Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9MM
Iltaa,
nää myöhäiset kiakkopelit on kyllä välillä haaste äipällekin. Jäi villasukat/tumput aamulla kotiin eikä takin alla ollu kun ohut paita, onneks lämmin suihku vähän jeesas ja nyt ne villasukat on jalassa.

Päivä ei oo menny kun strömsöössä, mutta sain tänään ihania uutisia - kaverin poitsu pääs maajoukkueeseen!
Kaverilla on kiekkojellonan lisäks 3vee poitsu ja siitäkin näyttäs tulevan kiekkopoika. Kävivät tänään moikkaa mua duunissa - 3 vee lämi pehmopalloa säpämailalla erikoisen taitavasti ja mailan käsittely oli oudon taitavaa.

Huomenna alkaa sitten punttis! Lupauduin niin monena aamuna viikossa kun kaveri jaksaa (toivottavasti ei jaksa joka aamu ).
Punttis on hyvä, sillä olo on ollut ihmeellisen energiaton kun ei ole tullut tehtyä juuri mitään - edes sulkkista ei oo tullu pelattua.

Toivottavasti olette pysyneet terveenä ja voineet hyvin.

Joulu se tulla jolkottaa. Viikonloppuna haluan riisipuuroa ja glögiä!
aah mit hittoa mäkin hommasin just ku kaveri sai houkuteltuu salille. oli viel tarjoukses ei liittymis maksuu ja puoleen hintaan ni otin kortin :). sulkkistakin tykkään pelata pitäis kaverin kaa mennä. mut se on ollu dokailemassa. noh tänään itteki juon on tutun synttäri live pokerit tossa illemmalla. sit laivalle ensviikolla.
 
On kyllä sairas tää maailma välillä...

Olin viikko sitten leikkauksessa, nyt pikkuhiljaa toipumassa mutta edelleen syöminen sattuu, veden juominen sattuu...välillä kaikki vaan sattuu, enkä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Multa korjattiin vatsalaukun ja ruokatorven väliltä se jokin läppä/läpyskä/mikä lie kummajainen, koska vuosia sairastettu bulimia sai aikaan niin pahan refluksin ettei mikään muu kuin korjausleikkaus auttana.
Enkä vieläkään saa tietää, onko irtopaloissa löytynyt mitään solumuutoksia ja joka päivä mietin sitä, että mitäs sitte jos....

Olen koettanut olla vahva, vaikka laihtunutkin olen tässä viikon aikana yli 4 kg, mutta tänään tuli tippa linssiin kun joku aivan puskista haukkui v-mäiseksi kiusaaja ämmäksi, jolle toivoi kivuliasta itsemurhaa (olen kuulema vuosia kiusannut), pyysin anteeksi edes tietämättä mitä tai keneltä pyytelin anteeksi ja ihan turhaa on sanoa ettei kannattanut pyytää. Ei anteeksi pyytämisessä mitään väärää ole, en vaan oikeasti tiedä ketä olen vuosia täällä tai missään kiusannut, enkä tiedä miten, eikä oikein enää edes kiinnosta.

Toivottavasti fantasia meikäläisen kivuliaasta kuolemasta ei kuitenkaan toteudu, ruokatorvi on pahasti paikka paikoin palojälkiä ja paloarpia täynnä (tai noita sanoja lekuri käytti, sillon kun tekivät vatsatähystyksen) ja hän pelkää mahdollisia solumuutoksia ja nielu on arpeutunut.

No enpä tiedä mikä tämän postauksen tarkoitus oli, ei ainakaan säälin kerjääminen...joskus sitä vaan toivoo, että ihmiset eivät olisi niin helvetin julmia.

Niin ja muuten, olin koulukiusattu....jos silläkään on mitään väliä.
Mielettömänä mä metsään juoksin,
kaivaen pääni sammaleen,
päästin kaukana ihmisistä
suruni viimein vallalleen
hillittömästi itkien.

Kukkaset heristi kosviansa,
siellä ja täällä nous pieni pää,
toistensa puoleen ne kallistuivat
sipisten hiljaa keskenään:
katsokaa, ihminen itkee!

Orvokit nousivat varpaillensa
toistensa takaa vilkuillen,
kellokukkaset viestiä veivät,
kohta ties koko metsä sen:
ihmettä, ihminen itkee!

Vanha ja mailmaa nähnyt lintu
lauloi verkkaan oksaltaan:
”Hiljaa, vaiti, kun ihminen itkee,
ihminen itkee suruaan,
hälle on pahoja oltu.”

”Pahoja”, kertasi kukkien kuoro.
”Mitä sä oikein sanoitkaan?
Mitä on suru, mitä on paha?
Sanohan vielä uudestaan,
kuulimme sanat ne vasta.”

”Älkää kysykö”, lauloi lintu,
”paras kun ette voi ymmärtää;
Jokainen ihmisten kaupungeissa
salaa itkee ja nyyhkyttää,
jokaisella on suru.”

Vaikeni lintu, vaikeni kukat
päätänsä pientä puistaen,
niikuin salaista vaaraa vastaa
liittyi ne lujemmin yhtehen
ja katseli säälien mua.
 
Muistan joskus himmailleeni syöminkejäni juuri tuosta syystä. Neljättä kertaa en enää kehannut santsata ruokaa, mutta olihan siinä lisänä onneks salaatit, keitot ja jälkkärit.
Sä voisit alkaa tehdä noita videoita, oot kaunis, huumoria piisais videoille, hoikka ja jaksaisit syyä!
Heti tilaisin kanavan ja kattelisin silmä kovana sun saavutuksia ja lahjoittaisin donatee ruokien ostamiseen🤓
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Lispetti ja ruuttis
Missä Manta muuten oli leikkauksen ajan? Oliks sillä leikkaussalissa oma hiekkalaatikko?
Mun pojat oli täällä vuorotellen yötä, kissa suorastaan kiukkus mulle kun tulin kotiin ja makasin väsyneenä sohvalla tai sängyllä enkä leikkinytkään (tottui siihen poikien kanssa ja eläimenä sopivasti unohti miten paljon leikin aina sen kanssa kun energiaa riittää):cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja m.e.k.
Ja huomenet. Ja @Elena777 *halaus* . Ton tunteen, ku venaa tietoa, tiedän. Ikäänku ois välitilassa. Elämä on hetken katkolla. Ja osaa vain toivoa parasta ja pelätä pahinta.

Mä laitan toiveen jonnekin, joku voisi kutsua sitä rukoukseksi, ehkä se onkin, ja toivon myös parasta.
Joo tää odottaminen on piinaavaa, ovat varmaan jo sairaalallakin kyllästyneet kun soittelen ja kyselen...pitää kuulema vaan ootella lääkärin soittoaikaa ja sekin sanotaan sellasella ilosella äänellä!
 
vierailija
Ellulle voimia ja pikaista paranemista! ❤
Varmaan tiedätkin, mutta haluan muistuttaa, että nuo mahdolliset solumuutokset eivät automaattisesti tarkoita syöpää. Jos syöminen on hankalaa, niin miten olisi apteekista saatavat runsasenergiset ravintojuomat? Kertoilehan tänne, miten toipuminen etenee. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777

Yhteistyössä