Älykkyyskeskustelu koronakeissin osalta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En sanonut. Sanoin, et jos narkolepsiaa olis, se olis jo huomattu. Maailmalla rokotukset on alkanu paljon ennen Suomea. Ja kuten sanoit itsekin, kaikki tapaukset ei alkaneet 2vuoden päästä, vaan suurin osa 4-8kk. Eli jos et väitä, et kaikki narkolepsiatapaukset tulee alkaan 2v päästä, olen oikeassa, homma on testattu.

Ja nyt koronapiikin kohdalla viranomaiset on tiedottaneet välittömästi kaikesta ja vetäny heti pois Midernan? kun tietoa sydänlihastulehduksista tuli.

Jep, jos aikuset ottais rokotteen, lasten ei ehkä tarttis.
Jos sen on mahdollista puhjeta 2v päästä niin tässä on vielä vuosi aika tapahtua ihan mitä vaan. Eikä valtaosa edes ollut rokotettu vielä vuosi sitten, puhumattakaan niistä lapsista.

Sikainfluenssarokotteenkin kanssa reagoitiin hitaasti. Valtaosa suomalaisista ehti jo rokottautua. Rokote saapui Suomeen lokakuussa 2009 ja rokotukset lopetettiin vasta elokuussa 2010. Siinä vaiheessa narkolepsian ja rokotteen välinen yhteys oli jo ilmeinen, mutta vielä rokotusten lopettamisen jälkeen paljastui lisää narkolepsiatapauksia.

Ja Modernassa huomattiin ilmeinen ongelma, mutta niin sitä vaan edelleen piikitetään. Kauanko odotellaan?

Mitä se aikuisten rokotekattavuus lapsia auttaa?
 
vierailija
En sanonut. Sanoin, et jos narkolepsiaa olis, se olis jo huomattu. Maailmalla rokotukset on alkanu paljon ennen Suomea. Ja kuten sanoit itsekin, kaikki tapaukset ei alkaneet 2vuoden päästä, vaan suurin osa 4-8kk. Eli jos et väitä, et kaikki narkolepsiatapaukset tulee alkaan 2v päästä, olen oikeassa, homma on testattu.

Ja nyt koronapiikin kohdalla viranomaiset on tiedottaneet välittömästi kaikesta ja vetäny heti pois Midernan? kun tietoa sydänlihastulehduksista tuli.

Jep, jos aikuset ottais rokotteen, lasten ei ehkä tarttis.
Niin ja joka kuudennella se oireiden viive oli YLI 8kk.
 
vierailija
Mä tykkään näistä vanhoista k😂urpista enemmän, olen katsokaas boomeri, ainakin mieleltäni! :D

Mie kans, semmonen tasaisen selkeä asia, sitä voi kuunnella monta tuntia pötköön😂
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Mä tykkään näistä vanhoista kurpista enemmän, olen katsokaas boomeri, ainakin mieleltäni!


:(
 
Ihan pimeetä porukkaa!

No onhan tuo nyt helvetin kyseenalaista, että oletetaan lasten itse olevan kykeneviä päättämään tällaisesta asiasta. Sitten kun on 16-18 vuotias niin voi itse päättää. Sitä ennen - ei missään nimessä - vanhemmat päättävät omasta jäkikasvustaan tätä ennen.
 
vierailija
No onhan tuo nyt helvetin kyseenalaista, että oletetaan lasten itse olevan kykeneviä päättämään tällaisesta asiasta. Sitten kun on 16-18 vuotias niin voi itse päättää. Sitä ennen - ei missään nimessä - vanhemmat päättävät omasta jäkikasvustaan tätä ennen.
Kyseenalaista tai ei, Suomessa mennään sen mukaan mitä laki sanoo. On melko huvittavaa, että kirjeessä uhkaillaan mahdollisella oikeudenkäynnillä. Taitaa olla taas vaihteeksi joku jenkkisivustolta tohkeissaan kopioitu mallipohja kyseessä. Haetaan ainakin kahtasataatuhattamiljoonaa korvauksia!!!1!
 
vierailija
No onhan tuo nyt helvetin kyseenalaista, että oletetaan lasten itse olevan kykeneviä päättämään tällaisesta asiasta. Sitten kun on 16-18 vuotias niin voi itse päättää. Sitä ennen - ei missään nimessä - vanhemmat päättävät omasta jäkikasvustaan tätä ennen.
Voi ei, arvasin valitettavasti, ettet ymmrtäisi tätä juttua.

Onko kukaan väittänyt, etteivät vanhemmat päätä? Eivätkä opettajat. Tuosta voi tulla seuraamuksia itse kirjoittajille.
 
vierailija
Kyseenalaista tai ei, Suomessa mennään sen mukaan mitä laki sanoo. On melko huvittavaa, että kirjeessä uhkaillaan mahdollisella oikeudenkäynnillä. Taitaa olla taas vaihteeksi joku jenkkisivustolta tohkeissaan kopioitu mallipohja kyseessä. Haetaan ainakin kahtasataatuhattamiljoonaa korvauksia!!!1!
Niinpä, taas on penaalin tylpimmät kynät kyhäämässä jotain täysin typerää.
 

Yhteistyössä