Ihanaa asua maalla!Tää on tätä. Mä pidän sitä täälläpäin normaalina. Täällä maalla on ihana yhteisöllisyys.
Mutta päätin että ens jouluna meidän kämppä on siivottu 3 päivää ennen joulua, ja varataan jokaista vierasta varten puolen tunnin kahvitus, jos ehtivät siks aikaa (ja äijät ehtii aina, naiset ei niinkään joulun alla).
Mun mies ostaa usein 2 pakkausta suklaarasioita ennen joulua annettavaksi vastalahjaksi noille tulijoille. Arvaa oonko mä tuskissani kun nään ne pakkaukset 2 viikkoa ennen komerossa.
Vaikka kyllä niitä antamuksia kertyy täällä kaupungissakin! Asiakkaat ovat raahanneet meille koko joulukuun kaikkea mahdollista lahjaa!
Paras lahja kaikista oli erään naisen joulukortti jossa luki: ”kiitos huolenpidosta” ja hän oli tehnyt lahjaksi ihanan itämaisen koristeen käyttäen hyväkseen sosiologian oppikirjansa sivuja ja erivärisiä lankoja. Koriste roikkuu meillä nyt tuossa ikkunassa ja lämmittää kivasti mieltä!
Alkoholin määrä on myös melko vakio, eivät vain tuo likööriä vaan viskiä ja konjakkeja.
Sulkaatia ei onneksi tule paljon, koska joudun syöttämään ne lapsille.