Haaveena vauva 2022

Emila87
Pakko johonkin kirjoittaa 😅 Tänään kp30. Menkkojen pitäisi alkaa ihan pian, tänään/huomenna. Alamahaa juilii välillä, rinnat kipeät ja nyt parina pvnä huomasin repöisykipuja tulevan noustessa ylös nopeasti. Testiä en ole tehnyt, ajattelin että jos ei pe ala niin testaan viikonloppuna..
 
Ovulaation lähestyessä tuntuuko alavatsassa paineluarkuutta? 🤔
Km 3viikkoa sitten ja koitan kuulostellq kehon viestejä, että missä mennään.
Aamulämpöjä seurailen, mutta tasaista on vielä ollut. Dippi ja nousu varmaan sieltä käyrältä ilmaantuu jos nämä oireet oviksen tuloon viittaisi. Hiukan nyt alkaa jomottelemaan kummaltakin puolen, mutta tuota paineluarkuutta en ole aiemmin havainnut, tai ehken edes kokeillut. Km jälkeen ei ollut paineluarkuutta niin siihen en uskoisi liittyvän.
Vv tuli ihan lammikko nyt paperiin ja oli sellaista kosteusvoidemaista..
Ovistikkuja on turha käyttää, kun on pcos, tosin munasarjat näyttivät km vahvistusultrassa kuulema melko normaaleilta.
Sellaisia pohdintoja tänään, toivottavasti pääsis edes piinalistalle kohta, kun nyt tuntuu, että jotenkin vaan ajelehtii ja ei oikein voi mihinkään vaikuttaa.
 
@Suikku1 mä kyselin siitä influenssarokotuksesta, otin sen tosiaan eilen ja nyt niitä ei sit edes täällä enää saa kun ne on loppu.

@Fazeriina82 mahtavaa että munasarjat toimii ja näyttää raskautuminen mahdolliselta. Mielenkiintoista oli kuulla et se 3-V on ihan normi aika yrittää.

Omaan napaan: Mä oon nyt tikuttanut ovista ja ei onestepin testiin kyllä piirry vielä mitään, ihan hailu viiva vasta. Mun laskujen mukaan ovis on lauantaina. Ollaan nyt tehty talletteluja ahkerasti, nyt tuli kahden päivän tauko kun mies töissä mut huomenna taas.
 
Toive1993
Moikka kaikki!

Olen seurannut keskusteluanne aktiivisesti syksyllä ja päätin viimeinkin uskaltaa ottaa osaa keskusteluun.

Ensinnäkin onnea kaikille tähän mennessä plussanneille ja plussaonnea kaikille yrittäville. Tsemppiä erityisesti niille, joilla on jo pitkä yritys takana ja niille, jotka ovat joutuneet kohtaamaan menetyksiä yrityksen aikana.

Oma tilanteeni on sellainen, että lopetin pillereiden syömisen noin 15 vuoden jälkeen elokuussa ensimmäisen lapsen toivossa. Sen jälkeen on valitettavasti tullut vain yhdet luomumenkat eli ensimmäinen kierto venyi yli 70 päiväiseksi. Nyt menossa kiertopäivä 25 ja minkäänlaista tietoa ei luonnollisen kierron pituudesta ole. Tällä hetkellä siis lähinnä kuukautisten odottelua, kun ei ole tietoa, onko seuraava kierto yhtä pitkä kuin edellinen, toivottavasti ei ainakaan pidempi. Varmuutta ei tietenkään ole ovulaationkaan tapahtumisesta, mutta yritetään mahdollisimman usein talletella.
 
Ovulaation lähestyessä tuntuuko alavatsassa paineluarkuutta?
Km 3viikkoa sitten ja koitan kuulostellq kehon viestejä, että missä mennään.
Aamulämpöjä seurailen, mutta tasaista on vielä ollut. Dippi ja nousu varmaan sieltä käyrältä ilmaantuu jos nämä oireet oviksen tuloon viittaisi. Hiukan nyt alkaa jomottelemaan kummaltakin puolen, mutta tuota paineluarkuutta en ole aiemmin havainnut, tai ehken edes kokeillut. Km jälkeen ei ollut paineluarkuutta niin siihen en uskoisi liittyvän.
Vv tuli ihan lammikko nyt paperiin ja oli sellaista kosteusvoidemaista..
Ovistikkuja on turha käyttää, kun on pcos, tosin munasarjat näyttivät km vahvistusultrassa kuulema melko normaaleilta.
Sellaisia pohdintoja tänään, toivottavasti pääsis edes piinalistalle kohta, kun nyt tuntuu, että jotenkin vaan ajelehtii ja ei oikein voi mihinkään vaikuttaa.
Mä oon nyt tikuttanut kahdessa kierrossa oviksen ja seuraavana päivänä ovisplussasta tullut araksi alavatsalta munasarjojen kohdalla ja nipistelyä ym.. ehkä myös ollut hiukan paineli arkuutta.. voihan olla että ovis on tulossa nyt :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmimami
Ovulaation lähestyessä tuntuuko alavatsassa paineluarkuutta?
Km 3viikkoa sitten ja koitan kuulostellq kehon viestejä, että missä mennään.
Aamulämpöjä seurailen, mutta tasaista on vielä ollut. Dippi ja nousu varmaan sieltä käyrältä ilmaantuu jos nämä oireet oviksen tuloon viittaisi. Hiukan nyt alkaa jomottelemaan kummaltakin puolen, mutta tuota paineluarkuutta en ole aiemmin havainnut, tai ehken edes kokeillut. Km jälkeen ei ollut paineluarkuutta niin siihen en uskoisi liittyvän.
Vv tuli ihan lammikko nyt paperiin ja oli sellaista kosteusvoidemaista..
Ovistikkuja on turha käyttää, kun on pcos, tosin munasarjat näyttivät km vahvistusultrassa kuulema melko normaaleilta.
Sellaisia pohdintoja tänään, toivottavasti pääsis edes piinalistalle kohta, kun nyt tuntuu, että jotenkin vaan ajelehtii ja ei oikein voi mihinkään vaikuttaa.
Mulla tuntuu ovulaation aikoihin ainakin kova paine ja vähän kuin polttelua alavatsalla. Pari päivää ennen on menkkamaista juilintaa, yleensä sen puolen munasarjoissa, joista on lähdössä munasolu.

Hämmentävää muuten on, että nyt kaikki on tuntunut suunnilleen keskellä alavatsaa tai jopa vähän enemmän vasemmalla vaikka ultrassa juuri todettiin, että oikeassa munasarjassa kypsyy munasolu. 🤔

Tervetuloa Toive1993! Jos yhtään lohduttaa, niin mulla ei lähtenyt menkat tulemaan ollenkaan pillerien lopettamisen jälkeen. Tarvitsin lääkitystä avuksi. Lohdutuksena siis, että positiivista kun on kumminkin luomumenkat tullut! Toivottavasti kierto tasaantuu ja järkevöityy pian.
 
Moikka kaikki!

Olen seurannut keskusteluanne aktiivisesti syksyllä ja päätin viimeinkin uskaltaa ottaa osaa keskusteluun.

Ensinnäkin onnea kaikille tähän mennessä plussanneille ja plussaonnea kaikille yrittäville. Tsemppiä erityisesti niille, joilla on jo pitkä yritys takana ja niille, jotka ovat joutuneet kohtaamaan menetyksiä yrityksen aikana.

Oma tilanteeni on sellainen, että lopetin pillereiden syömisen noin 15 vuoden jälkeen elokuussa ensimmäisen lapsen toivossa. Sen jälkeen on valitettavasti tullut vain yhdet luomumenkat eli ensimmäinen kierto venyi yli 70 päiväiseksi. Nyt menossa kiertopäivä 25 ja minkäänlaista tietoa ei luonnollisen kierron pituudesta ole. Tällä hetkellä siis lähinnä kuukautisten odottelua, kun ei ole tietoa, onko seuraava kierto yhtä pitkä kuin edellinen, toivottavasti ei ainakaan pidempi. Varmuutta ei tietenkään ole ovulaationkaan tapahtumisesta, mutta yritetään mahdollisimman usein talletella.
Mulla meni noin 10kk ehkäsykapselin poistosta että tasaantui kierto. Vuos sitten syksyllä otettiin pois ja kesällä alko olee normi. Melko tarkka 29/30 pvä joka kierto. Ennen kapselia oli aina tasan 32 päivää.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

2.12.2021 Torstai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Liljah ....................................kp 30/26-27
Topukka……………..…..…....kp 28/30
Netta123..................…........kp 27/29
SandraB.............................kp 22/27
Toiveikas1992...................kp 21/24-31
Lili_86..................…...........kp 2032-34
Lumihiutale_.....................kp 17/?
Sofiika.......................…........kp 14/30
Pöllöliini.........…..................kp 14/28-29
Selis....................…................kp 13/30
Sadepisaroita.......................kp 8/25-31
Suikku1................................kp 8/26-28
Lemoni87...........................kp 4/28
Martta83............................kp 3/26-27
Hellu_..........................…......kp 2/27-28
Keksi82................….............kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:★

Aniilorak...........................dpo 20 Liljah.................................dpo 11
Toiveikas1992........….......dpo 8
Daisy01.............................dpo 6
Lumihiutale_...................dpo 2
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa @Fazeriina82 että ultrassa oli kaikki kunnossa! 🥰

Tervetuloa Toive1993! Toivottavasti kierto tasoittuu nopeasti eikä veny enää pitkäksi.

Täällä on sellainen tilanne että tiistaina tuli verta paperiin pyyhkiessä ja nyt sitten pari päivää tuhrutellut mutta ei ole kunnon vuoto vielä alkanut.
Eilpc:hen juuri ja juuri erottuva viivanpaikka ja tänään sitten jo vähän selvempi. Olen vaan todella skeptinen nyt tämän pc:nkin kanssa kun sekin on noita räikeitäkin viivanpaikkoja antanut nykyisin. Ja tänään dpo11 ja aiemmissa raskauksissa näkynyt kyllä testeissä jo näillä päivillä ihan selvästi, joten siinäkään mielessä en jaksa oikein uskoa plussaan.

Tässä kuva tämän aamuisesta viivanpaikasta testiajalla:

Tässä testiajan jälkeen:
 
Hienoa @Fazeriina82 että ultrassa oli kaikki kunnossa!

Tervetuloa Toive1993! Toivottavasti kierto tasoittuu nopeasti eikä veny enää pitkäksi.

Täällä on sellainen tilanne että tiistaina tuli verta paperiin pyyhkiessä ja nyt sitten pari päivää tuhrutellut mutta ei ole kunnon vuoto vielä alkanut.
Eilpc:hen juuri ja juuri erottuva viivanpaikka ja tänään sitten jo vähän selvempi. Olen vaan todella skeptinen nyt tämän pc:nkin kanssa kun sekin on noita räikeitäkin viivanpaikkoja antanut nykyisin. Ja tänään dpo11 ja aiemmissa raskauksissa näkynyt kyllä testeissä jo näillä päivillä ihan selvästi, joten siinäkään mielessä en jaksa oikein uskoa plussaan.

Tässä kuva tämän aamuisesta viivanpaikasta testiajalla:

Tässä testiajan jälkeen:
Eikö tossa jo selkeesti haamua näy 😀
Varovaiset onnittelut ❤
 
Moikka ekaa kertaa! Varovaisesti voisin liittyä mukaan keskusteluun vaikka yritys todennäköisesti aloitetaan vasta ensi vuoden puolella. Vauva olisi meille kolmas. Taustaa sen verran, että lopetin minipillerit viime kesänä, ja tuntuu ettei kierto ole oikeen vieläkään asettunut tai säännöllistynyt. Tämä on nyt toinen kierto kun yritän tikuttaa ovista, mutten saa noihin testeihin kyllä hailuintakaan testiviivaa aikaseksi. Onko jollain muullakin ollut ongelmia noiden raskauskeijun onesteppien kanssa?

Tsemppiä kaikille! <3
Minulla sama Onesteppien kanssa. Oletetun oviksen aikaan yhdessä kierrossa tuli tosi vaalea viiva, muuten ei viivoja ollenkaan, vaikka oireiden perusteella testatuissa kierroissa olisin ovuloinut.
 
Minulla kp1! @Liljah
Jos päivität listaa, korjaako listan päivän ja päivämäärän myös ettei huominen päivittäjä mene sekaisin ;)


on
Fiilikset hyvät
.
Tässä kierrossa aion tehdä toisin :juoda enemmän vettä. Olen lukenut että liian vähäinen vedenjuonti voi vaikuttaa negatiivisesti raskautumismahdollisuuksii , ja itse olen todella huono juomaan! Yksi lasi päivässä ihmistyyppiä...
 
  • Tykkää
Reactions: Lemoni87 ja Liljah
Minulla kp1! @Liljah
Jos päivität listaa, korjaako listan päivän ja päivämäärän myös ettei huominen päivittäjä mene sekaisin


on
Fiilikset hyvät
.
Tässä kierrossa aion tehdä toisin :juoda enemmän vettä. Olen lukenut että liian vähäinen vedenjuonti voi vaikuttaa negatiivisesti raskautumismahdollisuuksii , ja itse olen todella huono juomaan! Yksi lasi päivässä ihmistyyppiä...
Ohhoh, en olekaan huomannut että siellä on päivämäärä, olen vaan aina katsonut sen päivän mukaan millon se on laitettu. 😅 Nyt on muokattu.

Tein äsken digin:

Kyllä se siinä Pc:ssä nyt sitten haamu taisi olla. Katsotaan pysyykö tämä kyydissä kun tuota vuotoakin nyt vähän on.
 
Onnea @Liljah ja toivotaan että vahvistuu! <3 Onko pc muuten miten herkkä, pakkauksessa taitaa lukee että testiä voi käyttää kun menkat pitäisi alkaa? Mietin tässä testaanko pc:llä vai haenko jonkun herkemmän kaupasta.
Pc on herkkyydeltään 25 mIU/ml eli ei ole herkkä, mutta on minulla kyllä näyttänyt samaan aikaan silti ensimmäiset viivat kun herkempikin (10 mIU/ml.
 
Siis voiko ovulaatiotestit näyttää plussaa 3 vrk? Tai jo 3 vrk ennen ovulaatiota? 😆 Olen hämmentynyt. Olin varma, että eilen oli ovis ja nyt kumminkin tänään on aivan samanlaiset tuntemukset, kovaa painetta alavatsalla. Onestepin tein päivällä ja aika tasaisen näköiset viivat oli edelleen. Mutta CB:llä tosiaan sain hymynaaman jo maanantaina puoliltapäivin ja eilen samoihin aikoihin. Kolme päivää ollaan jo talleteltu putkeen, mikä on meille tosi ahkerasti. Ei jaksa enää. 😅

Tuntuuko muistakin, että oireiden ja oikean ajankohdan kyttääminen käy välillä työstä? Ja sitten vielä se oikea ajottaminen
 
Huomenta.

Gynellä käynti meni ok Sain lähetteen kilpirauhas kokeisiin.Ultralla munasarjat näytti normaaleilta Kuivuutta ei silmällä nähnyt, johon sanoi että jos johtuisi vaihdevuosista se kuivuus niin näkyisi tutkiessa.
Sanoi ettei ole tarvetta hormooni verikokeisiin kun menkat säännölliset.Sanoi että jos 6kk menkat pois niin sitten syytä huolestua. Munasarjojen muutoksista sanoi että yleensä tapahtuu 6-12kk aikana sitten kun alkaa muutoksia tulemaan. Sanoi myös että yritys voi kestää 3-vuottakin tässä iässä :/ Ihan faktoja mutta kyllähän se surulliseksi vetääPainotti että hyvää on mun säännöllinen kierto Hikipuuskien sanoi johtuvan hormoonien heittelystä.Näillä siis mennään, liukkaria vaan ettei tarvi jännittää kuivuutta

Empä oikein muuta edes käynniltä odottanut kun oli kunnallinen gyne.Saimpa kuitenkin vahvistuksen että munasarjojen pitäisi vielä pystyä toimimaan

Luulen että pysyttelen poissa listoilta enkä tikuttele ovista,säästyy rahaa ja ei tarvi stressata milloin onnistuu testaus Kumminkin säännöllisesti peitto heiluu ja valkkarista pystyn aika hyvin tarkkailemaan otollista ajankohtaa Mieli on niin malttamaton, haluaisi vaan niin kovasti sen plussan.Tässä kierrossa on nyt vielä tulossa 2× akupunktio eli jotain uutta mitä vielä ei ole kokeiltu
Täytyy vaan yrittää uskoa että vielä joku päivä se testi voi omallakin kohdalla näyttää plussaa
Piti muuten kommentoida tähän jo aiemmin että hyvä kumminkin, että ultran perusteella kaikki näyttää normaalilta. Ettei ole siitä kiinni. Mutta onhan tollanen 3v arvio tosi pitkä.ä aika. Toivotaan teille plussatuulia!
 
Siis voiko ovulaatiotestit näyttää plussaa 3 vrk? Tai jo 3 vrk ennen ovulaatiota? Olen hämmentynyt. Olin varma, että eilen oli ovis ja nyt kumminkin tänään on aivan samanlaiset tuntemukset, kovaa painetta alavatsalla. Onestepin tein päivällä ja aika tasaisen näköiset viivat oli edelleen. Mutta CB:llä tosiaan sain hymynaaman jo maanantaina puoliltapäivin ja eilen samoihin aikoihin. Kolme päivää ollaan jo talleteltu putkeen, mikä on meille tosi ahkerasti. Ei jaksa enää.

Tuntuuko muistakin, että oireiden ja oikean ajankohdan kyttääminen käy välillä työstä? Ja sitten vielä se oikea ajottaminen
Voi näyttää! Cb:n vilkkuva hymynaama tulee 4-5 päivää ennen ovista ja pysyvä hymynaama, joka jää 48:ksi tunniksi, ennustaa sen oviksen huipun. Mulla tässä kierrossa pysyvä hymynaama tuli su-aamuna ja ti-aamuna tusin oviksen oikealla puolella. Repäisykipu, jomotusta ja pieni vuoto tulee yleensä. Olen ymmärtänyt, että oviksen aikaan joka toinen päivä talletteluja riittäisi ja mielummin ennen kuin jälkeen oviksen. Mutta toisaalta en oo ollut koskaan raskaana, tämä eka yritys, niin fiksummat voi korjata😊
 
Piinaavaa aikaa. Tein tänään rfsu:n testin ja hyvin haalea haamu sielläkin on. Tiedän, että nuo testit on hyviä antamaan turhia haamuja/viivanpaikkoja, mutta mulle ei oo aiemmin sellaista koskaan rfsu:n testillä tullut. Yritin ladata kuvaa, mutta se ei jostain syystä onnistu. Kai tässä pitäis vain malttaa odotella vielä muutama päivä ja testata sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82 ja sinnae
@sinnae tuttu juttu toi väsymys monen päivän putkeen oviksen aikaan, kun kokoajan luulee että nyt se ovis tapahtuu, pakko talletella! :D Mä pitäisin teidän tilanteessa välipäivän ja sit vielä sen jälkeen hommiin. :) Mun tuntemusten mukaan vikasta ovis+ testistä 12-24h jälkeen ovis tapahtunut, joten hyvin ollaan vielä talleteltu siinä vaiheessa kun testit alkaa näyttää jo negaa.

@Topukka toivottavasti vahvistuu! Aijaa.com on aika helppoa ladata kuva :)

Mulla nyt dpo6 ja oireita tässä kierrossa oviksen jälkeen:
- nuhainen/flunssainen olo (dpo5 alkaen), tosin on nyt ollut lähes 20 pakkasta, joten sekin voi tehdä
- j ä ä t ä v ä väsymys (dpo5 alkaen), vaikka nukuttu hyvin, mutta oon nyt juonut lasin punkkua joka ilta, mikä voi vaikuttaa yöunen laatuun
- nippailua ja tuntemuksia alavatsalla, ensin sivuilla (dpo1-4) ja nyt keskemmällä alavatsaa ja häpyluun alueella (dpo5-)
 
Mäkin kirjoitan tämän kierron tuntemuksia niinku @daisy01 🌞 itseäni kiinnostaa aina lukea muiden kierroista.

19.11. Talletteluja
20.11. hymynaama Cb:n digiin, vilkkuvaa naamaa ei tullut ollenkaan. Talleteltiin.
Dpo 0 / kp 15/28-29 ti 22.11. aamupäivästä. Oikealla puolella jomotusta, selkeä repäisy ja vähän verta pikkareissa sekä paljon limaa
Dpo 1-3 alavatsaa jomottelee edelleen. Talletteluja.
Dpo 4-8 ei välillä ihan pientä tuikkivaa kipua alavatsassa(mietin, että kuvittelenko vain), törkeen kylmä koko ajan, väsynyt ja hieman alavireinen olo, valkovuotoa lirahtelee alkkareihin päivän aikana. Iltapäivästä vähän kuvottava olo.
Mulla on joku suojelumekanismi, että uskon vaan kuvittelevani kaikki oireet etten pettyisi liikaa menkkojen alkaessa.
Huomenna dpo 9/ kp 25/28-29 ostin raskaustestin varuilta. Olen päättänyt etten testaa ellei menkat oo myöhässä, mutta voi etten malta viikonlopun yli.

Voimia kaikille meille❤ On tää jännää, piinaavaa ja hermoja raastavaa toisinaan!
 

Yhteistyössä