Hihiiiiii..iii sainpas ronklattua vielä tämän vuojen puolellaaaaaa!!!*juoksee kikattaen karkuun pelottavaa naista jolla on kinkun paistoluu kourassa*Pieru osaa laulaa!
Hihiiiiii..iii sainpas ronklattua vielä tämän vuojen puolellaaaaaa!!!*juoksee kikattaen karkuun pelottavaa naista jolla on kinkun paistoluu kourassa*Pieru osaa laulaa!
Kirja on parempi!Hirveetä melodramaattista kuraa se Kurjat. Anne Hathaway näytteli alussa uskottavasti mut loput oli kuolettavan tylsää.
Toivotaan että pääsette reissuun. Oot sen ansainnu.
Mutta milloin teidän pitäis lähteä?
Hirveetä melodramaattista kuraa se Kurjat. Anne Hathaway näytteli alussa uskottavasti mut loput oli kuolettavan tylsää.
Juu ainekset on kyllä hyvään. Sovitus tökki.Kirja on parempi!
Mä nukahdin kans.En mäkään jaksanut sitä vaan nukahdin kesken kaiken
vai mentäskö jo sänkyyn?Tylsää.. kattoisko taas netflixiä.
Mennäänvai mentäskö jo sänkyyn?
Aina. Ja poikkeus vahvistaa säännön.Yleensä kirja on aina paree ku leffa.
En mäkään jaksanut sitä vaan nukahdin kesken kaiken
Uuuu ollaan sitä nynniin kovanaamoja, wow wow....Woooow.Mä nukahdin kans.
Pien hiljainen neuvo taka vasemmalta: Aloita todella varovasti, jos alottaa aiot ja vain sun ehdoilla...äläkä anna periksi yhtään, vaikka kuin houkuttais, ennenkun näät ettei yhtään punaista varoitusvaloa näy/ole ja ole vielä senkin jälkeen tarkkana.Ollaan viestitelty nyt jouluaatosta asti Karviksen kanssa, hänellä alkaa elämä olla jo hallinnan puolella.
Juuri tuo jännittää, että pystynkö olla, tällaisena ylitsepursuavan palvovana tuota ihmistä kohtaan, järkevä. Mun täytyisi hallita tunteeni ja osata toppuutella. Se asia kyllä auttaa, kun tiedän nyt miten ihanaa on olla sinkkunakin ja kuitenkin hyvässä muistissa on mitä se meidän suhde kauheimmillaan oli. Sitä en enää halua. Olin jopa mustasukkainen, mitä en ole muiden kanssa ollut. Ei hänellä ollut koskaan mitään toisia naisia, mutta oli epärehellinen muuten.Pien hiljainen neuvo taka vasemmalta: Aloita todella varovasti, jos alottaa aiot ja vain sun ehdoilla...äläkä anna periksi yhtään, vaikka kuin houkuttais, ennenkun näät ettei yhtään punaista varoitusvaloa näy/ole ja ole vielä senkin jälkeen tarkkana.
Mies hakemaan apua heti jos ja kun ensimmäinen ''nyt ei kaikki ole hyvin'' merkit näkyy ja jos selitykset alkaa niin sitten näytät sen kohan talosta misä seittemän hirttä on poikki...eli ulko oven kohan.
Kovalta tuntuu, mutta pakko se on sitte tehdä...äläkä sittenkään jää vatvomaan asaiaa yksin vaan kerro niille joihin luotat, koska mahdollisen hädän tullen myös sinä tarttet tukea ja kanavan puhua.
Minäkin nukuin päikkärit!Huomentaaaa
Ette varmaan arvaakkaan kuka meni soffalle kattomaan Labyrintti lehvaa ja nukahti siihen uusi Bronxin teepaita päällä??*venyttelee niin, että nikamat paukkuuuuu*
No mä henk.kohtaisesti uskon, että pystyt (olet pystynyt ennenkin loppujen lopuksi), koska olet myös äiti ja hyvä sellainen ja sen mukaan mitä sua olen oppinut tuntemaan niin palvot lapsiasi vielä enemmän kuin häntä.Juuri tuo jännittää, että pystynkö olla, tällaisena ylitsepursuavan palvovana tuota ihmistä kohtaan, järkevä.
Tuo motivoi aivan varmasti häntä itseään menemään eteenpäin!Maalissa ei täysin olla, enkä muuta ole luvannut kuin kuulua Karviksen elämäön jos kaikki on kohdallaan.
Päikkärit on ihana keksintöMinäkin nukuin päikkärit!
Miksei tulis? Mun mielestä tollanen fb-suhde olis ihan parasta jonsei ole pieniä lapsosia.Netflixin Emily in Parisista on tullut toinen tuotantokausi!
Korkkasin sen jo. *into pinkeenä*.
Ollaan viestitelty nyt jouluaatosta asti Karviksen kanssa, hänellä alkaa elämä olla jo hallinnan puolella.
Elättelen toiveita kaikenlaisista eri variaatioista mitä meidän suhde mahdollisesti pitäisi sisällään, jos hän pääsee maaliin asti - tavoitteena hänellä on täysin päihteetön elämä.
Mietin jo tässä, että tuleeko mulle kohta kiire kuluttaa kaikki jouluna vaivalla keräämäni rasvat jotta näytän täydelliseltä hutsuasusteissani.
Kaipaan seksiä Karviksen kanssa, se on NIIIIIIIIN täydellistä!!!! Aloin jo haaveilemasn meidän ekasta jälleennäkemisestä!
Hän jo kosiskeli, että jos voitaisi nähdä nyt, mutta en suostu ennen kuin.
Yksi variaatioistani oli sellainen, että kummatkin asuvat omissa kodeissaan ja vain tapailtaisi/viettäisimme lomia yhdessä. Minä voisin mennä vaikka Karvikselle ”loman” viettoon. Saisin samalla irtioton arjesta. Voisi panostaa tapaamisiin ja meiltä puuttuisi arki. Onnistuisikohan sellainen…? Karviksen kanssa en ole näistä vielä jutellut, kerroin hänelle vain, että voin kuulua hänen elämään, hänen halutessaan, jos pääsee tavoitteissaan maaliin.
Olen nyt asunut yli vuoden sinkkuna ja rrrakastan tätä. En olisi ikinä voinut uskoa, että ilman parisuhdetta on näin ihanaa!
Rakkauspitoisia viestejä Karvikselta on pukannut koko erossaolon ajan säännöllisesti, selvää on, että molemmat rakastamme! Vieläkin!
Voiko rakastaa kuin hullu puuroa, mutta asua erillään…tuleekohan siitä mitään?
Olen kasvanut ihmisenä kun voin edes ajatella tällaista variaatiota - ennen tällainen ei olisi tullut kuuloonkaan!