En tajua, että miksi ihmiset ottavat koronarokotuksia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asko Järvinen voi hieman avata asiaa:

Miks tätä ei ole jo poistettu YouTubesta? Tämähän on niin väärin että ihmiset saa tietää että nyt on valehdeltu rokotteesta ihmisille. Kun lukee täyä palstaa niin huomaa, että ihmiset eivät tiedä tätä totuutta näistä asioista joita tää lääköri puhui ohi suun!!!!

En minä ymmärrä miksi terveiden täytyy ottaa piikki. Moni, minä mukaan lukien ollaan sairastettu korona pienin oirein.
Kotona ei ole mikään pandemia. Tilastoharhaa vain. Jos olet kironapositiivinen kun jäät auton alle tai muuten kuolet, vaikka vanhuuteen niin olet kuollut tilastojen mukaan koronaan ja vertailukohtana voi myös ottaa sen että ei tiedetä todellisia tartuntamääriä koska ei tiedetä kuinka moni on sairastanut koronan oireettomana. Eli kuolleisuusprosentti voi olla ihan hyvin 0,5 tai hyvin paljon vähemmän. Ei sitä voida mitenkään laskea koska kuilinsyitä ei tutkita. Lääkörit saavat myös mohovia palkkioita eokotefirmoilta kun markkinoivat näitä piikkejä, sekin on otettava huomioon. Hus ylilääkäri jäi kiinni valheista. Hän väitti, että Suomessa on koronaan kuollut 20-30 vuotiaita. Se on vale! Ja jos joku yli neljäkymppinen on kuollut niin voi olla että hän on jäänyt auton alle tai muuta selkaista.
Nyt ihmiset järki käteen, mikö teitä ihmiset vaivaa? Pelko ohjaa teitä?

En minä ymmärrä miksi terveiden täytyy ottaa piikki. Moni, minä mukaan lukien ollaan sairastettu korona pienin oirein.
Kotona ei ole mikään pandemia. Tilastoharhaa vain. Jos olet kironapositiivinen kun jäät auton alle tai muuten kuolet, vaikka vanhuuteen niin olet kuollut tilastojen mukaan koronaan ja vertailukohtana voi myös ottaa sen että ei tiedetä todellisia tartuntamääriä koska ei tiedetä kuinka moni on sairastanut koronan oireettomana. Eli kuolleisuusprosentti voi olla ihan hyvin 0,5 tai hyvin paljon vähemmän. Ei sitä voida mitenkään laskea koska kuilinsyitä ei tutkita. Lääkörit saavat myös mohovia palkkioita eokotefirmoilta kun markkinoivat näitä piikkejä, sekin on otettava huomioon. Hus ylilääkäri jäi kiinni valheista. Hän väitti, että Suomessa on koronaan kuollut 20-30 vuotiaita. Se on vale! Ja jos joku yli neljäkymppinen on kuollut niin voi olla että hän on jäänyt auton alle tai muuta selkaista.
Nyt ihmiset järki käteen, mikö teitä ihmiset vaivaa? Pelko ohjaa teitä?
Oletko ihan itse tehnyt nämä päätelmäsi.

-roosaruusa-, post: 33960892, member: 148441"]
Ja onko sillä edes väliä ku ennen omikronia jengiä kuoli vuoden verraan koronaan.

Ja nimenomaan rokottamattomia.
[/QUOTE]
Kotonako ne kuoli?

Tässä ekasta tutkimuksestas

saatettiin välttää”
”olisi todennäköisesti ollut”
Pelastuneita todennäköisesti enemmän”

”määrään sisältyy oletus, että tartunnat olisivat levinneet samalla tavalla, jos ketään ei olisi rokotettu.”

”Tukholman yliopiston professori Tom Brittonin mukaan koronakuolemien määrittäminen on vaikeaa.”

”Rokotteen ottaminen tai ottamattomuus saattaa vaikuttaa myös siihen”

”Ilmiöstä ei kuitenkaan ole saatavilla tutkittua tietoa, joten myöskään tätä muuttujaa ei ole voitu huomioida laskelmissa.”

Analyysissa käytetyissä tilastoissa kuolema arvioidaan koronavirusinfektioon liittyväksi, kun se on tapahtunut 30 päivän sisällä positiivisesta koronavirustestituloksesta. Määritelmä on käytössä kansainvälisesti.
Käytännössä on mahdollista, että aineistoon on eksynyt muitakin kuin koronaviruksen aiheuttamia kuolemia.”

”Lisäksi rokottamattomien ja rokotettujen terveydentilassa voi olla eroja.”

Riippumatta siitä, miten koronakuolemat määritellään, siinä on ongelmia. Vaikka henkilölle tehdään ruumiinavaus, en usko, että 100 prosentin tarkkuudella voidaan tietää, kuinka henkilö kuoli, professori Britton arvioi.”
:LOL:

Tämä haastattelu ilmentää valtamedian vaikutusta ihmisiin ja heidän kyvyttömyyttänsä nähdä myös muita vaihtoehtoja tai "totuuksia". Asko Järvinen joutui vastuuseen koko terveydenhuollon linjasta, eli totuuden vööristelemisestä ja tilastojen sorvaamisesta rokotteiden hyväksi.

Jos edes puolet ajattelisi omilla aivoilla ja lukisi myös muita lähteitä, saattaisi näkökulmat laajentua.
:thumbsup:

Jokainen omilla aivoillaan ajatteleva pystyi päättelemään, että jotain todella vakavaa tapahtuu, kun Kiina lyö kaikki paikat kiinni (eli vapaaehtoisesti menetti miljardeja rahnaa)

Luitko tuota koskaan?

[QUOKait -roosaruusa-, post: 33961016, member: 148441"]
Viestit 3 ja 4. Siellä sulle pari tilastoa.

Ja mulla on varsin hyvä ja vastustuskykyinen olo. Edes täälläpäin jylläävä norovirus ei oo tarttunut.
[/QUOTE]
Sie kait saat koliinia ruoasta?

Ensin puhutaan pa*kaa ja sitten vastataan näin. :D :LOL: :thumbsup:
No selaapa huviksesi kaksi vuotta taaksepäin tätä palstaa. Kuinka monta prosenttia avauksista veikkaat olevan korona-aiheita? Heitän lonkalta, että varmaan n. 25 prosenttia. Sieltä löytyy kuule ihan kaikki linkit ja ihan kaikki kommentit sataan kertaan kirjoitettuna. Ja veikkaan myös, että sinä ja muut kaltaisesi ovat niissä ketjuissa hyvin aktiivisina olleet. Eli on linkit nähty ja luettu. Ns. koronakeskustelun kaanoni on siis sisäistetty. Kaikki me tiedämme missä ollaan ja mikä on tilanne. Tässä vaiheessa linkkien jankkaaminen on pelkkää keskustelun sotkemista ja kiusaamista. Jos on epäselvää, niin googleta. Nopeammin sinä itse löydät vastaukset kysymyksiisi kuin joku toinen.

Yhteistyössä