Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onko sun pakko vääntää pakonomaisen seksistisiä juttuja jouluaattonakin, samaa mitä veivaat mulle 365 päivänä, mun tahtomatta? :( Jos sulle ei joulu merkkaa mitään, niin mulle merkkaa kuitenkin. Jätä mut rauhaan ees jouluna.

Ähise seksivitsejäsi muille ketjulaisille.
Hyvää joulumieltä Sinullekin Echo. 🤗

Meistä jokaisella on oma taakkamme. Minulla kiinnostus ihmisen lisääntymistoimiin (vaikka tulosta ei aina syntyisikään), sinulla viruksen monistautumismahdollisuuksien maksimointiin tai muuhun maailmanlopun edistämiseen. :unsure:

Mutta kun noin kauniisti pyysit, rauhoitan sinut uudenvuodenaattoon asti. Silloin kuulet jotakin mitä et ehkä haluaisi....🥳
 
vierailija
No okkei sitte. Kuule, mitä voisin käyttää maitorahkan siasta, jos teen torttuja. Luulen, etten löydä täältä maitorahkaa kaupasta.
Soijarahkalla tai jugurtilla, löysin myös tälläisen: Maitorahkan voi korvata monissa ohjeissa huoneenlämpöisellä tuorejuustolla, mieluiten mahdollisimman kevyellä tuorejuustolla. Mikäli tuorejuusto on kovasti paksua, sitä voi aavistuksen löysentää maidolla eli saada näin yhtä paksua kuin maitorahka on. Rahkaa voi myös tehdä itse maidosta ja/tai piimästä.
 
Soijarahkalla tai jugurtilla, löysin myös tälläisen: Maitorahkan voi korvata monissa ohjeissa huoneenlämpöisellä tuorejuustolla, mieluiten mahdollisimman kevyellä tuorejuustolla. Mikäli tuorejuusto on kovasti paksua, sitä voi aavistuksen löysentää maidolla eli saada näin yhtä paksua kuin maitorahka on. Rahkaa voi myös tehdä itse maidosta ja/tai piimästä.
Kiitos. Jugurttia voin löytää jostakin,
 
Mutta miks vain viikko? Etkö oo kuullu että joulu joka päivä?[/IMG]
Eihän se nyt noin mene. Sehän on että joulu joka päivä, toisin päivin pääsiäinen.
Liikaa valvomista ja raatamista ennen joulua. Muksut tuli kysymään innoissaan "äiti, saadaaks me valvoa tänä yönä?" ja totesivat että äiti ja isi oli suunnilleen koomassa.
Siis ihan vanhan hyvän ajan joulu.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä