Blue
:heart:sokeakin kana löytää joskus jyväsen
:heart:sokeakin kana löytää joskus jyväsen
Sä oot ihana!Äänetön rahaatuova panojäsen. :heart: Että mä kiintymyssuhdetan mun miestä! :heart:
Toivon mukaan syntymästä, kun vanhemmat alkavat rakastaa lasta. Kaikille ei rakkautta suoda, se on ikävää.Alkuperäinen kirjoittaja mars bébé;29134718:Eli siis tarkoitatko, että syntyminen perheessä on aloittanut perheen?
Siitäkö se sukurakkaus alkaa, kun lapsi syntyy, näille kahdelle, jotka vain hyötyvät toisistaan?
Mitä ihm...?
Mistä se rakkaus alkaa?Kerro,kerro!
Järkytys on ilmiselvästi käsinkosketeltava, hymiöt ja vitsailun tarve puhuvat karkeaa kieltään.Alkuperäinen kirjoittaja mars bébé;29134748:Sä oot ihana!
Nyt mäkin vasta hokasin, että niin mäkin kiintymyssuhdetan mun miestä! :heart:
Tack detsamma, vi ses.Alkuperäinen kirjoittaja mars bébé;29134825:Kiitos jokatapauksessa tästä aluksi järkyttävästä ja hieman jopa shokeeraavasta
tiedosta.
Sain loppujen lopuksi mukavan mielen.
Onneksi synnytän pian, niin sitten alkaa se rakkaus
Blue, olit hauskaa seuraa-kiitän ja poistun tsekkaamaan kiintymyssuhdepanijani kanssa
elokuvaa inhoittavan irstaaseen halausasentoo.
VISES!
En epäile yhtään, ihan hyvin voi saadakin.sokeakin nainen saa joskus silmään jyväsen
Mun perheeseen kuuluu siis äiti, lapset ja äänetön rahaatuova panojäsen.Äänetön rahaatuova panojäsen. :heart: Että mä kiintymyssuhdetan mun miestä! :heart:
Jos saa ite päättää ni mää haluun olla Ivan, tsaarin kolmesta pojasta nuorin.No jos näin on, niin olen hyvin mielelläni satuolento...
Parisuhteessa toki voidaan elää yhteistaloudessa, mutta ei se miehestä ja naisesta tee perheenjäseniä.Alkuperäinen kirjoittaja mars bébé;29134790:Sehän on selvää, että tuo sinun mainitsemasi sukurutsaus on laitonta,
mutta miksi otat sen asian esiin jo toista kertaa?
Tarkoitatko, että lapsi saadaan vireille hyötysuhteesta panijaan-ok-
sitten lapsen myötä heistä kehittyy perhe ja rakkaus leimahtaa sitten-POF!-
ja sitten mies on silti vain panija, jonka kanssa ei harrasteta seksiä?
Mieskin on perheenjäsen.
Perheluku voi olla kaksi.=Nainen ja Mies