Mä ajattelin ensi viikon alussa soittaa neuvolaan. Voi olla, etten malta odottaa taa ja varaan loppuviikosta.Eka neuvola ja ultra varattu 1.11
Mä kerkesin ottaa ekan rokotteen kp1 tässä kierrossa. Toista en ota nyt raskaana. En halua riskeerata vauvaa sillä vaikka tiedän että korona voi olla myös kohtalokas. Toivon ja luotan että eka rokote suojaa sen verran. Me ollaan reilu vuosi yritetty tätä vauvaa. En uskalla ottaa riskiä vaikka suosittelevatkin. Vielä on niin vähän rokotettujen vauvoja syntynyt.. Asutaan muutenkin alueella missä on tartuntoja ollut tosi vähän.
Toivon että täällä ei kukaan ala moralisoida ketään piikin ottamisesta/ottamatta jättämisestä, se on jokaisen oma henkilökohtainen päätös. Nämäkin minun omia henkilökohtaisia huolenaiheita, enkä halua antaa sellaista vaikutelmaa että joku tekisi millään tavalla väärän päätöksen vaikka sen raskaana ottaakin.
Eikä tietenkään kenenkään rokotuspäätöksiä kritisoida! Jokainen tosiaan tekee päätöksensä itse. Mä päätin ottaa ja aikaistin varhaisultraa sen vuoksi. Rokote annetaan 6+3 ja ultra 7+2. Itse taas asun alueella, missä barsinkin delta muunnos jyllää, eikä ole mahdollista etäillä.