825:
Kiitos jokatapauksessa tästä aluksi järkyttävästä ja hieman jopa shokeeraavasta
tiedosta.
Sain loppujen lopuksi mukavan mielen.
Onneksi synnytän pian, niin sitten alkaa se rakkaus;)
Blue, olit hauskaa seuraa-kiitän ja poistun tsekkaamaan kiintymyssuhdepanijani kanssa
elokuvaa inhoittavan irstaaseen halausasentoo.
VISES!
Tack detsamma, vi ses. :)
 
  • Tykkää
Reactions: mars bébé
säpäle harmaana
[QUOTE="vieras";29133654]Onhan sinulla varmasti muitakin ihmisiä, joista pidät, mutta joiden kanssa et asu.
Rakkautta se ei ole.[/QUOTE]

No niin niin, mutta se pitäminenhän on sinusta vain kiintymyssuhde, mikä taas sinun mukaasi tarkoittaa tapaa ja hyötymistä. Sano nyt missä se tapa ja hyötyminen on, jos pitää henkilöistä, joiden kanssa ei asu.
 
mielipide-eroja?
Ja tää sama satuolento oli kyllä kommenteista päätellen myös tuolla toisessa ketjussa, joka koski seksisuhdetta aviopuolison kanssa. Osaisikohan joku taho oikeasti auttaa, surullinen tapaus.
 
Äänetön rahaatuova panojäsen. :heart: Että mä kiintymyssuhdetan mun miestä! :heart:
Mun perheeseen kuuluu siis äiti, lapset ja äänetön rahaatuova panojäsen.

Mun miehen perheeseen taas kuuluu isä, lapset ja lapsiahoitava vähemmän äänetön panojäsen.

Ihan parhautta :heart:

Miksiköhän perhesuunnitteluksi ehkäisyneuvonnassa kutsutaan sitä, kun pidetään huoli siitä, että niitä lapsia ei tule? Voisko se olla niin, että myös ne mies ja nainen ihan keskenään muodostaa perheen. Eipä kai.
 
"blaah"
Siis kiintynyt voi olla vaikka koiraansa... Mutta kuolisitko koiran takia tai tekisitkö niin suuria uhrauksia että todella joutuisit tinkimään omasta mukavuudesta... Sitä voip miettiä. Jos tämän kaiken tekisi puolisonsa vuoksi niin eiköhän se ole juuri sitä rakkautta. :)
 
Mulle on ihan sama miksikä sitä tunnetta nimitetään ja onko se biologiaa vai mitä. Pääasia että hoidan jälkeläiseni ja olen mieheni kanssa hamaan tappiin saakka. Muuten menee saivarteluksi kun aletaan miettimään mitä se oikein on. Olisko kolmenkymmenen vuoden sota hyvä nimitys?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mars bébé;29134790:
Sehän on selvää, että tuo sinun mainitsemasi sukurutsaus on laitonta,
mutta miksi otat sen asian esiin jo toista kertaa?
Tarkoitatko, että lapsi saadaan vireille hyötysuhteesta panijaan-ok-
sitten lapsen myötä heistä kehittyy perhe ja rakkaus leimahtaa sitten-POF!-
ja sitten mies on silti vain panija, jonka kanssa ei harrasteta seksiä?
Mieskin on perheenjäsen.
Perheluku voi olla kaksi.=Nainen ja Mies
Parisuhteessa toki voidaan elää yhteistaloudessa, mutta ei se miehestä ja naisesta tee perheenjäseniä.
 

Yhteistyössä