Yön Joutsenlaulu: Tuska kiinni saa, kenet vain haluaa....Vätystää ja koskee lonkkaan ja alaselkään...näin ne vaan vanhuudenvaivat saavat minuttii kiinni...
Se alkaa olla joulua nyt! 4 työpäivää vielä ja sit tää mamma tiristää kinkkua!Reilu kahdeksan kiloa suomalaista viljapossunpersista ostettu liidelistä.
Auts. Mä oon hajottanu meidän lohkolämppärin sen johtopesän kun lähdin kerran liikenteeseen irrottamatta piuhaa.Oli hyvä, että meni johto poikki. Peruutin Jeepini, enkä muistanut irrottaa lohkolämmittimen johtoa. Hyvä etten vetänyt koko taloa ruuvalliltaan kadulle.
Sä tarviit henkilökohtaisen avustajan.Oli hyvä, että meni johto poikki. Peruutin Jeepini, enkä muistanut irrottaa lohkolämmittimen johtoa. Hyvä etten vetänyt koko taloa ruuvalliltaan kadulle.
Nykkimään johdot irti? Ehkäpä.Sä tarviit henkilökohtaisen avustajan.
Vahtimaan sua.Nykkimään johdot irti? Ehkäpä.
Meillä oli tänään, lounaspaussin ja kinkunoston jälkeen vuoden viimeinen työmaaperehdytys. Ja valmista tulee viimeistään maanantaina. Eli samoissa giiliksissä...Se alkaa olla joulua nyt! 4 työpäivää vielä ja sit tää mamma tiristää kinkkua!
Ei mua tartte vahtata, jospa vain joku sievästi silmäilis. Se riitäis.Vahtimaan sua.
Voin mää silmäillä nätisti.Ei mua tartte vahtata, jospa vain joku sievästi silmäilis. Se riitäis.
Se riittäisi minulle.Voin mää silmäillä nätisti.
Se riittäisi minulle.
oot nyt niin täpinöissään noiden pilkkujen kanssa että veikkaan että ei vähään aikaan tule täysin puhastaVitsi että olen nakkisormi ikänäkö kirjoitushärö tän luurin kanssa! Voisko joskus edesvyksi viesti mennä kokonaan oikein?
menee seVarattiin ajat kolmanteen rokotukseen. -mies saa sen taas varmasti, meikäläisin riskiryhmäläisyys on vähän kiiun kaakun, mut onpahan ainakin yritetty.
Mut jos se viimeksi meni läpi, niin kai nytkin?
Meikä sai sen kolmannen piikin eilen. Täällä oli sellainen ajanvaraukseton päivä eilen ja puolentoista tunnin jonotuksella selvittiin.Varattiin ajat kolmanteen rokotukseen. -mies saa sen taas varmasti, meikäläisin riskiryhmäläisyys on vähän kiiun kaakun, mut onpahan ainakin yritetty.
Mut jos se viimeksi meni läpi, niin kai nytkin?