Mulla nousi jo omat karvat pystyyn ku mietin, että silitän naista säärestä/reidestä ja sitten tunteekin karheaa karvaa eikä sileää ihoaMullakin on. Mutta kukaan ei näe niitä.
Mulla nousi jo omat karvat pystyyn ku mietin, että silitän naista säärestä/reidestä ja sitten tunteekin karheaa karvaa eikä sileää ihoaMullakin on. Mutta kukaan ei näe niitä.
Mua ei silitä kukaan. Niin karvoilla ei ole väliä.Mulla nousi jo omat karvat pystyyn ku mietin, että silitän naista säärestä/reidestä ja sitten tunteekin karheaa karvaa eikä sileää ihoa
Mulla nousi jo omat karvat pystyyn ku mietin, että silitän naista säärestä/reidestä ja sitten tunteekin karheaa karvaa eikä sileää ihoa
Sullapa onkin kauniit karvasääret!Mut mulla onkin karvaiset jalat. Tai ainaskin sääret. Pitäis vissiin repiloida ennen reissua...
Mun taskuun saa panna korkeintaan rahaaTaskuun pantava
Onhan nää aika käkkärät ja helposti takkuuntuvatkin, toisaalta vähänkö röllipeikoilla...ainaskin aamusin.Eiks ellulla oo kiharat hiuksetkin? Niinko hobiteilla.
Apua siitä nyt tuskin kellään yhtää mikkää voi kuivahtaaMietipä, jos naisilla kuivahtaisi oitis ku oot unohtanut aamulla raapia leukasi puhtaaksi.
Apua siitä nyt tuskin kellään yhtää mikkää voi kuivahtaa
Tuosta tuli mieleen. Mulla on kerran mennyt iho rikki sängestä. Oli kiihkeet suutelot.Niinno. Mun reisiä ai ainakaan saa raapia sängellä.
Aamulla mun peilissä näkyy röllipeikko.Onhan nää aika käkkärät ja helposti takkuuntuvatkin, toisaalta vähänkö röllipeikoilla...ainaskin aamusin.
Mä voin laittaa salmiakkia.Mun taskuun saa panna korkeintaan rahaa
HameTänään on pikkujoulut. Käväsen siellä. Mietin, laitanko mustan hameen vai housut.
Sama! Ehkä osin siksi suosin nykyään parrakkaita miehiä.Tuosta tuli mieleen. Mulla on kerran mennyt iho rikki sängestä. Oli kiihkeet suutelot.
Tänään on pikkujoulut. Käväsen siellä. Mietin, laitanko mustan hameen vai housut.
Mä aattelin kerrankin pukeutua nätisti. Kumpikin käy.Kummassa on kivempi olla ja liikkua? Vastaus on se.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Mul onki aina kevättä rinnoissa.Sulla onny vuodenajan sekaisin. Tiistaina on talvipäivän seisaus. Vasta sen jäkeen mennään kevättä kohti.
Ehei, ei voi.Eikös sillonkin voi mennä ruokalevolle kun ei o syönyt vielä mitään?
Voi? Kiitos, minäpä kuuntelen teitä ja köllähän pötkälleni
Eikös sillonkin voi mennä ruokalevolle kun ei o syönyt vielä mitään?
Voi? Kiitos, minäpä kuuntelen teitä ja köllähän pötkälleni