Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mutta halpa oli taksi!
Joo, koitappa täällä ajattaa jotain yön timppaa yli sata kilsaa niin hyvin äkkiä on pari sataa mittarissa kun se ei löydä edes keskeisimpiä paikkoja Helsingissä.

Kerran oli löhtötaksa tämän timpan mukaan 40 egee kun kesti niin kauan löytää minut, (ihan normi osoite) noh, pääsin kyytiin ja matkaa oli tarkoitus taittaa n. 20 km. Koko ajan kyseli minne pitää mennä. Kolmannen kerran kun olin kysynyt että eikö sillä ole puhelimessa googlemapsia sanoin että jään tässä pois!!!! Heitin sille 20 euroa ja sanoin että taitaa olla vika kerta kun ammattitaidoton imbesilli kyyditsee mua.
Niin, olin kusipää mutta hermot ne on minullakin!

Suomalainen ammattitaitoinen kuski antaa mun rauhassa selata luuria tai puhua puhelua, eikä mun tarvitse pelätä että hän kiertelee huvikseen jotta saa mittariin muutaman kympin lisää.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Joo, koitappa täällä ajattaa jotain yön timppaa yli sata kilsaa niin hyvin äkkiä on pari sataa mittarissa kun se ei löydä edes keskeisimpiä paikkoja Helsingissä.

Kerran oli löhtötaksa tämän timpan mukaan 40 egee kun kesti niin kauan löytää minut, (ihan normi osoite) noh, pääsin kyytiin ja matkaa oli tarkoitus taittaa n. 20 km. Koko ajan kyseli minne pitää mennä. Kolmannen kerran kun olin kysynyt että eikö sillä ole puhelimessa googlemapsia sanoin että jään tässä pois!!!! Heitin sille 20 euroa ja sanoin että taitaa olla vika kerta kun ammattitaidoton imbesilli kyyditsee mua.
Niin, olin kusipää mutta hermot ne on minullakin!

Suomalainen ammattitaitoinen kuski antaa mun rauhassa selata luuria tai puhua puhelua, eikä mun tarvitse pelätä että hän kiertelee huvikseen jotta saa mittariin muutaman kympin lisää.
En muista miksi, mutta me tilattiin joskus Tukholman satamasta taksi johonki keskustassa olevaan turistikohteeseen (yleensä ollaan kävelty sen kauniin Gamla Stanin läpi). Ählämi kierrätti meitä niin monen mutkan kautta ja kiersi jotain laitakulmia, että oltiin ihan ihmeissämme.
 
  • Vihainen
Reactions: Lispetti
En muista miksi, mutta me tilattiin joskus Tukholman satamasta taksi johonki keskustassa olevaan turistikohteeseen (yleensä ollaan kävelty sen kauniin Gamla Stanin läpi). Ählämi kierrätti meitä niin monen mutkan kautta ja kiersi jotain laitakulmia, että oltiin ihan ihmeissämme.
Njkyään voi laittaa googlemapsin päälle ja neuvoa kuskia.

Täällä oikein kysyvät, että voidaanko neuvoa tie. Taattu kierrättäisivät puoli saarta ellei ois millä itse seurata.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tässä ei ole adblockeria.
Jostakin syystä Ellos mainosti tässä viestien välissä mulle tätä:

(FROZEN SANTA -joulukoriste keramiikkaa. Halkaisija 4,5 cm, korkeus 17 cm.)



Vaikka rakastankin joulua niin nyt Ellos meni kyllä liian pitkälle!:unsure:

Eihän toi edes muistuta pukkia saati tonttua!!!
 
  • Vau!
Reactions: KalaMies
Nykyajan ärsyttävyyksiä: kun menet sanomaan teinille että nyt pelaaminen pois ja nukkumaan, niin sen kaveri siellä kuulokemikrofonin toisessa päässä kuulee mun motkotukset.
Hyvä! Ehkä tämä kaverikin tajuaa, että nyt on aika mennä tutimaan!

Tuossa on kyllä mehevä mahdollisuus keppostella jos se pelikone ei meinaa mennä seuraavan kerran kiinni sovittu a aikana!:sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Echo

Yhteistyössä