Tekis mieli ronklata, tekis mieli....mutta en uskalla!Illu-check
Tekis mieli ronklata, tekis mieli....mutta en uskalla!Illu-check
Ai kamala, syötin sun karvaiseen lapaanTekis mieli ronklata, tekis mieli....mutta en uskalla!
Mies rakentaa talon, nainen tekee kodin. Eiks ni?niimpä, naisilla on aivan käsittämättömästi mielipiteitä just sisustuksesta
Katottiin Don't look up. Oli hyvä leffa!
Illu-check toi jonkin verran satoa.
Täällä paikallinen kiinalaisraflan omistaja tulee usein juttelemaan keittiöstä ja kyselemään kuulumisia, tietää aina mitä minä tai pojat halutaan tilata ja oikein kehottaa tunkemaan sushirasiaan niin paljon sushia kuin sinne mahtuuÄsken kun kävin koiruuden kanssa lenkillä ni muistu mieleen, että unohin yli puol kiloa lohifilettä duuniin!!!
Perhana, piti tänään pistää se suolaan.
Mulla on yks innokas kokki siinä mun duunin hoodeilla, hän tuo mulle sushia ja lohta silloin tällöin.
ILMAN mitään vastapalveluksia. Arvaan että teillä kävi heti se mielessä!
Täällä mä taas ryystän tätä glögiä.
Onkohan musta tullu glögiriippuvainen?!
Täällä mä taas ryystän tätä glögiä.
Yhdyn elluun, glögi on pahhoo. Kaapissa olisi yksi puteli, L saa tulla hakemaan. Töistä sain sen, en itse ostanut tuota kammotusta.
No on tosi pahhoo, hyi pthyi oksu ja poksu...ihan kun joisi jonkun toisen onnettoman ihimisen vatsahappojaYhdyn elluun, glögi on pahhoo. Kaapissa olisi yksi puteli, L saa tulla hakemaan. Töistä sain sen, en itse ostanut tuota kammotusta.
No on tosi pahhoo, hyi pthyi oksu ja poksu...ihan kun joisi jonkun toisen onnettoman ihimisen vatsahappoja
No mun puolesta molemmat sais kieltää lailla....mutta kukapa mun mielipiteitä kuuntelis, no one!Mä yritän selkeästi kapinoida joulun loppumista vastaan.
Olen jo tehnyt reklamaation lähiseudun kauppoihin siitä että eivät myy enää glögiä!
Mitennii glögi on joku sesonkijuoma?
Myydäänhän grillimakkaraakin läpi vuoden!
Mä yritän selkeästi kapinoida joulun loppumista vastaan.
Olen jo tehnyt reklamaation lähiseudun kauppoihin siitä että eivät myy enää glögiä!
Mutta täytyy kyllä kehua sun sinnikkyyttä! JOULU MÄNI JO, KOHTA ON KESÄ!! WuhuuuuuMä yritän selkeästi kapinoida joulun loppumista vastaan.
Niin, kesä menee nopee eli taas kohta pääsee suunnittelemaan joulujuttuja!Mutta täytyy kyllä kehua sun sinnikkyyttä! JOULU MÄNI JO, KOHTA ON KESÄ!! Wuhuuuuu
Tottapa turiset!Niin, kesä menee nopee eli taas kohta pääsee suunnittelemaan joulujuttuja!
Nonni eikö tuon jo pitäis kertoia millasta myrkkyä se on??Hui kamala, meinasin pilkkiä glögilasin lattialle
Mä voin ottaa. Jäi glögit ostamatta jouluna.Yhdyn elluun, glögi on pahhoo. Kaapissa olisi yksi puteli, L saa tulla hakemaan. Töistä sain sen, en itse ostanut tuota kammotusta.
Täällä olisi hyllyllinen puoleen hintaanMä yritän selkeästi kapinoida joulun loppumista vastaan.
Meillä on ollu tekemistä 1 alkoholittomassa ja 3 alkohollisessa lahjaglögipullossa.Täällä mä taas ryystän tätä glögiä.
50 asteen helle taas 1,5 kk, 100000 kärpästä, unettomat yöt...jessss!Tottapa turiset!
Sitä ennen saadaan nauttia yöttömistä öistä, sirkkojen sirityksistä, kärpästen paskoista ikkunoissa ja niistä huumaavista kukkaistuoksuista kesäöisin!
Lyö teille kouraan ne parasta ennen -päiväyksen jälkeiset lohet....Täällä paikallinen kiinalaisraflan omistaja tulee usein juttelemaan keittiöstä ja kyselemään kuulumisia, tietää aina mitä minä tai pojat halutaan tilata ja oikein kehottaa tunkemaan sushirasiaan niin paljon sushia kuin sinne mahtuu