Ai siel on sellastakin. En oo huomannut.Katselen sieniohjelmaa netflixistä
Ai siel on sellastakin. En oo huomannut.Katselen sieniohjelmaa netflixistä
Klo 5 ei ole ihmisen aika herätä
Koettakaa nyt hyvät herrat päättää onko se hyvä vai onko se pilalla!Päivä on pilalla, jos nukkuu viiteen asti.
Tykkään, sienipiffit on suurta herkkua.Tykkäättekö sienistä?
JuuhTykkäättekö sienistä?
Ai siel on sellastakin. En oo huomannut.
Paistettu muna, missä tuoretta jalapenoa ja cheddaria raapustettuna pinnalle...ihanan polttavia noi jalapenoviipaleet, napsin niitä suoraan suuhun tuosta
Onpas siinä aamupala. Jos teen munakkaan niin siinä on sitten sitä mitä sattuu kaapissa olemaan. Tai sitten vaan suolaa. Mun vatsa ei enää tykkää chilistä. Vähän voin käyttää sitä.- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
päivä ei mene välttis piloille jos herää jo yöllä mutta yöunet jää vajaaksiKoettakaa nyt hyvät herrat päättää onko se hyvä vai onko se pilalla!
3-4 aamulla ei ole enää yö vaan aamu. Noh tietysti, jos on unikeko niin voi nukkua viiteen.päivä ei mene välttis piloille jos herää jo yöllä mutta yöunet jää vajaaksi
Aamu alkaa 7.00.3-4 aamulla ei ole enää yö vaan aamu. Noh tietysti, jos on unikeko niin voi nukkua viiteen.
kun tämmönen nuori mies nukkuu niin se on kuin panis rahaa pankkiin3-4 aamulla ei ole enää yö vaan aamu. Noh tietysti, jos on unikeko niin voi nukkua viiteen.
Muuten ihan ok, mutta mä en tykkää tuollasesta vaaleasta leivästä- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Niin mutkun makoisat päiväunet voi korvata ne muutamat puuttuvat yöunet....Loistava idea hei, kiitos ruutis!päivä ei mene välttis piloille jos herää jo yöllä mutta yöunet jää vajaaksi
Ei ala vaan Aalla...heko hekoAamu alkaa 7.00.
Vai lärpykkä.. Mites rieska? Kun ei vaalea leipä maistu.Muuten ihan ok, mutta mä en tykkää tuollasesta vaaleasta leivästä
Itse korvaisin leivän sillä litteällä lärpykällä mihin laitetaan kaikenlaista maukasta täytettä ja sitte käärästään sellaseks ''taskuksi''.....hetkinen pitää oikein miettiä sitä sanaa....siiiis niin se tortilla lärpäke! Muistin*muisti*
Muuten ihan ok, mutta mä en tykkää tuollasesta vaaleasta leivästä
Itse korvaisin leivän sillä litteällä lärpykällä mihin laitetaan kaikenlaista maukasta täytettä ja sitte käärästään sellaseks ''taskuksi''.....hetkinen pitää oikein miettiä sitä sanaa....siiiis niin se tortilla lärpäke! Muistin*muisti*
Klo 5 on sopiva aika mennä nukkumaan, jos on ollut vaikkapa yöjuoksuilla.Koettakaa nyt hyvät herrat päättää onko se hyvä vai onko se pilalla!
Tykkään, sienipiffit on suurta herkkua.
Siinä tapauksessa ilta päättyy ja yö alkaa klo 17...Aamu alkaa 7.00.
Eiks yö ala 22.00?Siinä tapauksessa ilta päättyy ja yö alkaa klo 17...
Ai noita tehdään miehillekin....kävin shoppilemassa ja ostin itelle uudet pieruverkkarit 14,95€
ei kierrä, ei hierrä, on helppoa pierrä
Lämmin ohrarieska ja päällä voita ja tuorekurkkua on hyvääVai lärpykkä.. Mites rieska? Kun ei vaalea leipä maistu.
Ai noita tehdään miehillekin....
Kylläpä sun juoksut loppuu aikasteen, jos jo ilta viideltä oot valmis yöunille....mutta toisaalta awwwwKlo 5 on sopiva aika mennä nukkumaan, jos on ollut vaikkapa yöjuoksuilla.