Haaveena vauva 2022

Voimia keksi82

Täällä varmaan dpo2 tänään, alavatsa tuntuu jatkuvasti oudolta, johtunee lugeista, muita oireita niistä ei toistaiseksi ole tullut. Puhuuko teidän miehet yrittämisestä ovisajan ulkopuolella? Täällä ei yhtään eikä oikeastaan silloinkaan. Ärsyttää kun tuntuu ettei sitä kiinnosta koko asia
Mun mies puhuu jonkin verran, mutta ei puhuta aiheesta kauheesti muutenkaan kun satunnaisina "hei mä keksin taas hyvän nimen lapselle" tai "sit kun meillä on lapsi" jne. Ovulaation aikaan puhutaan enemmän, koska silloin se on ajankohtaisempaa 😊 Me ei ns. normioloissa harrastettais seksiä joka toinen päivä joten ollaan otettu tää niin, että kumpikin puhuu tästä siitosseksinä 🤣 Voi kuulostaa kamalalta, mutta huumorin kautta tästäkin on tullut ihan hauskaa, vaikka ei missään himojen huumassa todellakaan olla. Mut koska kumpikin mieluummin harrastais seksiä ehkä 1-2 krt viikossa niin tähän on pakko asennoitua huumorilla ja toistaiseksi se ainakin toimii 😌
 
Voimia keksi82

Täällä varmaan dpo2 tänään, alavatsa tuntuu jatkuvasti oudolta, johtunee lugeista, muita oireita niistä ei toistaiseksi ole tullut. Puhuuko teidän miehet yrittämisestä ovisajan ulkopuolella? Täällä ei yhtään eikä oikeastaan silloinkaan. Ärsyttää kun tuntuu ettei sitä kiinnosta koko asia
Meillä kyllä on mukana keskustelussa, yleensä minun aloitteesta mutta aivan mielellään. :)
Seksiä meillä on normaalistikin joka pvä, välillä on kokeiltu jokatoinen pvä tässä vuoden aikana, oviksen tienoilla. Mutta raskaus lähti ihan normaalisti joka pvä talletuksilla viimeeksikin kesällä käyntiin. Joten ei jakseta pihtailla
 
vierailija
Ei vaikuta. Otin itse päivä ennen kierron alkua, josta raskauduin
Thl: n linja on, että ei vaikuta, ei raskauden yrittämiseen eikä raskauden aikana. Pahempi juttu on, jos sairastut koronaan raskaana ollessasi. Itse otin ekan rokotuksen kesäkuun alussa, n. 2kk ennen raskautumista, toisen elokuun loppupuolella eli raskauden alkuviikoilla. Ei haittavaikutuksia! Myös influenssapiikin sain jo n. kk sitten. Oon ihmisten ilmoilla töissä niin on turvallisempi olo, kun on edes yrittänyt suojautua!
 
Mikä siinä onkin että joistain kierroista on hyvä/toiveikas fiilis ja toisista ei. Viime kierrossa olin ovulaation aikaan tosi optimistinen että nyt vois olla meidän vuoro. No, ei tarvinnut kauaa piinailla kun menkat tuli ihan muutamia päiviä oviksen jälkeen (terolut sekoittanut kiertoa). Nyt ois taas ovulaatio pian käsillä ja olen niin oireeton että ei jotenkin ole toiveita tästä kierrosta. Tiedän että tämä vika yk tänä vuonna on tosi raskas monestakin syystä. Meillä tulee virallisesti vuosi yritystä täyteen. Tämän myötä menee toivo että saan esikoisen 30-vuotiaana. Tämä on toinen joulu ilman raskautta.
 
Onko joku kysynyt korona rokotteista, vaikuttaako edelleen raskauden yrittämiseen ? Harmitti kun en tullut kysyneeksi, en kyllä halua kahta kk pitää yrittämisestä taukoa.
Vaikuttaa siinä mielessä, että moni on kokenut erilaisia kk-häiriöitä piikin jälkeen. Jollain esim. kadonnut menkat kokonaan 4 kk ajaksi. Siinä on vaikea raskautua jossei ovulaatiota tule.

Itse otin dpo 7 rokotteen, (haamun raskaustestiin dpo 9), tiputtelu alkoi dpo 9 ja maailmanluokan runsaimmat menkat hetken kuluttua.
Seuraavassa kierrossa ovulaatio tuli vasta dpo 21, mutta onnekseni myös raskauduin siitä oviksesta.

Vaikea tietenkään tietää, tulisiko samat kk-häiriöt myös itse koronasta, mutta muistakaa siskot tehdä Fimeaan haittailmoitus kaikista rokotteen haitoista. Me yrittäjät ollaan siitä hyvää tilastomateriaalia, että osataan esim. kertoa kierron vaihe jossa piikki otettu ja tarkat haittavaikutukset päivä päivältä. Ehkä joku joskus lukeekin ne ilmoitukset ja myös naiset otettaisiin vakavammin tulevissa tutkimuksissa.
 
Meillä kyllä on mukana keskustelussa, yleensä minun aloitteesta mutta aivan mielellään.
Seksiä meillä on normaalistikin joka pvä, välillä on kokeiltu jokatoinen pvä tässä vuoden aikana, oviksen tienoilla. Mutta raskaus lähti ihan normaalisti joka pvä talletuksilla viimeeksikin kesällä käyntiin. Joten ei jakseta pihtailla
Joka päivä.. huh en kyllä jaksaisi itse 😆
 
  • Haha
Reactions: Lemoni87 ja Keksi82
Laskinpa sen verran kiertoani että tokan korona rokotteen jälkeen kierto oli 40pv joten tuskin ollut ovista ja ylipitkä muutenkin, tosin se kuukausi oli tosi vaikea muutenkin mutta ehkä on vaikuttanut. Voipi olla että pidän lääkityksessä kk tauon kun saa aikoja varattua niin ei mene turhaan hukkaan.
 
vierailija
Rokote-asiaan: sain ekan piikin kesäkuussa, sen jälkeen kierto oli ihan normaali. Tokan piikin jälkeen joka kierrossa ollut outoja tiputteluvuotoja keskellä kiertoa, heti oviksen jälkeen. En keksi muuta syytä tälle kuin rokote. Saa nähdä kuinka kauan menee, ennen kuin kierto taas normalisoituu.
 
  • Tykkää
Reactions: NiiskuNeiti2020
Siitä, että harrastaa seksiä joka päivä, tuskin on ainakaan haittaa yrityksessä 🙊😅 Tuohon aiempaan keskusteluun viitaten.

Täällä on mennyt rennosti, kun en ole ovista testannut. Puuhailtu on joka toinen päivä vähintäänkin. Selkeää ovista en oo tuntenut, jotain siihen viittaavaa kyllä. En viitsi tulla piinalistalle kun mitään tarkkaa päivää ei oo tiedossa. Toivon, että tämä tahti riittää ja että ovulaatio tapahtuu, tai mieluiten tapahtui jo 😄 Testata aion aikaisintaan joulukuun alussa. Esikoisesta tein positiivisen joulukuun ekana päivänä. Oli aika kiva tapa aloittaa joulukalenteri 🥰
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmimami
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

23.11.2021 tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Sadepisaroita.....................kp 29/25-31
Suikku1...............................kp 22/26-28
Martta83............................kp 21/26-27
Lemoni87...........................kp 21/28
Liljah ..................................kp 21/26
Hellu_................................kp 20/27-28
Keksi82..............................kp 19/28
Topukka…………….....…....kp 19/30
Netta123............................kp 18/29
SandraB.............................kp 13/27
Toiveikas1992...................kp 12/24-31
Lili_86...............................kp 10/32-34
Lumihiutale_.....................kp 7/?
Sofiika................................kp 5/30
Pöllöliini.............................kp 5/28-29
Selis....................................kp 4/30

★★★★★★★★★★★★★★★

★Piinailijat
:★

Sadepisaroita....................dpo 12
Aniilorak...........................dpo 11
Keksi82…..........................dpo7
Lemoni87..........................dpo6
Liljah..................................dpo2
 
Onko kenelläkään kokemusta ovulaatiota edeltävästä flunssaisesta olosta? Seurailin nyt omia Flo-merkintöjä ja muutaman kerran on toistunut samainen ilmiö: ovulaatioviikolla olen kirjannut muistiinpanoja flunssaisesta olosta ja lihasten jomotuksesta.

Googlettelemalla ilmeni, että olo voi tuntua kipeältä ennen kuukautisia, mutta ovulaatiota ennen pitäisi tuntua hehkeältä. No ehkäpä nämä ovat vain surkeaa sattumaa hedelmällisellä viikolla ja pöpömagneetin tavoin houkuttelen kausiflunssat luokseni. Peiton heiluttelun sijaan tekee mieli kääriytyä peittoburritoksi villasukat jalassa. Todella hehkeää 😂
 
  • Haha
Reactions: Sofiika
Onko kenelläkään kokemusta ovulaatiota edeltävästä flunssaisesta olosta? Seurailin nyt omia Flo-merkintöjä ja muutaman kerran on toistunut samainen ilmiö: ovulaatioviikolla olen kirjannut muistiinpanoja flunssaisesta olosta ja lihasten jomotuksesta.

Googlettelemalla ilmeni, että olo voi tuntua kipeältä ennen kuukautisia, mutta ovulaatiota ennen pitäisi tuntua hehkeältä. No ehkäpä nämä ovat vain surkeaa sattumaa hedelmällisellä viikolla ja pöpömagneetin tavoin houkuttelen kausiflunssat luokseni. Peiton heiluttelun sijaan tekee mieli kääriytyä peittoburritoksi villasukat jalassa. Todella hehkeää
@Lili_86 mulle ainakin tulee tommoinen ’nyt tuun varmana kipeäksi’ fiilis ja palelen ovista edeltävänä päivänä. (Mieli/itsetunto käy myös maassa). Melkein joka kierrossa sama👍🏻Kuitenkin heti oviksen jälkeen olo taas normaali. Mut joo, oviksesta on hehkeilyt kaukana😅
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_86
Meillä oli eilen vauvan tuhkien lasku. Oli koskettava päivä, veimme hautapaikalle pienen lelun joka oli tullut hänellä liberolaukun mukana, muuta emme olleet kerenneet ostaa. Sekä vaaleanpunaisen kukkakimpun. Hän tosiaan oli tyttö. Samaan aikaan piinaillaan tässä uutta kiertoa, ensimmäinen kokonainen kierto käynnissä vesienmenon ja sitämyötä keskenmenon jölkeen.
Itkut itkettiin. Mutta tuntuu että kahden kuukauden jälkee suru on jo muuttanut muotoaan ja toive vauvasta jatkuu. Mies sanoo että seuraava vauva, jos saamme siis ei ole hän jonka menetimme. Mutta itselläni on hassu tunne että meidän pikkuinen siirtyi vai takaisin lähtökuopiin ja on yhä tulossa. Toki fiilis voi muuttua jos vaikka tulokas olisikin poika esim. Mutta minulla on tunne että häntä ei ole menetetty kokonaan. Ja itsellä on jotenkin kovakiire saada hänet takaisin mahaan kasvamaan. Nämä on toki näitä mielikuvituksen juttuja.

Ensiviikolla voi testailla. Nyt taisi olla dpo5? Viimeeksi plussa näkyi räikeänä dpo10. Viimeeksi ennen ekoja menkkoja oli kamala stressi ja paine ja pettymys kun plussaa ei tullut, mutta nyt on rauhallinen olo eikä stressiä ole. Joulukuun kiertoon siirtyminen ei tunnu kamalalta. Sitten saisimme myös sen uudistetun perhevapaa jos sinne vasta osuisi tärppi! Se on jotenkin paljon parempi kuin tämä nykyinen. Laskettuaika ja syntymä pitäisi vaan osua, olikohan syyskuun alun jälkeen ja sinne se menisi noin 10.9 paikkeille joulukuussa!
@Keksi82 mitkä fiilikset? Onko mitään ennakkotuntemuksia? Aiotko testailla?
 
@Keksi82 mitkä fiilikset? Onko mitään ennakkotuntemuksia? Aiotko testailla?
Minulla on aika varma olo että _nyt on tärpännyt_ :D olen heräillyt oletetusta hedelmöittymisestä asti öisin mm.vessaan ja muuten vain. Kun normaalisti olen kuuluisa siitä että nukun tajuttomana aamuun asti ja yleensäkin nukahdan viidessä minuutissa siitä kun laitan silmöt kiinni. Viimeeksi oli sama oire joka alkoi ensimmäisenä, yö heräilyt ja unen loppuminen kesken aamuisin..

Testailisin varmaan jo jos olisin jaksanut hakea testejä kaupasta.
Muita oireita on pms olojen puutos, eli finnien, rasvaisen ihon, kiukkuisuuden ja tissikipeyksien puutos..
Saan nähdä kuinka käy.
Vähän nimittäin on sellainen "katumapääfiilis" mikä myös on tuttua raskaudesta. Että voi ei, jos olenkin raskaana. Nimittäin minun pitäisi alkaa kysellä niiden testejen perään sitten yksityiseltä jossa rajataan bakteerit pois jotka voi olla haitallisia. Se tarkottaisi että mieskin lähtisi antamaan spermanäyteytä kiireesti ja se tietää rahanmenoa :D plus kuukausi jos olisi vielä yritystä niin pääsisi paremman perhevapaaedun piiriin joka on tulossa syksyllä22. Heh.
Toki toivon että testiin piirtyy viivat!

Mites sinä @Lemoni87 ? Koska aloitetaan testailut ;D
 
Viimeksi muokattu:
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

24.11.2021 keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Sadepisaroita.....................kp 30/25-31
Suikku1...............................kp 23/26-28
Martta83............................kp 22/26-27
Lemoni87...........................kp 22/28
Liljah ..................................kp 22/26
Hellu_................................kp 21/27-28
Keksi82..............................kp 20/28
Topukka…………….....…....kp 20/30
Netta123............................kp 19/29
SandraB.............................kp 14/27
Toiveikas1992...................kp 13/24-31
Lili_86...............................kp 11/32-34
Lumihiutale_.....................kp 8/?
Sofiika................................kp 6/30
Pöllöliini.............................kp 6/28-29
Selis....................................kp 5/30

★★★★★★★★★★★★★★★

★Piinailijat
:★

Sadepisaroita....................dpo 13
Aniilorak...........................dpo 12
Keksi82…..........................dpo8
Lemoni87..........................dpo7
Liljah..................................dpo3
Toiveikas1992...................dpo0
 
Viimeksi muokattu:
Miten menee @Eimy mikä on vointi?
Olen nyt tehnyt tätä lämpöseurantaa ja tämähän on jännää. Osaatko sanoa että laittaako tuo Ff aina ovulaatioplusspäivän ovulaatiopäiväksi eli dpo 0 vai arvioiko se sen noitten lämpöjen mukaan? Tässä tämä minun tähänastinen kierto:

Hyvä on vointi, kiitos! Lieviä oireita pukkaa, juuri sopivasti että muistaa olevansa raskaana, etenkin öisin aina.

Nyt en muista ihan varmasti miten toi meni, mutta yks kk kun otin jälkikäteen sen itse merkityn ovisplussan pois, niin FF laski sen toteutuneen oviksen uusiksi vain lämpöjen mukaan ja silloin se siirtyi jollain päivällä ja se olikin ilmeisesti oikea ovispäivä.

@Lili_86, mulla oli muutamassakin kierrossa aina kunnon allergiapäivä oviksen aikaan. Kärsin siis esim. siitepöly- ja heinäallergioista muutenkin, mutta oviksen aikaan oireet tuntui voimistuvan maksimiin eikä lääkkeet tai mitkään konstit tuntuneet auttavan yhtään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_86 ja Liljah
Täällä startattiin yk7. Pettymys erityisen suuri kun mieli ilmeisesti kehitteli kaikenlaisia oireita, muistelen että esikoisen aikaan olisi ollut samanlaiset tuntemukset. Vuoto alkoi kunnolla lorisemalla ja kivut pahemmat kuin koskaan, oli jopa turvauduttava panadoliin vaikka yleensä ei ole tarvetta. Leuka rintaan ja kohti uutta kiertoa ☹
 
Olipas täälä paljon luettavaa, olen viettänyt totaalista hiljaiseloa täällä ja muutenkin siirtänyt vauvahaavetta ajatuksissa taka-alalle.
Peittokaan ei ole kovin usein heilunut viime päivinä.

Paljon tsemppiä kaikille piinailijoille, uuteennkiertoon joutuneille ja onnitteluja kaikille plussanneille tasapuolisesti! :)

Havahduin itse eilen iltapäivällä kohtukipuun/munasarjakipuun ja päätin tehdä ovistestit (liuskan ja digin), digi hymyili ja liuska oli räikeämpi kuin koskaan ennen, kyllä sitä ihminen on oppinut kroppansa tuntemaan ajan saatossa.
En puhunut asiasta miehelle mitään vaan houkuttelin puuhiin "muuten vain".
Katsotaan josko tänään saisin hyödynnettyä vielä ilman, että tarvitsee oviksesta mainita.
Tuntuu, että testit luo miehellekkin jonkinlaista painetta ja seksistä tulee suoriutumista.

Meillä on tällä hetkellä menossa jo yk 12, tammikuun alussa tulee vuosi yritystä täyteen.
Jotenkin sitä on asennoitunut siihen, että joudutaan lähtemään lapsettomuus tutkimuksiin ja meille ei luomuna raskautumista tule, en tiedä miksi, mutta sellainen tunne on ja se vahvistuu koko ajan.

Mulle vois päivittää listoille dpo0 tälle päivää.
 
Tuosta uudesta vanhempainvapaasta. Ymmärsinkö nyt oikein että meille, kenellä tilanne on joka tapauksessa se, että äiti jää lapsen kanssa kotiin ja mies on töissä (sitä alun 18 päivää lukuunottamatta) niin tuo uusi malli on huonompi diili kun tämä nykyinen? 🤔 Tässä nykyisessä kun on tuo äitiysraha jota saa 105 arkipäivää ja sehän on korkeampi kun sen jälkeen saatu vanhempainraha. Nyt se raskausraha ja vanhempainraha taitaa olla kaikki sitä ”matalampaa”?
 
  • Surullinen
Reactions: Lemoni87

Yhteistyössä