Arvasin ja ehkä hieman myös m1ehen ja rättiksen?Oon ollu krutin oppipoikana
Arvasin ja ehkä hieman myös m1ehen ja rättiksen?Oon ollu krutin oppipoikana
Vain muutamilla kursseillaArvasin ja ehkä hieman myös m1ehen ja rättiksen?
Lattia sais olla yksivärinen.Jestas mikä migreenikylppäri laatoituksen osalta tuossa Iltiksen jutussa.
autsJestas mikä migreenikylppäri laatoituksen osalta tuossa Iltiksen jutussa.
Kiva asunto mutta on liikaa valkoista.Siis tuo kämppä ei oo ihan mun unelma, on semmonen nuoren miehen nykyaikainen boksi eikä siinä säväytä mikään, mutta ei oo mikään tavis ES-Jonne/bensalenkkari tuo jätkä
Ja ehkä semmonen 16-18-v.tytteli haluis suunnitella poikkiksensa kanssa yhdessä tulevaa kämppää eikä ottaa sitä valmiina...Kiva asunto mutta on liikaa valkoista.
niimpä, naisilla on aivan käsittämättömästi mielipiteitä just sisustuksestaJa ehkä semmonen 16-18-v.tytteli haluis suunnitella poikkiksensa kanssa yhdessä tulevaa kämppää eikä ottaa sitä valmiina...
Jos tuo saa oikein määrätietoisen ja sisustushinkuisen muijan niin tuo kämppä lähtee herkästi myyntiin.
Huomenta! Kiinalaiset on hyökänny, ainaskin meidän pihaan viime yönä.
Onko sinun vilukissa kolli ?Mä aloin neuloo sukkaa. Teen polvisukat eräälle vilukissalle.
Se on Ellu.Onko sinun vilukissa kolli ?
kun neulomaan rupeat niin neulo kerralla puoleen reiteen ulottuvat sukat eli ns. suihinottosukatSe on Ellu.
Mullon sen verran pienet tassut ettei niihin mee edes paljon lankaa...*melkolailla sanaton kun oot niin ihana*Se on Ellu.
Mä tykkään neuloa mutta mulla on villasukat.Mullon sen verran pienet tassut ettei niihin mee edes paljon lankaa...*melkolailla sanaton kun oot niin ihana*
Olet jalo ihminen.Se on Ellu.
Kudotko mulle sukan?Mä tykkään neuloa mutta mulla on villasukat.
Tuo on hyvä talvella.Kudotko mulle sukan?
Nyt kyllä liioittelet enemmän kuin on tarpeen.Hyi ettäääää, meinas lentää äsken laatta.com, melkis nielasin metri mittasen molon!!!!
Hyi sua, sennii hävytönNyt kyllä liioittelet enemmän kuin on tarpeen.