vierailija
katso perssilmälläsi, niin näetolisko niiin vahvoja laseja edes keksitty vielä
katso perssilmälläsi, niin näetolisko niiin vahvoja laseja edes keksitty vielä
Häkellyttävää, miten sofistikoituneeseen ilmaisuun vierailijat pystyvätkään...katso perssilmälläsi, niin näet
Olethan sinä veneilyyn tottunut.Heti laivaan sisääntullessa kaikille jaettiin oksennuspusseja.
Mitähän tästä seuraa?
Saa pitää peukkuja pystyssä reilun tunnin ajan!
olisko kiva treffipaikka?
Jahans, Turussakin on pari näköjään. Täytyypi testata
Kylläolisko kiva treffipaikka?
Ovatko pikaruokalat Suomessa auki?Jahans, Turussakin on pari näköjään. Täytyypi testata
Hyi, tuokin paakkelssi ollu joidenkin kuppasten kiinalaisten hikisissä näpeissä varmaan sen 100 tuntia.varsinkin juhlatilanteissa kahvin kanssa tarjotaan jotakin makeaa. Tässä kiinalaisten sokerileipurien haaste, pystyykö @Echo (palstan pullakuningatar?) samaan?
video sokerimerenneito
Hieno homma!Nyt pääsee alakoomakin töihin hetkeksi. Tuli illalla parikymmentä senttiä lunta ja pääsen linkoamaan sen ajotieltä pois.
Otettaisko ryypyt sen kunniaksi?
Nääh.
Annatko reseptin.Nääh.
Suosittelen:
Kananrintaa
Mozzarellaa
Artisokan sydäntä (vaikka purkista)
Aurinkokuivattua tomaattia
Basilikan lehtiä
Valkosipulia
Currya
Paprikajauhetta
Pippuria
Jos katsoit siitä kuvan alta sen valmistusvideon, näit että aika siisteiltä vaikuttivat valkoisissa takeissaan, vaikka lateksikäsineitä ei ollutkaan. Mittakaava ja yksityiskohtaisuus ovat kuitenkin vakuuttavia.Hyi, tuokin paakkelssi ollu joidenkin kuppasten kiinalaisten hikisissä näpeissä varmaan sen 100 tuntia.
Kyl tuokin käy.Nääh.
Suosittelen:
Kananrintaa
Mozzarellaa
Artisokan sydäntä (vaikka purkista)
Aurinkokuivattua tomaattia
Basilikan lehtiä
Valkosipulia
Currya
Paprikajauhetta
Pippuria
Ma en katso videoita ku harvoin.Jos katsoit siitä kuvan alta sen valmistusvideon, näit että aika siisteiltä vaikuttivat valkoisissa takeissaan, vaikka lateksikäsineitä ei ollutkaan. Mittakaava ja yksityiskohtaisuus ovat kuitenkin vakuuttavia.
Nyt nolona kerron, että meillä on joulu edelleen!Joulukuusi pistettiin pihalle....
....eilen. Me tehtiin joulun jälkeen tässä välissä parikin viikkosiivousta mutta kukaan ei halunnu ryhtyä kuusihommaan.
Meillä on Keijola. Ei lapsille.Nyt nolona kerron, että meillä on joulu edelleen!
Nuutin päivänä olin kovaa vauhtia ryhtymässä hommiin, mutta tuli ostettua vielä glögiä ja istahdin sohvalle ihailemaan kuusta glögiä ryystäen. Tuijottelin siinä aikani ja päätin että viikonloppu se on ensiviikonloppukin, jolloin voi korjata joulun pois.
Hiivatti miten sitä voikaan rakastaa joulua!
Odotan jo innolla sitä ihanaa joulun tunnelmaa mistä taas ensivuonna saadaan nauttia. Olen siunattu siinä mielessä ett osaan viettää ja järjestää täydellisen joulun meille. Ei stressiä, kiirettä tai muitakaan inhoja juttuja vaan viipyvää nautiskelua ihanien askartelujen ja muiden joulujuttujen parissa.
Tänä jouluna ensimmäistä kertaa pystytin meille tonttulan!
Tonttula on huone meidän kodissa missä soi joulumusiikki, kynttilät ja koristelu luo ihanaa tunnelmaa. Tonttulaan mennessä päähän laitetaan tonttulakki ja mukaan saa kuumaa kaakaota kermavaahdolla höystettynä tai glögiä.
Tonttulassa jokainen saa osallistua pakettien käärimiseen, mutta sinne pääsee yksi pallero kerrallaan.
Pallerot paketoivat siis toistensa lahjoja jotka otan aina seuraavalle esiin.
Näin muutkin pääsevät nautiskelemaan paketoinnin ihanuudesta kuin minä.
Tunget nuo kamat sinne kananrintaan ja kastelluilla coctailtikuilla kiinni.Annatko reseptin.
Tai siis ANNAT reseptin.
KiitosTunget nuo kamat sinne kananrintaan ja kastelluilla coctailtikuilla kiinni.
Mulla on tapana liioitella valkosipulin ja curryn kanssa joten jokainen päättäköön määrät itse.