Miksi Juudas petti Jeesuksen?

vierailija
Jotta kirjoitukset kävisivät toteen. Hänet oli tavallaan tiedetty tuohon rooliin.

Minulle on epäselvää, miksi tarvittiin kavaltaja. Eikö se olisi helposti selvinnyt vangitsijoille, kuka joukossa on Jeesus. Eli siis ihan kysymällä tai sitten tarkkailemalla.
 
vierailija
[QUOTEes 57, post: 33947930, member: 148881"]
Se kukonlaulu muuten liittyi Pietariin. Hänellehän Jeesus ennusti että ennenkuin kukko tyänä yönä laulaa, sinä minut kolmasti kiellät.
Ja tämä näpäytys Pietarille siksi, että hän uhosi voivansa kuolla Jeesuksen puolesta.
[/QUOTE]
Millä lauseella kun en muista sitä?
 
Raamattu on satua ihmisen kirjoittama. Samanlaisia kuin Odysseus tai Kalevala kansan taruja. Satuja kaikki tyyni kuin Pekka Töpöhäntä ym. Jotkut on ottanut aikanaan raamatun vallan käytön välineeksi rikastuakseen ja valloittaakseen alkuperäis kansojen maat. Kristiretket ( lue sotaretket). Kaikki uskonnot on satua.
Mä kyllä uskon, että Jeesus oli olemassa opetuslapsineen ja että hänet ristiinnaulittiin. Mainitaanhan se muuallakin kuin raamatussa.

Se jumlosuus on sit asia erikseen. Siihen en usko.
 
Raamattu on satua ihmisen kirjoittama. Samanlaisia kuin Odysseus tai Kalevala kansan taruja. Satuja kaikki tyyni kuin Pekka Töpöhäntä ym. Jotkut on ottanut aikanaan raamatun vallan käytön välineeksi rikastuakseen ja valloittaakseen alkuperäis kansojen maat. Kristiretket ( lue sotaretket). Kaikki uskonnot on satua.
Eiku ihminen haluaa uskoa ne jutut vaikkei siinä ole mitään järkeä!
Kyllä se Isä Jeesukselle oli taivaankappaleissa, koska ne tunsi niin hyvin ja Virgo tietysti se tähtikuvio. Koitappa niitä selittää ihmisille joita ei kiinnosta
Ketjun avauksessa oli kysymys miksi Juudas kavalsi Jeesuksen. Ei siitä onko kertomus totta tai ei.
Se luetun ymmärtäminen taasen.
 
vierailija
Mä kyllä uskon, että Jeesus oli olemassa opetuslapsineen ja että hänet ristiinnaulittiin. Mainitaanhan se muuallakin kuin raamatussa.

Se jumlosuus on sit asia erikseen. Siihen en usko.
No kun se Marian äiti sai tyttärensä - Anna ja Joachim - ihan vanhoina, se oli tuolloin valtava ihme. Ja taisivat antaa lapsensa temppeliin hoitoon kun omat voimat ehtyivät? Marialla siis on voinut olla keskivertoa paremmat tiedot myös planeettojen kulusta taivaankannella. Naisena tietysti ymmärtänyt myös kuukierron🌑💫🐣🌕💫🐥💫
 

Yhteistyössä