Kuuli katolta joulupukin ääniä!Aijai, koira ollu ihan hepulissa klo 4 alkaen ja haukkunut hulluna, kun katolta tullu lunta.
Eiks öisin pitäis olla pakkasta eikä suojakeli?
Juu, rokottaja ei voi tietää missä kenenkin hermot menee. Välillä sattuu kohdalle, yleensä ei.Tuli muuten mieleen, että melkis mikä tahansa rokote, ni sekin vaikuttaa, miten ja mihin kohtaan rokottaja sen piikin tuikkaa. Ja se, että onko lihas valmiiksi rasittunut vai rento.
Siis siihen pistoskohdan kipuun. Ei muuhun.
Mikäs siinä, mutta muista sitten se kahden tuhannen merkin rajoitus.Voin laittaa yv:nä sulle sen mun listan tuttujeni rokoteoireista, jos joskus jaksat lukea.
Tutut: niputettuna sukulaiset, kaverit, työkaverit, naapurit jne.
Ensi vuonna.Ei tässä nyt jouda Unkariin kun on jouluvalmistelut kesken.
Niijjustiina, pittää kalatkin hommata ja vielä vähän siivota!Ei tässä nyt jouda Unkariin kun on jouluvalmistelut kesken.
Heti ruoka mielessä.Hungarian Christmas meal
- Fish soup.
- Stuffed cabbage.
- Fried fish and rice.
- Meats, such as chicken and pork, but turkey can also be used.
- Christmas Cake.
- Bejgli with walnut or poppy seeds.
- honeybread cookies (mézes kalács)
Tulee edelleen mieleen hobitti, mikä on aika ironista kun pituuden puolesta minä sopisin siihen kuvaan paremminHeti ruoka mielessä.
Mul tulee mieleen vaan karvaset jalat....Tulee edelleen mieleen hobitti, mikä on aika ironista kun pituuden puolesta minä sopisin siihen kuvaan paremmin
Oot semmonen taskuvenus?Tulee edelleen mieleen hobitti, mikä on aika ironista kun pituuden puolesta minä sopisin siihen kuvaan paremmin
Mullakin on. Mutta kukaan ei näe niitä.Mut mulla onkin karvaiset jalat. Tai ainaskin sääret. Pitäis vissiin repiloida ennen reissua...
Taskuun pantavaOot semmonen taskuvenus?