Putosin kaksin kerroin!!!Meillä on Keijola. Ei lapsille.
Eri huoneissa tapaat uuden Keijon, yhdessä huoneessa voit pukea hänet, sit toisessa huoneessa harrastaa body-paintingia sen huoneen Keijoon. Ruokahuoneessa nautit aterian kolmannen Keijon päältä.
Sori, olen väsynyt tänään.
Ei jumalavitaMillehän maistuu artisokan sydän?
Miks se on sydän, miks ei vaikka maha?
Miks elämässä on niin kinkkisiä kyssäreitä? Pystyykö jenkkakahvat sullomaan XS-paitaan, onko aluevaalien jälkeen value-aalit? Voiko sulatetun pakastepullan lähettää Asko Jörviselle?
On!Mut onko se itse kananrinta ilman mitään maustamista, ripotteletko ees päälle mitään?
Paula, arvaan, että artisokasta tuli missi kun purkista ja mozzarellassa on jotakin pahaa.mätänette pystyyn
"Kiitos teille kun äänestitte mut vuoden 2011 latva-artisokaksi."Paula, arvaan, että artisokasta tuli missi kun purkista ja mozzarellassa on jotakin pahaa.
Mitäs jos kohtuudella uskaltais kuitenkin….
Mun piti oikein ihmetellä että onko Sieppi!!!!Jestas kun Sieppi on erinäkönen tuossa kuvassa, kuin nyt!
Näyttäis että huulet ja tissit on operoitu. Kulmakarvat meikkaa nykyisin paksummaksi.Mun piti oikein ihmetellä että onko Sieppi!!!!
Mä tykkään Siepistä, kaunis nainen ”omassa ryhmässään”.
Eri ryhmässä on sitten muut kauniit naiset jotka näyttävät edelleen luomuilta eivätkä käytä kiloa meikkejä!
Etkö sä lukenut noita mun ingreedienssejä?Mä kyl marinoin sen kanantissin enste. Tai hieron tiss..n mausteseoksen.
Ja ne tuikkii sitä potoksia jo nuorena ku rupistävät ensin itseään auringossa.Näyttäis että huulet ja tissit on operoitu. Kulmakarvat meikkaa nykyisin paksummaksi.
Ok, tie on putsattu lumesta. Ei tarvihe kahalata lumessa, jos joku tulee visiitille.Hieno homma!
Remyryypyt otetaan tietenkin vasta sitten kun homma on hoidettu.
Mä oon kaikissa itsemaustetuissa paisteissa ja liharullissa tms.vähän semmonen maun varmistelija.Etkö sä lukenut noita mun ingreedienssejä?
Niiku aurinkokuivatut tomaatit valkosibulit, paprikajauhe jne?!
Leijat Helsingin/kotipaikkakuntasi yllä.
Ei ne maut uppoa sinne lihan sisään mutta pintaa voi niinkin maustaaMä oon kaikissa itsemaustetuissa paisteissa ja liharullissa tms.vähän semmonen maun varmistelija.
Mä haluan että se lihakin maistuu, eikä pelkästään täyte. Joskus tein jotain broilerirullaa jonkun ohjeen mukaan ja täyte oli hyvää, mut se kana maistui vähän puulta kun sitä ei ollut maustettu.
Mä oon kaikissa itsemaustetuissa paisteissa ja liharullissa tms.vähän semmonen maun varmistelija.
Mä haluan että se lihakin maistuu, eikä pelkästään täyte. Joskus tein jotain broilerirullaa jonkun ohjeen mukaan ja täyte oli hyvää, mut se kana maistui vähän puulta kun sitä ei ollut maustettu.
Kun hierasee oliiviöljyy, valkosipulia ja mausteet rintaan ja pintaan ja antaa olla pari tuntia jääkaapissa, sitten stuffit ineen ja eiku uuniin.Ei ne maut uppoa sinne lihan sisään mutta pintaa voi niinkin maustaa
Tulipa mieleen.Mä oon kaikissa itsemaustetuissa paisteissa ja liharullissa tms.vähän semmonen maun varmistelija.
Juu, onhan se ihan ku eri ruuasta puhuis, kun jos maustaa itse, vs.samanniminen tehdasmarinoitu liha/kana.Tulipa mieleen.
Mä en voi sietää valmiita marinaadeja niin ku ollenkaan!
Ostan aina el naturellina lihan, oli se punaista tai vaaleeta.
Annas kun arvaan - tyttö kertoi sulle ton!-do you have a girlfriend?
-yes I have
-where is she from?
-she's from another nation
-which nation?
-imagination