Haaveena vauva 2022

Minäkin testasin negan aamulla, eli intuitio ja pms oireettomuus ei merkinnyt mitään! En ole kiukkuinen edes nyt, ei tietoakaan mielen ailahteluista. Yleensä tässä kohtaa kyllä naama kukkii ja v*tuttaa
No voihan rähmä :/
Ja sulla siis dpo 10🤔
Mä testasin kanssa aamulla, nega; mutta kuvittelen että ihanko tissit ois vähän kipeet ja muutenkin pidän vielä toivoa yllä 🤞🏻
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
No voihan rähmä :/
Ja sulla siis dpo 10
Mä testasin kanssa aamulla, nega; mutta kuvittelen että ihanko tissit ois vähän kipeet ja muutenkin pidän vielä toivoa yllä
Joo. Eikös ovisplussa päivä ole 0 vai -1? :D tämäkin on kyllä hassua kun joka kuukausi miettii ja laskeskelee samoja asioita ja kaikki ne kerean kun olen avannut flo kalenterin ja laskenut päiviä kaikkien eri skenaarioiden mukaan tässäkin kierrossa :D hah
 
  • Tykkää
Reactions: Lemoni87
vierailija
Vierailija täällä hoi, täällä varmaan osataan vastata tähän kysymykseen :)

Eli jos ovistesti on plussa keskiviikko iltapäivästä torstai iltapäivään saakka, niin mistä lähdetään laskemaan se 24-36h mahdollinen oviksen ajankohta? Ensimmäisestä plussasta?
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
Vierailija täällä hoi, täällä varmaan osataan vastata tähän kysymykseen

Eli jos ovistesti on plussa keskiviikko iltapäivästä torstai iltapäivään saakka, niin mistä lähdetään laskemaan se 24-36h mahdollinen oviksen ajankohta? Ensimmäisestä plussasta?
Lähtisin laskemaan sen niin että munasolu irtoaa 12-48h ovisplussasta, siitä ekasta tietenkin. ja elää siitä sitten irrottuaan 24h :)
 
Pakko jakaa ärsytys. Tein tuhlausennätyksen: onnistuin sössimään kolme (!!) CB:n hymynaama-ovistestiä tänään. Ei vaan lähtenyt vilkkumaan ja hakemaan tulosta. Laskin varmaan 15 sek liian nopeasti tai jotain. Sen siitä saa, kun yrittää testailla kesken työkiireiden. Nyt on enää jäljellä 4 kpl ja Womanlog ennustaa ovista vasta ensi tiistaille. Tänään kumminkin oli jo ovikseen viittavia tuntemuksia ja onestep oli vahvistunut selvästi.
 
Pakko jakaa ärsytys. Tein tuhlausennätyksen: onnistuin sössimään kolme (!!) CB:n hymynaama-ovistestiä tänään. Ei vaan lähtenyt vilkkumaan ja hakemaan tulosta. Laskin varmaan 15 sek liian nopeasti tai jotain. Sen siitä saa, kun yrittää testailla kesken työkiireiden. Nyt on enää jäljellä 4 kpl ja Womanlog ennustaa ovista vasta ensi tiistaille. Tänään kumminkin oli jo ovikseen viittavia tuntemuksia ja onestep oli vahvistunut selvästi.
Minä yhden kerran pissin pilalle, kun en aamun pöpperössä muistanut laittaa tikkua kiinni koneeseen ennen näytteen ottoa :) kolme kuulostaa jo siltä että alkaisi korvista nousta savua
 
Pakko jakaa ärsytys. Tein tuhlausennätyksen: onnistuin sössimään kolme (!!) CB:n hymynaama-ovistestiä tänään. Ei vaan lähtenyt vilkkumaan ja hakemaan tulosta. Laskin varmaan 15 sek liian nopeasti tai jotain. Sen siitä saa, kun yrittää testailla kesken työkiireiden. Nyt on enää jäljellä 4 kpl ja Womanlog ennustaa ovista vasta ensi tiistaille. Tänään kumminkin oli jo ovikseen viittavia tuntemuksia ja onestep oli vahvistunut selvästi.
Joo, mikähän niissä on että ylipäätään kestää niin kauan että testissä alkaa tapahtua🤔 itsekin näitä tullut hassattua kiireessä. Tsemmpiä @sinnae että loput toimii
 
@Keksi82 Auts, nihkeää tollanenkin. Kolme kymmenen pakkauksesta oli nyt aikamoinen saavutus. Kaksi oli jo, että wtf mutta että kolmannessakaan ei alkanut tapahtua mitään.

@Lemoni87 No niinpä! Ihmettelin sitä jo viime kierrossa, kun oli ekaa kertaa taas käytössä. En muista ekan raskauden yrittämisestä, että olisi ollut noin hidasta.

Nyt illalla sain sentään yhden tehtyä rauhassa ja nega vielä oli. Sori omanapailu. 😅
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Lemoni87 ja Keksi82
Emila87
Flon mukaan 3pvn päästä alkaa menkat. Silti sitä toivoo että olisi tärpönnyt tähän kiertoon vaikka ihme olisi kun en ovista bongannut eikä talletteluja ollut "oikeaan" aikaan. Alamaha välillä kipee ja vähän rinnat arat mutta voipi olla normaalia tässä vaiheessa kiertoa.
Ristiriitaiset tunteet..toisaalta sitä pääsee helpolla kun saa yöt nukkua ja nuorempi lapsikin 7v on omatoiminen, mutta silti tuntuu haikealta tehdä nega testejä 🙄

Nuista ovistesteistä, olen ostanut niitä halpoja liuska testejä mutta täällä monet testaa clearbluella, onko se "parempi" vai makukysymys 😁
 
Meinasin lopettaa lugen käytön tähän iltaan, huomenna kp 27 ja varmasti näkyisi jo testissä, mitään ei tunnu eikä oikein tunnu muutenkaan miltään, varmaan vaikuttaa viime päivinä huonot välit miehen kanssa että miettii onko tässä mitään järkeä 🙁 ensi kuu taukoa lääkkeestä ja mietin sitten alottaaako vielä uudestaan.
Paljon tsemppiä kaikille ❤
 
Flon mukaan 3pvn päästä alkaa menkat. Silti sitä toivoo että olisi tärpönnyt tähän kiertoon vaikka ihme olisi kun en ovista bongannut eikä talletteluja ollut "oikeaan" aikaan. Alamaha välillä kipee ja vähän rinnat arat mutta voipi olla normaalia tässä vaiheessa kiertoa.
Ristiriitaiset tunteet..toisaalta sitä pääsee helpolla kun saa yöt nukkua ja nuorempi lapsikin 7v on omatoiminen, mutta silti tuntuu haikealta tehdä nega testejä

Nuista ovistesteistä, olen ostanut niitä halpoja liuska testejä mutta täällä monet testaa clearbluella, onko se "parempi" vai makukysymys
Kyllä cb on paljon selkeämpi. Se joko on hymynaama tai ei. :) Testaan sillä halvemmalla ja yksi paketti riittää ainakin 2-3 kiertoon, ku aloitan testaamisen kp10-11. Ja oma plussa on aina ollut kp12-14. Testaan aina useimmiten iltapäivisin kun tulen töistä kotiin noin klo16, ja aina on jäänyt ovis "kiinni"
 
Viimeksi muokattu:
@Keksi82 Auts, nihkeää tollanenkin. Kolme kymmenen pakkauksesta oli nyt aikamoinen saavutus. Kaksi oli jo, että wtf mutta että kolmannessakaan ei alkanut tapahtua mitään.

@Lemoni87 No niinpä! Ihmettelin sitä jo viime kierrossa, kun oli ekaa kertaa taas käytössä. En muista ekan raskauden yrittämisestä, että olisi ollut noin hidasta.

Nyt illalla sain sentään yhden tehtyä rauhassa ja nega vielä oli. Sori omanapailu.
Minusta näistä cb tikuistakin muuten näkee siitä tikusta jo lähestyykö ovis. Ainakin itsellä sitä plussaa ennen on vahvistunut viivat, toisen ollessa himmeämpi vielä (kun digi näyttää pelkä palloa) pari pvä jos ajoissa olen testaillut. Plussaa eseltävänä päivänä melkein ja Ja sitten plussa päivänä kun digi hymyilee, on viivat tasavahvat. Eli vaikka se digi bugaisi, voi viivoista vähän nähdä osviittaa
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

27.11.2021 lauantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Suikku1...............................kp 26/26-28
Martta83............................kp 25/26-27
Liljah ..................................kp 25/26
Lemoni87...........................kp 24/28
Hellu_................................kp 24/27-28
Keksi82..............................kp 23/28
Topukka…………….....…....kp 23/30
Netta123............................kp 22/29
SandraB.............................kp 17/27
Toiveikas1992...................kp 16/24-31
Lili_86...............................kp 14/32-34
Lumihiutale_.....................kp 11/?
Sofiika................................kp 9/30
Pöllöliini.............................kp 9/28-29
Selis....................................kp 8/30
Sadepisaroita.....................kp 3/25-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:★

Aniilorak...........................dpo 15
Keksi82…..........................dpo10
Lemoni87..........................dpo10
Liljah..................................dpo6
Toiveikas1992...................dpo3
Daisy01.............................dpo1
 
Viimeksi muokattu:
@mamma41 kyselit lugeista. Itsellä ohjeena käyttää dpo14 saakka ja testipäivä olisi dpo15. Koksaskaan n ole malttanut testausta odottaa noin pitkään! Lugeja voisi kuulemma jatkaa rv8 saakka tukemaan raskautta, vaikka tästä ei ilmeisesti tutkitusti hyötyä ole. Tai jotenkin näin gyne minulle selitti. Itse lopetin edellisessä raskaudessa heti dpo 15 ja hyvin raskaus jatkui loppuun saakka. Nyt olen testaillut dpo11 tai dpo12 ja mikäli nega niin lopettanut luget. Kuukautiset alkaneet yleensä seuraavana päivänä. Kerran taisi kuukautiset alkaa lugejen läpi, joten lopetin ne myös silloin.
 
@mamma41 kyselit lugeista. Itsellä ohjeena käyttää dpo14 saakka ja testipäivä olisi dpo15. Koksaskaan n ole malttanut testausta odottaa noin pitkään! Lugeja voisi kuulemma jatkaa rv8 saakka tukemaan raskautta, vaikka tästä ei ilmeisesti tutkitusti hyötyä ole. Tai jotenkin näin gyne minulle selitti. Itse lopetin edellisessä raskaudessa heti dpo 15 ja hyvin raskaus jatkui loppuun saakka. Nyt olen testaillut dpo11 tai dpo12 ja mikäli nega niin lopettanut luget. Kuukautiset alkaneet yleensä seuraavana päivänä. Kerran taisi kuukautiset alkaa lugejen läpi, joten lopetin ne myös silloin.
En vieläkään tajua tota dpota varmaan oikein mutta jos ovispäivä dpo 0 niin nyt on dpo 9, ärsyttää vaan turhaan niitä käyttää kun voin arvata ettei ole tärpännyt ja mulle määrättiin vain yksi pkt. Onhan se totta että nyt vasta olisi suunnilleen mahdollinen kiinnittyminen
 
Mä meinasin alkaa nyt huomisesta tai maanantaista testaa ovista. Jos oma olettamus pitää paikkaa niin ovis ois ens pe. Viime kuussa sain oviksen kiinni niin kuin omien tuntemuksien kanssa arvailin. Onestepit alkuun ja sit digillä kun h-hetki lähestyy.

Mun ihan yks parhaista kavereista on raskaana nyt ja ois huippua jos saatais olla äippälomalla samaan aikaan, niin toivon nopeeta plussaa.
 
Pakko taas tulla hajoilemaan :(
Viime kierrossa vauva uutisia sateli 2 samasta lapsen harrastus porukasta ja vielä 1 miehen ystävältä :( Lisäksi kaikki iäkkäämmät julkkis odottajat :( On kyllä ollut kestämistä.

Gynelle olen jälleen menossa tarkistuttamaan tilannetta.Nyt yritystä takana 1v 7kk :/ Jännittää onko jotain muutoksia munasarjoissa tapahtunut:( Varasin myös ajan sellaseen laser akupunktioon, tehdään kerran ennen oletettua ovista ja n.viikko oviksesta.En millään halua luovuttaa :(

Viikonloppuna olisi tarkoitus lähtee miehen kanssa kahden reissuun yhdeksi yöksi❤Oviskin jo lähellä:)

Tämä kierto ahdistaa kovaa, sillä menkkoja odotetaan sitten juuri ennen joulua:( Vuosi sitten kävi samoin ja otti tosi kovalle se ettei silloinkaan onnistunut :(
On ollut tosi rankkaa kun edelleen ollaan samassa pisteessä, ei raskautta ei vauvaa :(

Tsemppiä kaikille ❤❤
 
Pakko taas tulla hajoilemaan
Viime kierrossa vauva uutisia sateli 2 samasta lapsen harrastus porukasta ja vielä 1 miehen ystävältä Lisäksi kaikki iäkkäämmät julkkis odottajat On kyllä ollut kestämistä.

Gynelle olen jälleen menossa tarkistuttamaan tilannetta.Nyt yritystä takana 1v 7kk :/ Jännittää onko jotain muutoksia munasarjoissa tapahtunut Varasin myös ajan sellaseen laser akupunktioon, tehdään kerran ennen oletettua ovista ja n.viikko oviksesta.En millään halua luovuttaa

Viikonloppuna olisi tarkoitus lähtee miehen kanssa kahden reissuun yhdeksi yöksiOviskin jo lähellä

Tämä kierto ahdistaa kovaa, sillä menkkoja odotetaan sitten juuri ennen joulua Vuosi sitten kävi samoin ja otti tosi kovalle se ettei silloinkaan onnistunut
On ollut tosi rankkaa kun edelleen ollaan samassa pisteessä, ei raskautta ei vauvaa

Tsemppiä kaikille
Oliko sulla mitään hoitoja vielä aloitettu?
Tuttu tunne kyllä, on tämä yhtä vuoristorataa 😔
 
Pakko taas tulla hajoilemaan
Viime kierrossa vauva uutisia sateli 2 samasta lapsen harrastus porukasta ja vielä 1 miehen ystävältä Lisäksi kaikki iäkkäämmät julkkis odottajat On kyllä ollut kestämistä.

Gynelle olen jälleen menossa tarkistuttamaan tilannetta.Nyt yritystä takana 1v 7kk :/ Jännittää onko jotain muutoksia munasarjoissa tapahtunut Varasin myös ajan sellaseen laser akupunktioon, tehdään kerran ennen oletettua ovista ja n.viikko oviksesta.En millään halua luovuttaa

Viikonloppuna olisi tarkoitus lähtee miehen kanssa kahden reissuun yhdeksi yöksiOviskin jo lähellä

Tämä kierto ahdistaa kovaa, sillä menkkoja odotetaan sitten juuri ennen joulua Vuosi sitten kävi samoin ja otti tosi kovalle se ettei silloinkaan onnistunut
On ollut tosi rankkaa kun edelleen ollaan samassa pisteessä, ei raskautta ei vauvaa

Tsemppiä kaikille
Toivottavasti olisi seuraavaksi teidän vuoro saada plussa. Kyllähän se huolta herättää jos ei plussaa tai edes haamun haamua ollut 1v 7 kk.
Mua ärsyttää nuo vanhemmat julkimot jotka plussaneet. Kun ei mainita että onko lahjasoluilla saatu raskaus aikaan. Ymmärrän että yritystä on monia vuosia takana mutta silti voisi mainita asiasta.
 
Samaa olen pohtinut, että olisi kiva tietää, onko vanhemmat julkkisodottajat saaneet vauvan luomusti vai hoidoilla ja kuinka pitkä yritys takana. Toki nämä ovat hyvin henkilökohtaisia asioita, joten ymmärrettävää ettei niistä puhuta. Toisaalta tämä antaa ihan väärän kuvan lapsen saamisesta ja siitä, ettei iällä olisi väliä.
 
Täällä kans uudessa kierrossa ollaan, mut meillä olikin viime kierto ettei ees yritetty. Piettiin taukoa, teki kyllä ihan hyvää olla ettei koko ajan tarvinnut tikutella eikä kuulostella oloja. Ehkä tää oli jo laskeutumista siihen että kohta loppuu aktiivinen yritys. Mut tänään taas letroja aloitettu syömään. :)
 

Yhteistyössä