Sulla on kova luotto mun itsekuriin.Kiitos samoin.
Veikkaan:
C) sokeriton linja kestää kesään. Sit saat tuutin kahdella pallolla
Mä meen täällä päivä, eikun tunti, öö minuutti kerrallaan.
Sulla on kova luotto mun itsekuriin.Kiitos samoin.
Veikkaan:
C) sokeriton linja kestää kesään. Sit saat tuutin kahdella pallolla
Mutta kerranki mä ootin mun menkkoja!
Mulle tuli mieleen tiistaina että hups, eihän niitä oo kuulunutkaan pitkään aikaan, milloinkas me mun ukkelin kans jyystettiin ja sit alkoi pieni tuskanhikipisara helmeillä jo otsalla. Olo alamahalla oli semmone jännä.
Mutta eilen...puolukkapäivää pukkas. Huh!
Juu, en halua 50-vuotiaana enää istua ala-asteen vanhempainvarteissa.Ois kyllä ihan persiistä lisääntyä tässä iössö! Vaiks muut niin tuntuvatkin ihan tarkoituksella tekevän.
Kato ittees peilin eessä alasti. Jos oot tyytyväinen kokovartalopeilikuvaan, niin anna mennä vaan. Muutoin pysyttele lakossaSulla on kova luotto mun itsekuriin.
Mä meen täällä päivä, eikun tunti, öö minuutti kerrallaan.
Elinikäkin on noussut huimasti, joten miksikäs ei muksuja enää? Mukavuudenhalusta?Juu, en halua 50-vuotiaana enää istua ala-asteen vanhempainvarteissa.
Elinikäkin on noussut huimasti, joten miksikäs ei muksuja enää? Mukavuudenhalusta?
*se tunne kun äijyskällä on jutussa pointti, mutta et halua myöntää sitä*En suhtaudu myönteisesti koiria uhkailuvälineinä käyttäviin ääliöihin enkä hentoihin naisiin, jotka yrittävät hallita massiivista koiraa "älä nyt kulta viitsi"-toiveilla (tuollainen on naapuristossakin).
Eikä tuossa auta selittely siitä, että sinä tai joku muu osaa käyttäytyä vastuullisesti. Minäkin osaan käyttäytyä vastuulisesti aseiden kanssa, pitäisikö siis käsi- ja konetuliaseita olla vapaasti saatavilla, aseethan eivät tapa?
Maahan pitäisi saada koulutuksella suoritettava koirakortti, joka vaadittaisiin suurten rotujen omistajilta. Kortin menettäisi heti, jos syyllistyy väkivaltarikokseen, uhkailuun tai jättää koiransa vartoimatta niin, että se hyökkää toisen pienemmän koiran kimppuun.
Haukun estävä panta vaan päälle ellei omistajat saa koiraa tottelemaanHei mikä koirajuttu? Oon ihan missannut!
Mun mielestä sen lisksi, että isompien koirien omistajien pitäisi joutua käymään käsittelykurssi, ni missään tapauksessa pieniä räksyttäviä koiria ei saisi antaa kenenkään ostaa ennen ku ovat käyneet ainakin kolme kurssia.
Miehen isälle ei voi enää mennä kylään ku ne koirat haukkuvat. Siis KOKO ajan. Ja sit se narttu on tikahtua siihen haukuntaan ja sit voivotellaan ja hysätään kunnes se taas haukkuu kunnes tikahtuu.
Piski siis haukkuu ja reagointi on tyyliä "no voivoi, hyvä, hyvä, riittää jo, HYVÄ HYVÄ".
Niin ja mahtaako meillä olla sama iskä. Meillä sama meno, ei saa edes ajatella, kun kauhee hälinä ja meteli ympärilläHei mikä koirajuttu? Oon ihan missannut!
Mun mielestä sen lisksi, että isompien koirien omistajien pitäisi joutua käymään käsittelykurssi, ni missään tapauksessa pieniä räksyttäviä koiria ei saisi antaa kenenkään ostaa ennen ku ovat käyneet ainakin kolme kurssia.
Miehen isälle ei voi enää mennä kylään ku ne koirat haukkuvat. Siis KOKO ajan. Ja sit se narttu on tikahtua siihen haukuntaan ja sit voivotellaan ja hysätään kunnes se taas haukkuu kunnes tikahtuu.
Piski siis haukkuu ja reagointi on tyyliä "no voivoi, hyvä, hyvä, riittää jo, HYVÄ HYVÄ".
Haukun estävä panta vaan päälle ellei omistajat saa koiraa tottelemaan
Niin ja mahtaako meillä olla sama iskä. Meillä sama meno, ei saa edes ajatella, kun kauhee hälinä ja meteli ympärillä
Prikulleen näin systeriJa jos ne hetkeksi vaikenevat ni meteli alkaa taas ku hieman yskäiset. Tai nouset mennäksesi kuselle.
Niin, ellei se ymmärrä paikkaansa lauman pahnan pohjimmaisena niin tiedossa on ongelmia ennemmin tai myöhemminMä olen ehkä hieman raadollisempi. Pikkukoira, joka kuvittelee olevansa perheen pää, on menetetty tapaus. Arvaamaton ja vaarallinenkin. Piikille.
Auts.Kato ittees peilin eessä alasti. Jos oot tyytyväinen kokovartalopeilikuvaan, niin anna mennä vaan. Muutoin pysyttele lakossa
Jo ihan lastenkin takia.Elinikäkin on noussut huimasti, joten miksikäs ei muksuja enää? Mukavuudenhalusta?
*heristää sormea*Haukun estävä panta vaan päälle ellei omistajat saa koiraa tottelemaan
Pienet koirat voivat tosiaan olla jopa hankalampia kuin isommat.Hei mikä koirajuttu? Oon ihan missannut!
No voisin kertoa tästäkin tarinan, mutta jätetään kertomatta*heristää sormea*
Meidän "Rekku" oli nuorena kova karkailemaan, ja väsyneenä kysyin Vauva.fi:stä että saisko sille pannan jolla opettaa tontin rajat?
Mut lynkattiin siellä, olin ties mikä julmuri. Onneks kirjotin harmaana.
Nyt tuo pysyy hyvin pihassa.
Salaperäinen miäsNo voisin kertoa tästäkin tarinan, mutta jätetään kertomatta
Nii oonki.Salaperäinen miäs
Telkkarista alkaakin kohta uusi sarja "Salatut (koira)elämät".Nii oonki.
Ja naked attraction (ku sun ukko kattelee sua, kun kattelet itteäs siitä kokovartalopeilistä)Telkkarista alkaakin kohta uusi sarja "Salatut (koira)elämät".