Mä voisin kans ilmoittautua tänne.Hei, liittyisin mukaan kesäkuisiin! 2. lapsi kyseessä (aikaisempi lapsi -18 syntynyt poika) ja laskettu aika tälle uudelle perheenjäsenelle on 14.6.22. Erittäin suurella todennäköisyydellä lapsi syntyy kyllä toukokuun puolella, mutta la niin selkeästi kesäkuisissa, että täällä ollaan
kirjoittelen pääasiassa täällä ja tuolla 2022 odottajien ryhmässä, faceryhmät ei ole mun juttu.
Oireina tähän mennessä: vähän kutinaa nänneissä, enemmän valkkaria, paineen tunne alavatsalla, hienoinen närästys ja tulisen ruoan himo, sekä muutama iso hormonifinni naamassa. Kauhulla odotan pahoinvointeja, koska oma työ lähes mahdotonta tehdä huonovointisena ja joutuu jo nyt miettiä, että mitä uskaltaa sopia tuleville viikoille. Joudun/pääsen myös äitipolille, että toivottavasti siellä ultrataan ainakin useammin
Joka tapauksessa tämä on minun viimeinen raskaus ja olen tosi iloinen asiasta, yritän nauttia kaikesta ja olla miettimättä liikaa, mikä kaikki voi mennä pieleen.
Tämä Bluebellen viesti olis voinut olla mun kirjoittama viesti. Meillä on myös -18 syntynyt poika, toista odotetaan ja myös viimeinen raskaus. La vähän heittää, mulla taitaa olla 12.6. Mä oon myös polin asiakkaaksi menossa, lääkityksestä johtuen.
Ja mä mielellään myös kirjoittelen täällä siihen asti, kunnes tiedän, onko tuolla kohdussa elämää. Sitten joku pieni FB-ryhmä vois kiinnostaa.
Stressailin tuolla odottajien ryhmässä jo siitä, kun viivat ei ollut kolmena perättäisenä aamuna vielä tummuneet. Nyt päätin, et testaan vasta huomenna ja illalla. Muistelisin, et esikoisesta sain vahvemmat viivat illalla. Ja v-loppuna teen digin.
Jos jollain on tallessa testikuvia tummumisesta niin mielelläni täällä tarkastelen