Eka kunnallinen ultra oli tänä aamuna ja siellä vauva näkyi 9+1 ikäisenä kuten pitikin. Olen nukkunut tosi huonosti viimeisen kuukauden ja ilmeisesti yliväsymyksestä johtuen sain aivan valtavan nauruhepulin siinä pöydällä ultralaite alapäässäni maatessani xD järkyttävää ja noloa! Näin siis vauvan ja varhaisultrassa se oli ollut vain epämääräinen pallero, mutta nyt se oli sellainen lyhytkätinen nallekarkki ja se jotenkin alkoi naurattaa ihan sikana ja sain sen seurauksena naurukohtauksen ja vaan haukoin välillä henkeä "siis apua miltä se näyttää" :'D lääkäri vähän vaivautuneesti naurahteli ja mies yritti rauhoittaa että noh noh, kuva tärisee niin ettei saa selvää, rauhoituhan nyt.. en voinut enää ollenkaan katsoa ultrakuvaa koska meinasin koko ajan purskahtaa nauruun.. Mutta kaikki oli ok kuten pitääkin ja ensi viikolla sitten verikokeet. Kai tämän voi laittaa myös mood swingsien piikkiin.. Toivottavasti eivät ihan hulluna pidä.
Oireista: inhottavimpana nyt tosiaan nuo yöheräilyt. Herään joskus yhden ja neljän välissä ja valvon 2-3h enkä saa unta ennenkuin vähän ennen kuutta, jolloin kello soi. Olen aivan sumussa töissä ja illalla kotona pystyn vain makaamaan sohvalla enkä jaksa käydä kaupassa tai tehdä ruokaa tai käyttää koiraa edes pikkukävelyllä. En myöskään osaa nukkua päiväunia vaikka kuinka väsyttäisi, joten olen nyt tämän päivän omalla ilmoituksella töistä pois ja yritän saada levättyä. Öisin myös alkaa Aivastuttaa ja se on tosi ärsyttävää! Nenä alkaa kutista hulluna ja aivastelen useita kymmeniä kertoja putkeen.. Yöt ovat siis pahimpia. En ole oksentanut kertaakaan ja nyt tuntuu että vellova äklötysolo alkaa ehkä pikkuhiljaa vähenemään.. Ruokien suhteen olen silti nirso ja vain comfort foodit kuten pasta uppoaa, mikään salaatti ja terveellinen ei.. :/
Oireista: inhottavimpana nyt tosiaan nuo yöheräilyt. Herään joskus yhden ja neljän välissä ja valvon 2-3h enkä saa unta ennenkuin vähän ennen kuutta, jolloin kello soi. Olen aivan sumussa töissä ja illalla kotona pystyn vain makaamaan sohvalla enkä jaksa käydä kaupassa tai tehdä ruokaa tai käyttää koiraa edes pikkukävelyllä. En myöskään osaa nukkua päiväunia vaikka kuinka väsyttäisi, joten olen nyt tämän päivän omalla ilmoituksella töistä pois ja yritän saada levättyä. Öisin myös alkaa Aivastuttaa ja se on tosi ärsyttävää! Nenä alkaa kutista hulluna ja aivastelen useita kymmeniä kertoja putkeen.. Yöt ovat siis pahimpia. En ole oksentanut kertaakaan ja nyt tuntuu että vellova äklötysolo alkaa ehkä pikkuhiljaa vähenemään.. Ruokien suhteen olen silti nirso ja vain comfort foodit kuten pasta uppoaa, mikään salaatti ja terveellinen ei.. :/