Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Heti laivaan sisääntullessa kaikille jaettiin oksennuspusseja.

Mitähän tästä seuraa?

Saa pitää peukkuja pystyssä reilun tunnin ajan!
Olethan sinä veneilyyn tottunut.
Minun on vaikea samaistua, en ole koskaan ollut merisairas tai kärsinyt matkapahoinvoinnista. Ilmeisesti tasapainoaistini on kelvoton.
Mutta pidetään peukkuja.
 
Joulukuusi pistettiin pihalle....


....eilen. Me tehtiin joulun jälkeen tässä välissä parikin viikkosiivousta mutta kukaan ei halunnu ryhtyä kuusihommaan.
Nyt nolona kerron, että meillä on joulu edelleen!
Nuutin päivänä olin kovaa vauhtia ryhtymässä hommiin, mutta tuli ostettua vielä glögiä ja istahdin sohvalle ihailemaan kuusta glögiä ryystäen. Tuijottelin siinä aikani ja päätin että viikonloppu se on ensiviikonloppukin, jolloin voi korjata joulun pois.

Hiivatti miten sitä voikaan rakastaa joulua!❤
Odotan jo innolla sitä ihanaa joulun tunnelmaa mistä taas ensivuonna saadaan nauttia. Olen siunattu siinä mielessä ett osaan viettää ja järjestää täydellisen joulun meille. Ei stressiä, kiirettä tai muitakaan inhoja juttuja vaan viipyvää nautiskelua ihanien askartelujen ja muiden joulujuttujen parissa.

Tänä jouluna ensimmäistä kertaa pystytin meille tonttulan!❤
Tonttula on huone meidän kodissa missä soi joulumusiikki, kynttilät ja koristelu luo ihanaa tunnelmaa. Tonttulaan mennessä päähän laitetaan tonttulakki ja mukaan saa kuumaa kaakaota kermavaahdolla höystettynä tai glögiä.
Tonttulassa jokainen saa osallistua pakettien käärimiseen, mutta sinne pääsee yksi pallero kerrallaan.
Pallerot paketoivat siis toistensa lahjoja jotka otan aina seuraavalle esiin.
Näin muutkin pääsevät nautiskelemaan paketoinnin ihanuudesta kuin minä.😍
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja Echo
Millehän maistuu artisokan sydän?
Miks se on sydän, miks ei vaikka maha? :unsure:

Miks elämässä on niin kinkkisiä kyssäreitä? Pystyykö jenkkakahvat sullomaan XS-paitaan, onko aluevaalien jälkeen value-aalit? Voiko sulatetun pakastepullan lähettää Asko Järviselle, paljonko on postimaksu? :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt nolona kerron, että meillä on joulu edelleen!
Nuutin päivänä olin kovaa vauhtia ryhtymässä hommiin, mutta tuli ostettua vielä glögiä ja istahdin sohvalle ihailemaan kuusta glögiä ryystäen. Tuijottelin siinä aikani ja päätin että viikonloppu se on ensiviikonloppukin, jolloin voi korjata joulun pois.

Hiivatti miten sitä voikaan rakastaa joulua!
Odotan jo innolla sitä ihanaa joulun tunnelmaa mistä taas ensivuonna saadaan nauttia. Olen siunattu siinä mielessä ett osaan viettää ja järjestää täydellisen joulun meille. Ei stressiä, kiirettä tai muitakaan inhoja juttuja vaan viipyvää nautiskelua ihanien askartelujen ja muiden joulujuttujen parissa.

Tänä jouluna ensimmäistä kertaa pystytin meille tonttulan!
Tonttula on huone meidän kodissa missä soi joulumusiikki, kynttilät ja koristelu luo ihanaa tunnelmaa. Tonttulaan mennessä päähän laitetaan tonttulakki ja mukaan saa kuumaa kaakaota kermavaahdolla höystettynä tai glögiä.
Tonttulassa jokainen saa osallistua pakettien käärimiseen, mutta sinne pääsee yksi pallero kerrallaan.
Pallerot paketoivat siis toistensa lahjoja jotka otan aina seuraavalle esiin.
Näin muutkin pääsevät nautiskelemaan paketoinnin ihanuudesta kuin minä.
Meillä on Keijola. Ei lapsille.

Eri huoneissa tapaat uuden Keijon, yhdessä huoneessa voit pukea hänet, sit toisessa huoneessa harrastaa body-paintingia sen huoneen Keijoon. Ruokahuoneessa nautit aterian kolmannen Keijon päältä.

Sori, olen väsynyt tänään. :)
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä