Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Itteeni hiukan pelottaa se toinen rokote, kaverin kanssa juttelin ja oli ottanut sen toisen n. kuukausi sitten ja tullut todella kipeeksi.
Kolme viikkoa korkeaa kuumetta ja rokotekohta niin kipeä ettei kättä pystynyt käyttämään ja kova päänsärky.:Kyseessä ihminen joka halusi rokotteet, eli ei ole mikään rokotevastainen.
 
Itteeni hiukan pelottaa se toinen rokote, kaverin kanssa juttelin ja oli ottanut sen toisen n. kuukaisi sitten ja tullut todella kipeeksi.
Kolme viikkoa korkeaa kuumetta ja rokotekohta niin kipeä ettei kättä pystynyt käyttämään ja kova päänsärky.:Kyseessä ihminen joka halusi rokotteet, eli ei ole mikään rokotevastainen.
Miten itselläsi se ensimmäinen, tuliko oireita ja mitä.
 
Itteeni hiukan pelottaa se toinen rokote, kaverin kanssa juttelin ja oli ottanut sen toisen n. kuukausi sitten ja tullut todella kipeeksi.
Kolme viikkoa korkeaa kuumetta ja rokotekohta niin kipeä ettei kättä pystynyt käyttämään ja kova päänsärky.:Kyseessä ihminen joka halusi rokotteet, eli ei ole mikään rokotevastainen.
Määki sain kolmannen. Vähän väsyttää vain ja käsi kipeä nostaessa
 
Ei tullut, pistokohtaan sattui jonkun aikaa, mutta ei mitään pahempaa.

Sen mitä mä olen käsittänyt niin, jos oireita tulee ne tulee sen toisen rokotteen ottamisen jälkeen...minkähän takia?
Ai, silleen. Mulla taas ekan piikin jälkeen oli pistetty olkavarsi hiukan jäykän oloinen vuorokauden verran. Toisen piikin jälkeen pistokohdan ympärystä jomotti muutaman tunnin ajan. Ja nyt ei sitten mitään.
Ei ilmeisesti toimi kaikilla samojen kuvioitten mukaan.
 
Ai, silleen. Mulla taas ekan piikin jälkeen oli pistetty olkavarsi hiukan jäykän oloinen vuorokauden verran. Toisen piikin jälkeen pistokohdan ympärystä jomotti muutaman tunnin ajan. Ja nyt ei sitten mitään.
Ei ilmeisesti toimi kaikilla samojen kuvioitten mukaan.
Mun poika sanoi, että piikityksen jälkeisenä päivänä tuntui siltä, että joku olisi lyönyt piikityskohtaan nyrkillä lujaa...onneks se olikin hänellä ainoa oire.
 
  • Tykkää
Reactions: diogenes 57
Tuli muuten mieleen, että melkis mikä tahansa rokote, ni sekin vaikuttaa, miten ja mihin kohtaan rokottaja sen piikin tuikkaa. Ja se, että onko lihas valmiiksi rasittunut vai rento.

Siis siihen pistoskohdan kipuun. Ei muuhun.
Saattaa ollakin, vaikken itse ole moista edes älynnyt ajatellakaan.
Tosi kipeeksi en muista tulleni muista kuin armeija-aikan annetusta isorokkorokotteesta.
 
Mun poika sanoi, että piikityksen jälkeisenä päivänä tuntui siltä, että joku olisi lyönyt piikityskohtaan nyrkillä lujaa...onneks se olikin hänellä ainoa oire.
Joo, en ole muuten kuullut yhtään vielä näitä sarjassamme elävän elämän kauhutarinoita tän rokotuksen tiimoilta. Siis täällä paikallisesti ja johonkin tiettyyn henkilöön liittyen.
Näitä saunakaverin kumminkaiman tapauksia kyllä silloin tällöin liikku tälläkin päin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Voi mooses, tyttären esikoinen on koronassa. Isänsä sairasti sen jo lähes vuosi sitten.
Taas on se porukka eristyksissä.
Potilas voi kyllä hyvin, mutta testi oli pos.
Saakohan tytär sijaisen vai meneekö taas etäopetukseksi.

Paranemistoivotuksia sinne suunnille!

Viimeinen kouluviikko ennen joulua... Oli se paras viikko, silloin kun oli ala-asteella. Kaikki juhlaharjoitukset ja muut.

Yläasteella taas sen viikon oiis voinut olla kotona jo. Lukiossa taisinkin olla...
 
  • Tykkää
Reactions: diogenes 57
Mä muistin just hetken, kun ihastuin ekan erran. Siis ellei alatalon mikkoa lasketa.

-Se oli päiväkerhossa. Kun iltapäivällä, musiikki/tanssitunnin aikaan koottiin kaksi ryhmää yhteen. Me oltiin niitä vanhempia. Sit musiikki alkoi soida ja piti hakea joku tanssiin... siellä se istui, ujona, vaalea, pieni tyttö, totisin silmin.


Oli muuten ylläripylläri kun sit joskus ysiluokalla tajusin että se on mun poikaystävän pikkusisko :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Mä muistin just hetken, kun ihastuin ekan erran. Siis ellei alatalon mikkoa lasketa.

-Se oli päiväkerhossa. Kun iltapäivällä, musiikki/tanssitunnin aikaan koottiin kaksi ryhmää yhteen. Me oltiin niitä vanhempia. Sit musiikki alkoi soida ja piti hakea joku tanssiin... siellä se istui, ujona, vaalea, pieni tyttö, totisin silmin.


Oli muuten ylläripylläri kun sit joskus ysiluokalla tajusin että se on mun poikaystävän pikkusisko
No mää näin kerran mun yläasteen ihastuksen kaupungilla ja sit keskustelimme niitä ja näitä, kyseltiin kuulemiset yms. No eipä siinä mitään, 5 min keskustelun jälkeen selvisikin, ettei tämä nainen ollutkaan ihastukseni saati samasta koulusta. Siis ei me edes tunnettu toisiamme, luultiin vaan tuntevamme. No saatiin sentään päivän naurut :D
 
Joo, en ole muuten kuullut yhtään vielä näitä sarjassamme elävän elämän kauhutarinoita tän rokotuksen tiimoilta. Siis täällä paikallisesti ja johonkin tiettyyn henkilöön liittyen.
Näitä saunakaverin kumminkaiman tapauksia kyllä silloin tällöin liikku tälläkin päin.
Voin laittaa yv:nä sulle sen mun listan tuttujeni rokoteoireista, jos joskus jaksat lukea.
Tutut: niputettuna sukulaiset, kaverit, työkaverit, naapurit jne.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä