Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mutta kerranki mä ootin mun menkkoja!
Mulle tuli mieleen tiistaina että hups, eihän niitä oo kuulunutkaan pitkään aikaan, milloinkas me mun ukkelin kans jyystettiin ja sit alkoi pieni tuskanhikipisara helmeillä jo otsalla - pettikö meidän lateksi? Olo alamahalla oli semmone jännä.

Mutta eilen...puolukkapäivää pukkas. Huh!

Mutta kerranki mä ootin mun menkkoja!
Mulle tuli mieleen tiistaina että hups, eihän niitä oo kuulunutkaan pitkään aikaan, milloinkas me mun ukkelin kans jyystettiin ja sit alkoi pieni tuskanhikipisara helmeillä jo otsalla. Olo alamahalla oli semmone jännä.

Mutta eilen...puolukkapäivää pukkas. Huh!

Ois kyllä ihan persiistä lisääntyä tässä iössö! Vaiks muut niin tuntuvatkin ihan tarkoituksella tekevän.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
En suhtaudu myönteisesti koiria uhkailuvälineinä käyttäviin ääliöihin enkä hentoihin naisiin, jotka yrittävät hallita massiivista koiraa "älä nyt kulta viitsi"-toiveilla (tuollainen on naapuristossakin).
Eikä tuossa auta selittely siitä, että sinä tai joku muu osaa käyttäytyä vastuullisesti. Minäkin osaan käyttäytyä vastuulisesti aseiden kanssa, pitäisikö siis käsi- ja konetuliaseita olla vapaasti saatavilla, aseethan eivät tapa?

Maahan pitäisi saada koulutuksella suoritettava koirakortti, joka vaadittaisiin suurten rotujen omistajilta. Kortin menettäisi heti, jos syyllistyy väkivaltarikokseen, uhkailuun tai jättää koiransa vartoimatta niin, että se hyökkää toisen pienemmän koiran kimppuun.
*se tunne kun äijyskällä on jutussa pointti, mutta et halua myöntää sitä*

Hei mikä koirajuttu? Oon ihan missannut!

Mun mielestä sen lisksi, että isompien koirien omistajien pitäisi joutua käymään käsittelykurssi, ni missään tapauksessa pieniä räksyttäviä koiria ei saisi antaa kenenkään ostaa ennen ku ovat käyneet ainakin kolme kurssia.

Miehen isälle ei voi enää mennä kylään ku ne koirat haukkuvat. Siis KOKO ajan. Ja sit se narttu on tikahtua siihen haukuntaan ja sit voivotellaan ja hysätään kunnes se taas haukkuu kunnes tikahtuu.

Piski siis haukkuu ja reagointi on tyyliä "no voivoi, hyvä, hyvä, riittää jo, HYVÄ HYVÄ".

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo

Mun mielestä sen lisksi, että isompien koirien omistajien pitäisi joutua käymään käsittelykurssi, ni missään tapauksessa pieniä räksyttäviä koiria ei saisi antaa kenenkään ostaa ennen ku ovat käyneet ainakin kolme kurssia.

Miehen isälle ei voi enää mennä kylään ku ne koirat haukkuvat. Siis KOKO ajan. Ja sit se narttu on tikahtua siihen haukuntaan ja sit voivotellaan ja hysätään kunnes se taas haukkuu kunnes tikahtuu.

Piski siis haukkuu ja reagointi on tyyliä "no voivoi, hyvä, hyvä, riittää jo, HYVÄ HYVÄ".
Haukun estävä panta vaan päälle ellei omistajat saa koiraa tottelemaan

Niin ja mahtaako meillä olla sama iskä. Meillä sama meno, ei saa edes ajatella, kun kauhee hälinä ja meteli ympärillä

Elinikäkin on noussut huimasti, joten miksikäs ei muksuja enää? Mukavuudenhalusta?
Jo ihan lastenkin takia.
Niille ei oo reilua että joku keski-ikänen mamma yrittää suoriutua vauvan yövalvomisista ja sit myöhemmin koulun joulujuhlissa kaikilla muilla on jossain pallokukkahameessa joitain 30-v., hehkuvia äitejä ja mä lyön ryppyvoidetta naamaan ihan paniikissa ennen niitä juhlia. :eek:

Pienet koirat voivat tosiaan olla jopa hankalampia kuin isommat.
Haukkuherkkiä ja näykkijöitä ja usen pilalle lellittyjä. Meillä on aina alotettu koiran kouluttaminen samana päivänä kun koira on tullut kotiin ja sitä linjaa jatkan, jos vielä joskus sellasen otan.

Yhteistyössä