Kaveri nukkui sohvalla.Onnittelut, tuliko nuorta tiukkasyistä melaa MEKkoon?
Vavva lähti äsken, hirnuttiin Top gearin äijille kun testailvat venäläisiä autoja ja sovittiin jo ensi viikolle uudet rehvitJahans, mitäs tänne?
Mun lähti eilen kun kävi täällä. Halasin ja sanoin että en päästä menemään.Vavva lähti äsken, hirnuttiin Top gearin äijille kun testailvat venäläisiä autoja ja sovittiin jo ensi viikolle uudet rehvit
Niistä tulee ihan vässyköitä, jos ne jää äipän helmoihin ikuisiksi ajoiksiMun lähti eilen kun kävi täällä. Halasin ja sanoin että en päästä menemään.
Top GearVavva lähti äsken, hirnuttiin Top gearin äijille kun testailvat venäläisiä autoja ja sovittiin jo ensi viikolle uudet rehvit
Enpä ny tiiä.Niistä tulee ihan vässyköitä, jos ne jää äipän helmoihin ikuisiksi ajoiksi
Meillä oli yliopistolla englantilainen tyyppi, joka veti englannin kurssit. Oli kuin tuo Jeremy Clarkson, siis puhetyyliltään.Mä yks päivä aattelin että kun se Top Gearin Jeremy Clarkson ei ole enää siinä ohjelmassa, niin se vois ruveta tehtailemaan koulukirjojen lomaan ääninäytteitä brittienglannista.
Sen enkku on niin perusenkkua, että sitä vois nassikat kuunnella koko peruskoulun läpi.
No mieti ny, jos olisi vielä 45v äijänä siellä äipän luona. Tosin sit se vois toimia omaishoitajanaEnpä ny tiiä.
Niin no nuin vanhana. Mutta mä vaan sitä kun on ikävä poikaa.No mieti ny, jos olisi vielä 45v äijänä siellä äipän luona. Tosin sit se vois toimia omaishoitajana
Understood. Onneksi nykyään saa yhteyttä milloin vaan, jos haluaaNiin no nuin vanhana. Mutta mä vaan sitä kun on ikävä poikaa.
Nii mutta on se silti kova pala äitille kun se oma lapsi, joka just oli sellanen pien nyytti, suunnittelee jo tulevaan asuntoonsa huonekaluja...omalla tavalla aivan mahtavaa, mutta samalla jotenkin surkeetakin.Niistä tulee ihan vässyköitä, jos ne jää äipän helmoihin ikuisiksi ajoiksi
No mutta pian niillä on omia palleroita, jotka saa viettää aikaa mummin kanssa.Nii mutta on se silti kova pala äitille kun se oma lapsi, joka just oli sellanen pien nyytti, suunnittelee jo tulevaan asuntoonsa huonekaluja...omalla tavalla aivan mahtavaa, mutta samalla jotenkin surkeetakin.
Haluaisin niiiiin takaisin edes hetkeksi ne ajat kun kaikki olivat vielä pieniä palleroita ja kotona!
Joo niistäkin puhuttiin eilen kuopuksen kanssa, alkoi miettimään millanen isä hänestä mahtaa tullaNo mutta pian niillä on omia palleroita, jotka saa viettää aikaa mummin kanssa.
kato vähän vanhempia:Enpä ny tiiä.
kato vähän vanhempia:
Pian ovat hoitokotiin sua puskemassa- luulevat vanhaksi.
minä myös
Kyllä siitä vaan hyvä tullee, älä yhtään eppäile, äläkä ainaskaan pistä hanttiin.Joo niistäkin puhuttiin eilen kuopuksen kanssa, alkoi miettimään millanen isä hänestä mahtaa tulla