mistä tiesit?Annas kun arvaan - tyttö kertoi sulle ton!
mistä tiesit?Annas kun arvaan - tyttö kertoi sulle ton!
Mutta halpa oli taksi!Heips! Perillä seuraavassa kohteessa.
Mut on nää matkustuspäivät puuduttavia. Etenki ku ei saatu vuokra-autoa, bussi oli menny juzt ja seuraava ois lähtemnt iltakuudelta.
Otettiin siis taksi. Rreiut sata kilsaa, reilu tunti matkaamista, huimia maisemia ja 80 euroa köyhempänä.
Joo, koitappa täällä ajattaa jotain yön timppaa yli sata kilsaa niin hyvin äkkiä on pari sataa mittarissa kun se ei löydä edes keskeisimpiä paikkoja Helsingissä.Mutta halpa oli taksi!
Kuuntelen samantapaisia täällä päässä.mistä tiesit?
En muista miksi, mutta me tilattiin joskus Tukholman satamasta taksi johonki keskustassa olevaan turistikohteeseen (yleensä ollaan kävelty sen kauniin Gamla Stanin läpi). Ählämi kierrätti meitä niin monen mutkan kautta ja kiersi jotain laitakulmia, että oltiin ihan ihmeissämme.Joo, koitappa täällä ajattaa jotain yön timppaa yli sata kilsaa niin hyvin äkkiä on pari sataa mittarissa kun se ei löydä edes keskeisimpiä paikkoja Helsingissä.
Kerran oli löhtötaksa tämän timpan mukaan 40 egee kun kesti niin kauan löytää minut, (ihan normi osoite) noh, pääsin kyytiin ja matkaa oli tarkoitus taittaa n. 20 km. Koko ajan kyseli minne pitää mennä. Kolmannen kerran kun olin kysynyt että eikö sillä ole puhelimessa googlemapsia sanoin että jään tässä pois!!!! Heitin sille 20 euroa ja sanoin että taitaa olla vika kerta kun ammattitaidoton imbesilli kyyditsee mua.
Niin, olin kusipää mutta hermot ne on minullakin!
Suomalainen ammattitaitoinen kuski antaa mun rauhassa selata luuria tai puhua puhelua, eikä mun tarvitse pelätä että hän kiertelee huvikseen jotta saa mittariin muutaman kympin lisää.
Don't lookKannattaiskohan katsoa Don't look up -leffa?
Ootko nähnynnä sen?Don't look
Kyselin yks päivä ihan samaa. Paljon sitä on ylistetty ainakin.Kannattaiskohan katsoa Don't look up -leffa?
I don't lookOotko nähnynnä sen?
Bussi ois maksanut 2×7 euroa. Toki sit ois ollut kahden kilsan patikkamatka... ja rinkat painaa riityävästi eikä täällä oo tasaista paikkaa nähtykään...Mutta halpa oli taksi!
Njkyään voi laittaa googlemapsin päälle ja neuvoa kuskia.En muista miksi, mutta me tilattiin joskus Tukholman satamasta taksi johonki keskustassa olevaan turistikohteeseen (yleensä ollaan kävelty sen kauniin Gamla Stanin läpi). Ählämi kierrätti meitä niin monen mutkan kautta ja kiersi jotain laitakulmia, että oltiin ihan ihmeissämme.
On se maps kätevä. Vienyt taatusti paljon asiakkaita autonavigaattoreita myyviltä firmoiltaNjkyään voi laittaa googlemapsin päälle ja neuvoa kuskia.
Täällä oikein kysyvät, että voidaanko neuvoa tie. Taattu kierrättäisivät puoli saarta ellei ois millä itse seurata.
Ai, säkin siis katoit meidän wa runkkuringissä sen kuvan.Purin sitte neljännen kerran huuleeni tänään...
Mitäs pyllistelit niin seksikkäästi selkä notkollaAi, säkin siis katoit meidän wa runkkuringissä sen kuvan.
Ite pyysit!Mitäs pyllistelit niin seksikkäästi selkä notkolla
Guilty as chargedIte pyysit!
Hyvä! Ehkä tämä kaverikin tajuaa, että nyt on aika mennä tutimaan!Nykyajan ärsyttävyyksiä: kun menet sanomaan teinille että nyt pelaaminen pois ja nukkumaan, niin sen kaveri siellä kuulokemikrofonin toisessa päässä kuulee mun motkotukset.