Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Netflixin Emily in Parisista on tullut toinen tuotantokausi!❤
Korkkasin sen jo. *into pinkeenä*.

Ollaan viestitelty nyt jouluaatosta asti Karviksen kanssa, hänellä alkaa elämä olla jo hallinnan puolella.
Elättelen toiveita kaikenlaisista eri variaatioista mitä meidän suhde mahdollisesti pitäisi sisällään, jos hän pääsee maaliin asti - tavoitteena hänellä on täysin päihteetön elämä.
Mietin jo tässä, että tuleeko mulle kohta kiire kuluttaa kaikki jouluna vaivalla keräämäni rasvat jotta näytän täydelliseltä hutsuasusteissani.:D
Kaipaan seksiä Karviksen kanssa, se on NIIIIIIIIN täydellistä!!!!❤ Aloin jo haaveilemasn meidän ekasta jälleennäkemisestä!
Hän jo kosiskeli, että jos voitaisi nähdä nyt, mutta en suostu ennen kuin.

Yksi variaatioistani oli sellainen, että kummatkin asuvat omissa kodeissaan ja vain tapailtaisi/viettäisimme lomia yhdessä. Minä voisin mennä vaikka Karvikselle ”loman” viettoon. Saisin samalla irtioton arjesta. Voisi panostaa tapaamisiin ja meiltä puuttuisi arki. Onnistuisikohan sellainen…? Karviksen kanssa en ole näistä vielä jutellut, kerroin hänelle vain, että voin kuulua hänen elämään, hänen halutessaan, jos pääsee tavoitteissaan maaliin.
Olen nyt asunut yli vuoden sinkkuna ja rrrakastan tätä. En olisi ikinä voinut uskoa, että ilman parisuhdetta on näin ihanaa!❤

Rakkauspitoisia viestejä Karvikselta on pukannut koko erossaolon ajan säännöllisesti, selvää on, että molemmat rakastamme! Vieläkin!

Voiko rakastaa kuin hullu puuroa, mutta asua erillään…tuleekohan siitä mitään?
Olen kasvanut ihmisenä kun voin edes ajatella tällaista variaatiota - ennen tällainen ei olisi tullut kuuloonkaan!
 
Ollaan viestitelty nyt jouluaatosta asti Karviksen kanssa, hänellä alkaa elämä olla jo hallinnan puolella.
Pien hiljainen neuvo taka vasemmalta: Aloita todella varovasti, jos alottaa aiot ja vain sun ehdoilla...äläkä anna periksi yhtään, vaikka kuin houkuttais, ennenkun näät ettei yhtään punaista varoitusvaloa näy/ole ja ole vielä senkin jälkeen tarkkana.
Mies hakemaan apua heti jos ja kun ensimmäinen ''nyt ei kaikki ole hyvin'' merkit näkyy ja jos selitykset alkaa niin sitten näytät sen kohan talosta misä seittemän hirttä on poikki...eli ulko oven kohan.
Kovalta tuntuu, mutta pakko se on sitte tehdä...äläkä sittenkään jää vatvomaan asiaa yksin vaan kerro niille joihin luotat, koska mahdollisen hädän tullen myös sinä tarttet tukea ja kanavan puhua.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pien hiljainen neuvo taka vasemmalta: Aloita todella varovasti, jos alottaa aiot ja vain sun ehdoilla...äläkä anna periksi yhtään, vaikka kuin houkuttais, ennenkun näät ettei yhtään punaista varoitusvaloa näy/ole ja ole vielä senkin jälkeen tarkkana.
Mies hakemaan apua heti jos ja kun ensimmäinen ''nyt ei kaikki ole hyvin'' merkit näkyy ja jos selitykset alkaa niin sitten näytät sen kohan talosta misä seittemän hirttä on poikki...eli ulko oven kohan.
Kovalta tuntuu, mutta pakko se on sitte tehdä...äläkä sittenkään jää vatvomaan asaiaa yksin vaan kerro niille joihin luotat, koska mahdollisen hädän tullen myös sinä tarttet tukea ja kanavan puhua.
Juuri tuo jännittää, että pystynkö olla, tällaisena ylitsepursuavan palvovana tuota ihmistä kohtaan, järkevä. Mun täytyisi hallita tunteeni ja osata toppuutella. Se asia kyllä auttaa, kun tiedän nyt miten ihanaa on olla sinkkunakin ja kuitenkin hyvässä muistissa on mitä se meidän suhde kauheimmillaan oli. Sitä en enää halua. Olin jopa mustasukkainen, mitä en ole muiden kanssa ollut. Ei hänellä ollut koskaan mitään toisia naisia, mutta oli epärehellinen muuten.
Kaikki perustuu luottamukseen ja sen takaisin saaminen vie varmasti ikuisuuden. Mietinkin, että ehkä sen vuoksi yritänkin hillitä tunteitani ja ottaa todella varovasti. Toki pelkään että sattuu ja lujaa jos en osaa olla erittäin järkevä.

Kaikki on vielä teoriaa. Maalissa ei täysin olla, enkä muuta ole luvannut kuin kuulua Karviksen elämäön jos kaikki on kohdallaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Juuri tuo jännittää, että pystynkö olla, tällaisena ylitsepursuavan palvovana tuota ihmistä kohtaan, järkevä.
No mä henk.kohtaisesti uskon, että pystyt (olet pystynyt ennenkin loppujen lopuksi), koska olet myös äiti ja hyvä sellainen ja sen mukaan mitä sua olen oppinut tuntemaan niin palvot lapsiasi vielä enemmän kuin häntä.

Pien mustasukkaisuus ei aina paha oo, varsinkin kun tiedät sisimmässäsi ettei hän petä, mutta kyllähän se kuluttaa sitten, jos oikein pahaksi venyy (yleensä siinä vaiheessa siihen on oikea syy kylläkin).
Maalissa ei täysin olla, enkä muuta ole luvannut kuin kuulua Karviksen elämäön jos kaikki on kohdallaan.
Tuo motivoi aivan varmasti häntä itseään menemään eteenpäin!
Minäkin nukuin päikkärit!
Päikkärit on ihana keksintö 🥰 🥰 🥰 🥰
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Netflixin Emily in Parisista on tullut toinen tuotantokausi!❤
Korkkasin sen jo. *into pinkeenä*.

Ollaan viestitelty nyt jouluaatosta asti Karviksen kanssa, hänellä alkaa elämä olla jo hallinnan puolella.
Elättelen toiveita kaikenlaisista eri variaatioista mitä meidän suhde mahdollisesti pitäisi sisällään, jos hän pääsee maaliin asti - tavoitteena hänellä on täysin päihteetön elämä.
Mietin jo tässä, että tuleeko mulle kohta kiire kuluttaa kaikki jouluna vaivalla keräämäni rasvat jotta näytän täydelliseltä hutsuasusteissani.:D
Kaipaan seksiä Karviksen kanssa, se on NIIIIIIIIN täydellistä!!!!❤ Aloin jo haaveilemasn meidän ekasta jälleennäkemisestä!
Hän jo kosiskeli, että jos voitaisi nähdä nyt, mutta en suostu ennen kuin.

Yksi variaatioistani oli sellainen, että kummatkin asuvat omissa kodeissaan ja vain tapailtaisi/viettäisimme lomia yhdessä. Minä voisin mennä vaikka Karvikselle ”loman” viettoon. Saisin samalla irtioton arjesta. Voisi panostaa tapaamisiin ja meiltä puuttuisi arki. Onnistuisikohan sellainen…? Karviksen kanssa en ole näistä vielä jutellut, kerroin hänelle vain, että voin kuulua hänen elämään, hänen halutessaan, jos pääsee tavoitteissaan maaliin.
Olen nyt asunut yli vuoden sinkkuna ja rrrakastan tätä. En olisi ikinä voinut uskoa, että ilman parisuhdetta on näin ihanaa!❤

Rakkauspitoisia viestejä Karvikselta on pukannut koko erossaolon ajan säännöllisesti, selvää on, että molemmat rakastamme! Vieläkin!

Voiko rakastaa kuin hullu puuroa, mutta asua erillään…tuleekohan siitä mitään?
Olen kasvanut ihmisenä kun voin edes ajatella tällaista variaatiota - ennen tällainen ei olisi tullut kuuloonkaan!
Miksei tulis? Mun mielestä tollanen fb-suhde olis ihan parasta jonsei ole pieniä lapsosia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Rauhallisena perhejuhlana vietetyn joulun jälkeen Tapani on ollut sopivaa aikaa nuoren ja vähän vanhemmankin väen ilonpidolle. Aamulla noustiin varhain ja kuljettiin iloiten ja karkeloiden naapureissa. Jos talossa ei oltu ehditty tehdä uuniin valkeaa, vieraat uhkasivat kaataa uunin. Talo selvisi tilanteesta vain tarjoamalla ryypyn mieheen.

Miehet kävivät aamuvarhaisella myös saunomassa. Sen jälkeen he menivät talliin ja nauttivat jäniksestä tai oravasta valmistetun rokan oluen ja viinan kera, jotta hevoset menestyisivät. Keiton luiden piti säilyä ehjinä ja jäädä talliin, muutoin tulevalle vuodelle ei tulisi hyvää hevosonnea.

Tapanina nuoret varsat valjastettiin ensimmäisen kerran ja niitä koulutettiin. Kun vanhempi väki lähti vierailemaan sukulaisiin, nuoremmat lähtivät tapania ajamaan. Hevosella saatettiin ratsastaa jopa tupaan sisään. Hevosen päähän, selkään ja harjaan kaadettiin olutta. Ratsun annettiin myös juoda olutta ja syödä kauroja. Lopuksi ratsastaja ryyppäsi tuopista ja ratsasti ulos tuvasta.

Tytöillä oli tapana antaa mieluisille pojille »tapaninlankaa», jonka pojat kiinnittivät lakkiinsa. Kerätystä saaliista tiedettiin kuka pojista oli pidetyin tyttöjen parissa. Samalla lankojen laadusta voitiin päätellä kenestä tulisi kätevin emäntä.

Tapanina muodostettiin myös lasten ja aikuisten kulkueita, jotka kulkivat talosta taloon. Aikuisten joukkoa johti tapaninpukki eli »jouluäijä», jolla saattoi olla esimerkiksi turkki väärinpäin ja tervaan kastettu vihta häntänä. Jos äijää kohdeltiin talossa huonosti, se riehui. Jos taas kohtelu oli hyvää ja avokätistä, pukki toivotti asukkaille onnea ja menestystä. Pukki lauloi:

»Lehmät maitoa antakoot,
lampaat kaksosia kantakoot,
kissan häntä olkoon kippurassa,
koiran häntä koppurassa,
sian saparo solmussa!»
 

Yhteistyössä