Löytyykö vielä muita plussanneita kesäkuisiin?
Täällä olis la jos kaikki menee hyvin 4.6.
Meille toinen lapsi pitkän yrityksen jälkeen.
Täällä LA 3.6 Esikoista odotamme.Löytyykö vielä muita plussanneita kesäkuisiin?
Minä vierailijana lisäsin itseni listaan, perjantaina plussattuLA
1.6.
2.6. @Mirumarumoru
3.6. @MARIAL43
4.6.
5.6. @Charrypie - 86
6.6.
7.6.
8.6.
9.6.
10.6.
11.6.
12.6.
13.6.
14.6.
15.6.
16.6.
17.6.
18.6.
19.6.
20.6.
21.6.
22.6.
23.6.
24.6.
25.6.
26.6.
27.6.
28.6.
29.6.
30.6.
Meillä avautui uusi yksityinen, jossa ultrauksen hinta on vain n. 50€ ja jos kyseessä on km tai tm, on ultraus ilmainen.Minä taidan päästä varhaisultraan kunnalliselle puolellekin (eli ilman kuluja). Viimeksi taisin käydä jo viikolla 7.
Mulla on molemmat rokotteet. Voithan halutessasi varmastikin pidentää rokoteväliä. Mulla on ystävä pidentänyt niin että otti toisen rokotteen vasta rv 12 jälkeen.Oletteko muuten molemmat koronarokotteet saaneet? Mietityttää, ku itsellä olisi toinen rokote, kun viikkoja 6+3 täynnä. Viimeksi oli kehitys loppunut noille viikoille.. Ei haluaisi riskeerata yhtään, mutta toki tiedostan myös koronan vaarat odottavalle äidille.
Mulla on kolme rokotetta. Viimeisimmän sain alle viikko sitten. En tietty edes silloin vielä varmaksi tiennyt (enkä tiedä siis nytkään). Rokotteesta ja koronasta valitsisin rokotteen.Oletteko muuten molemmat koronarokotteet saaneet? Mietityttää, ku itsellä olisi toinen rokote, kun viikkoja 6+3 täynnä. Viimeksi oli kehitys loppunut noille viikoille.. Ei haluaisi riskeerata yhtään, mutta toki tiedostan myös koronan vaarat odottavalle äidille.