Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Äsken kun kävin koiruuden kanssa lenkillä ni muistu mieleen, että unohin yli puol kiloa lohifilettä duuniin!!!
Perhana, piti tänään pistää se suolaan.
Mulla on yks innokas kokki siinä mun duunin hoodeilla, hän tuo mulle sushia ja lohta silloin tällöin.
ILMAN mitään vastapalveluksia. Arvaan että teillä kävi heti se mielessä!😁
 
Äsken kun kävin koiruuden kanssa lenkillä ni muistu mieleen, että unohin yli puol kiloa lohifilettä duuniin!!!
Perhana, piti tänään pistää se suolaan.
Mulla on yks innokas kokki siinä mun duunin hoodeilla, hän tuo mulle sushia ja lohta silloin tällöin.
ILMAN mitään vastapalveluksia. Arvaan että teillä kävi heti se mielessä!
Täällä paikallinen kiinalaisraflan omistaja tulee usein juttelemaan keittiöstä ja kyselemään kuulumisia, tietää aina mitä minä tai pojat halutaan tilata ja oikein kehottaa tunkemaan sushirasiaan niin paljon sushia kuin sinne mahtuu😋
 
Mä yritän selkeästi kapinoida joulun loppumista vastaan.
Olen jo tehnyt reklamaation lähiseudun kauppoihin siitä että eivät myy enää glögiä!😂

Mitennii glögi on joku sesonkijuoma?
Myydäänhän grillimakkaraakin läpi vuoden!😁
 
Mä yritän selkeästi kapinoida joulun loppumista vastaan.
Olen jo tehnyt reklamaation lähiseudun kauppoihin siitä että eivät myy enää glögiä!

Mitennii glögi on joku sesonkijuoma?
Myydäänhän grillimakkaraakin läpi vuoden!
No mun puolesta molemmat sais kieltää lailla....mutta kukapa mun mielipiteitä kuuntelis, no one!😭😭😤
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Mä yritän selkeästi kapinoida joulun loppumista vastaan.
Olen jo tehnyt reklamaation lähiseudun kauppoihin siitä että eivät myy enää glögiä!

Mitennii glögi on joku sesonkijuoma?
Myydäänhän grillimakkaraakin läpi vuoden!
Mutta täytyy kyllä kehua sun sinnikkyyttä! JOULU MÄNI JO, KOHTA ON KESÄ!! Wuhuuuuu:love::love::love::love::love::love:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Boobis ja Lispetti
Täällä paikallinen kiinalaisraflan omistaja tulee usein juttelemaan keittiöstä ja kyselemään kuulumisia, tietää aina mitä minä tai pojat halutaan tilata ja oikein kehottaa tunkemaan sushirasiaan niin paljon sushia kuin sinne mahtuu
Lyö teille kouraan ne parasta ennen -päiväyksen jälkeiset lohet....:sneaky:
Ei vaan, ihana ravintelinpitäjä!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis

Yhteistyössä