Mulla näkyi yhdessä raskaudessa syke jo 5+6, eli kyllä mahdollisesti voi jo 6+2 näkyä syke. @Les_Mills
Tervetuloa kaikille ja onnea!
Tervetuloa kaikille ja onnea!
Tein kompromissin ja varasin 7+0, täälläpäin Terveystalolla näköjään aikoja myös viikonloppuisin niin rennompi ettei tarvi töistä kiirehtiä.Ja @jo91 pitäis näkyä jo syke 6+6. Mutta jos vähänkin heittää päivät niin ei välttämättä näy, itsellä vu ollut aina 7+1
Mä tein digin viikonloppuna, oli menossa 5+1 ja näytti sit tuon 3+ Jännitti kyllä kovasti tehdä kun oireta on suht vähän, mutta nähtävästi oli kumminkin raskaushormonit nousseet.Tein kompromissin ja varasin 7+0, täälläpäin Terveystalolla näköjään aikoja myös viikonloppuisin niin rennompi ettei tarvi töistä kiirehtiä.
Millä viikoilla muut on saaneet digiin 3+? Mulla vielä yks kaapissa odottaa mutta tosiaan harkitsen jos odottais suosiolla vain tonne ultraan asti.
Ja onnea munkin puolesta kaikille plussista
Mä oon menossa 17.11. Kaunis odotus ni varhaisultraan eli voin tänne kertoa, jos huonoja uutisia tulee tai muuten sit kysyä asiaa heiltä ihan mielenkiinnostakin.Voisinpa muuten heti tykittää kysymyksellä.
Onko teillä muilla kokemusta/tietoa: jos kävisi varhaisultrassa jossain kätilön paikassa (esim. Perhe-Arte, Kaunis odotus), niin jos siellä saisi huonoja uutisia, saako se kätilö laitettua suoraan lähetteen naikkarille 1.-prioriteetilla raskaudenkeskeytyskäynnille?
Vai tulisiko tuollaisesta paikasta vain huonot uutiset, jonka jälkeen pitäis vielä erikseen varata julkiselle aika ja sieltä odotella vielä lähetettä erikseen?
Mulla viimeksi neuvolassa todettiin kkm ja vaikka sain suoraan lähetteen lääkärille niin siinäkin meni reipas viikko ennen kuin pääsi varmistamaan tilanteen. Että jos ei laita lähetettä, niin soittaisin hoitavalle taholle että keskenmeno todettu. Eiköhän ne laita suoraan ajan lääkärille eikä turhaan enää välikäsiä. Luulisin mutta seuraavana päivänä ei välttämättä pääse mihinkään, lääkkeet ja varmistuksen keskenmenosta saa ainoastaan lääkäriltä meni mitä reittä tahansa.Voisinpa muuten heti tykittää kysymyksellä.
Onko teillä muilla kokemusta/tietoa: jos kävisi varhaisultrassa jossain kätilön paikassa (esim. Perhe-Arte, Kaunis odotus), niin jos siellä saisi huonoja uutisia, saako se kätilö laitettua suoraan lähetteen naikkarille 1.-prioriteetilla raskaudenkeskeytyskäynnille?
Vai tulisiko tuollaisesta paikasta vain huonot uutiset, jonka jälkeen pitäis vielä erikseen varata julkiselle aika ja sieltä odotella vielä lähetettä erikseen?
Itse kävin edellisessä raskaudessa Perhe-Artessa, ja siellä todettiin keskeytynyt keskenmeno lopulta. He laittoivat sieltä lähetteen Naistenklinikalle ja meni pari päivää niin sieltä soitettiin ja annettiin aika seuraavalle viikolle. Kaiken kaikkiaan meni viikko kkm toteamisesta siihen että pääsin Naikkarille vielä tarkastukseen, siellä otin esilääkkeen ja tyhjennyslääkkeet tuli mukaan.Voisinpa muuten heti tykittää kysymyksellä.
Täällä toinen himotestaaja, jolla pc on uitettu joka aamu! Tosin tänään tein digin joka näytti raskaana 2-3 viikkoa (viime la näytti 1-2), joten ajattelin lopettaa testaamisen tähän.Äh, himotestaajaa ärsyttää! Nää on taas nää päivät, kun munuaiset/rakko villiintyy ihan täysin, niin ihan mahdotonta saada hyvä tikutusnäyte aikaiseksi.
Vaikkei mitään edes juo, niin silti se on niin laimeeta, että ihan turha yrittää rtesteistä seurata viivan vahvistumista.
Ja sit joutuu stressata, onko raskaus nyt etenemässä hyvin vai ei.
Just nyt tällä hetkellä jotenkin tuntuu et ei oo. Mut ei auta ku testata myöhemmin uudelleen.
Onks muita himotestaajia?