Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nyt pistän pillit pussiin töissä ja pakenen kyttämään taas rakasta joulukuustani!

Useat kaupat eivät myy Marlin glögitiivistettä pullossa mutta yks mini k marketti sitä edelleen myy. Sinne siis singahdan suorasn töistä!❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Echo ja Elena777
Etkö sä lukenut noita mun ingreedienssejä?

Niiku aurinkokuivatut tomaatit valkosibulit, paprikajauhe jne?!😦
Mä oon kaikissa itsemaustetuissa paisteissa ja liharullissa tms.vähän semmonen maun varmistelija.

Mä haluan että se lihakin maistuu, eikä pelkästään täyte. Joskus tein jotain broilerirullaa jonkun ohjeen mukaan ja täyte oli hyvää, mut se kana maistui vähän puulta kun sitä ei ollut maustettu. :)
 
Mä oon kaikissa itsemaustetuissa paisteissa ja liharullissa tms.vähän semmonen maun varmistelija.

Mä haluan että se lihakin maistuu, eikä pelkästään täyte. Joskus tein jotain broilerirullaa jonkun ohjeen mukaan ja täyte oli hyvää, mut se kana maistui vähän puulta kun sitä ei ollut maustettu. :)
Ei ne maut uppoa sinne lihan sisään mutta pintaa voi niinkin maustaa
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Mä oon kaikissa itsemaustetuissa paisteissa ja liharullissa tms.vähän semmonen maun varmistelija.

Mä haluan että se lihakin maistuu, eikä pelkästään täyte. Joskus tein jotain broilerirullaa jonkun ohjeen mukaan ja täyte oli hyvää, mut se kana maistui vähän puulta kun sitä ei ollut maustettu.
Ei ne maut uppoa sinne lihan sisään mutta pintaa voi niinkin maustaa
Kun hierasee oliiviöljyy, valkosipulia ja mausteet rintaan ja pintaan ja antaa olla pari tuntia jääkaapissa, sitten stuffit ineen ja eiku uuniin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä oon kaikissa itsemaustetuissa paisteissa ja liharullissa tms.vähän semmonen maun varmistelija.

Mä haluan että se lihakin maistuu, eikä pelkästään täyte. Joskus tein jotain broilerirullaa jonkun ohjeen mukaan ja täyte oli hyvää, mut se kana maistui vähän puulta kun sitä ei ollut maustettu.
Tulipa mieleen.
Mä en voi sietää valmiita marinaadeja niin ku ollenkaan!
Ostan aina el naturellina lihan, oli se punaista tai vaaleeta.
 

Yhteistyössä