No juu, joulu pitää viettää niin että siitä on lopulta taju kankaalla.Eihän se nyt noin mene. Sehän on että joulu joka päivä, toisin päivin pääsiäinen.
Siis ihan vanhan hyvän ajan joulu.
No juu, joulu pitää viettää niin että siitä on lopulta taju kankaalla.Eihän se nyt noin mene. Sehän on että joulu joka päivä, toisin päivin pääsiäinen.
Siis ihan vanhan hyvän ajan joulu.
Joo, poisti sen. Tiukkis mode.Jaahans, Mode sensuroi mun jouluyö lyriikat
Ei oo täälläkään taiteellista vabautta
Hyvä kun sensuroi, tuo oli taiteesta kaukana.Jaahans, Mode sensuroi mun jouluyö lyriikat
Ei oo täälläkään taiteellista vabautta
Iltiksessä oli että "huippukallis teleskooppi laukaistiin avaruuteen."
Jos se oli kallis niin miks se ammuttiin avaruuteen Emmäkään ammu mun kalleinta astiastoa avaruuteen.
No mutta hyvä että te boobiksen kanssa kerkisitte nauttia taidepläjäyksestäHyvä kun sensuroi, tuo oli taiteesta kaukana.
Ja ei, en ilmoitellu modelle.
Toivotaan että pääsette reissuun. Oot sen ansainnu.Kinkkuleipää ja kahvia aamupalaksi.
Ja jos reissu peruuntuu ni muutan saunaan. *päättää topakkana*
Toivottavasti pääsette reissuun !Kinkkuleipää ja kahvia aamupalaksi.
Ja jos reissu peruuntuu ni muutan saunaan. *päättää topakkana*
Kala on parastaMasu täynnä kalaa, on suolakalaa on savukalaa on loimukalaa on kalaa....röyh*röyhtäisee peräsuolen viimesestä mutkasta saakka*
Mäkin ostin loimulohta, sit oli taas ne kylmäsavulohirullat ja 2 lajia silliä...tänä jouluna en kerinny/jaksanu kaloista tehdä ku nuo. Mutta hyvvee!Masu täynnä kalaa, on suolakalaa on savukalaa on loimukalaa on kalaa....röyh*röyhtäisee peräsuolen viimesestä mutkasta saakka*
Kantsii ja kantsii lukea kirjakin!Kohta alkais Kurjat eli Les Miserables. Kantsiikohan katsoa?
Ok, katon. Ja siinä on Russel Krovekin!Kantsii ja kantsii lukea kirjakin!