Ei minun tietääkseni!Tuo on ”m1es”, eikö olekin?
Ei minun tietääkseni!Tuo on ”m1es”, eikö olekin?
On se, valeasussa*kuiskaa loppulauseen*Ei minun tietääkseni!
Painoin vahingossa "ilmoita asiaton viesti, väkivalta"Huomenta/ aamupäivää.
Vapaapäivä,ollaan siivottu.
Lounaan jälkeen kai kirjastoon ja kaupas käytävä.
Nii ja metoo-aikana ei saa pussata nukkuvaa random-typyä.minusta tuossa rinssin katannassa on enempi himoa ku rakkautta
hypättävä pussausvaiheen yli ja alotettava lähestyminen tarraamalla 7155e1h1nNii ja miituun aikana ei saa pussata nukkuvaa random-typyä.
Kirjaudu nyt ees Ketjussa, Ruutis.hypättävä pussausvaiheen yli ja alotettava lähestyminen tarraamalla 7155e1h1n
lipsahti taas ihan vahingossa harmaanaKirjaudu nyt ees Ketjussa, Ruutis.
paljo makso?*röyh örf röh*
Luin tossa tovin espanjaa ja sit mentiin lounaalle. Haaveissa oli jotain chorizopitoista, paellaa tai vaiks tortillamunakasta mut jouduin tyytymään turhan suolaisiin lihakeittoon ja lihapulliin a la helmisimpukka.
*röyh örf röh*
Luin tossa tovin espanjaa ja sit mentiin lounaalle.
Se ois taas 11.-15.10 kuntoutukseen kunnonpaikkaan lähtö.
Toivottavasti on oma panohuone.
Kahdelta 16.80 tjtsp. Oisko se 10.90 ja soitä 20 prosenttia tradekan kortilla veks.paljo makso?
11€ lihakeitosta olis ollu vähän liikaa mutta onnex saitte rabattiaKahdelta 16.80 tjtsp. Oisko se 10.90 ja soitä 20 prosenttia tradekan kortilla veks.
Mä tein eilen kurpitsa-chilipikkelsiä.Mun chilit punottaa.
Eli pulit chinottaa
Onko ruuanlaitossa eroa, käyttääkö tuorechiliä vai jauhetta? Ainut mihin olen tuorechiliä laittanu on Gyllikseenin avokadopasta. Jauheliharuuissa käytän aina jauhechiliä...Mä tein eilen kurpitsa-chilipikkelsiä.
Toi taitaa olla makuasia.Onko ruuanlaitossa eroa, käyttääkö tuorechiliä vai jauhetta? Ainut mihin olen tuorechiliä laittanu on Gyllikseenin avokadopasta. Jauheliharuuissa käytän aina jauhechiliä...
miksi?Se ois taas 11.-15.10 kuntoutukseen kunnonpaikkaan lähtö.
Toivottavasti on oma huone.
Siksi,koska silloin alkaa kuntoutuskurssin toinen jakso. En tiedä onko pilatesta siellä.miksi?
Onko siellä pilatesta?