mulla 3p ja 1tNiii. Mulla kun noi nuorimmat ovat tyttöjä. Pojista ei tarvitse huolehtia, mutta...
mulla 3p ja 1tNiii. Mulla kun noi nuorimmat ovat tyttöjä. Pojista ei tarvitse huolehtia, mutta...
mun pitäs laittaa kans tomtti koodiavainsäilöt kahteen paikkaan
Missä niitä myydään?Se on suht nerokas systeemi. Kun vielä kehittäisivät hieman pienempiä moisia ni voisi laittaa niitä melkis minne vaan eikä ois enää ikinä "avaimet hukkuivat" pulmaa.
Tokmannilla ja motonetissä ainakin.Missä niitä myydään?
Noista ensimmäinen rotu pitäisi kieltää ja kaksi jälkimmäistä varata vain viranomaiskäyttöön.Hei mä öyhötin samaa pojalle kun sain hänet luuriin kiinni!
On aatellut ostellut ostaa pitin tai dobberin...itte toivon, että ostais rotikan
Niin tai pitää iltaisin mukana lenkillä.Noista ensimmäinen rotu pitäisi kieltää ja kaksi jälkimmäistä varata vain viranomaiskäyttöön.
Pelkäät sie koiria höpönassu?Noista ensimmäinen rotu pitäisi kieltää ja kaksi jälkimmäistä varata vain viranomaiskäyttöön.
En oo perwo, kiistän kaikenHiljaa siellä pervosetä, mun lapset ovat munkkeja!!
Hommatkaa suomalainen Pindora. Se sujahtaa vanhan lukon päälle ilman työkaluja.Se on suht nerokas systeemi. Kun vielä kehittäisivät hieman pienempiä moisia ni voisi laittaa niitä melkis minne vaan eikä ois enää ikinä "avaimet hukkuivat" pulmaa.
Mä löysin omani auton takaluukusta. Oli vissiin siellä viime pilkkireissultaMulla on villasukat hukassa
Äitiiiiiiiiii......
Eiks sul oo toisia sukkia?Mulla on villasukat hukassa
Äitiiiiiiiiii......
on mutta haluun jalkaan noi lempparitEiks sul oo toisia sukkia?
En suhtaudu myönteisesti koiria uhkailuvälineinä käyttäviin ääliöihin enkä hentoihin naisiin, jotka yrittävät hallita massiivista koiraa "älä nyt kulta viitsi"-toiveilla (tuollainen on naapuristossakin).Pelkäät sie koiria höpönassu?
Tossa tarvitaan wifi-yhteys. Eli ei toimi. Ja moisesta en kyllä erikseen maksaa ala!En oo perwo, kiistän kaiken
Hommatkaa suomalainen Pindora. Se sujahtaa vanhan lukon päälle ilman työkaluja.
Etusivu - Pindora
Pindora on kotimainen älylukko joka kotiin. Kaikissa tuotteissamme yhdistyvät ensiluokkainen turvallisuus ja suomalainen design.www.pindora.fi
Juu, wifin vaatii, muuten ei aukeaTossa tarvitaan wifi-yhteys. Eli ei toimi. Ja moisesta en kyllä erikseen maksaa ala!
Kiitos samoin.Mukavaa loppiaista kaikille.
Veikkauksia:
a) mun sokeriton linja joulun jälkeen kestää ainaki viikon
b) hahaa, muija repsahtaa heti huomenna ja heti on 5 konvehtia suussa
Mukavaa loppiaista kaikille.
Veikkauksia:
a) mun sokeriton linja joulun jälkeen kestää ainaki viikon
b) hahaa, muija repsahtaa heti huomenna ja heti on 5 konvehtia suussa
Alotin tän sokerittoman eilen, kun ne joulun 18 suklaa/karkkirasiaa tuli jo korvista.Ja tosiasiassa söit jokusen konvahdin jo ennen loppiaistakin?