jos se oli taas roisi niin saattaa jäädä hyväksymättäTarina odottaa moden hyväksyntää
jos se oli taas roisi niin saattaa jäädä hyväksymättäTarina odottaa moden hyväksyntää
Niihjos se oli taas roisi niin saattaa jäädä hyväksymättä
Et vieläkään sano mullekin huom ja nysse on myöhästäjos se oli taas roisi niin saattaa jäädä hyväksymättä
sanoin mutta mode on nyt niin herkällä että jopa huom jäi haaviinEt vieläkään sano mullekin huom ja nysse on myöhästä
Selitys hyväksytty , toistaiseksisanoin mutta mode on nyt niin herkällä että jopa huom jäi haaviin
Höpsis,sää enää mistään punastuai gauhee noita kaitsun panojuttuja, tässähän aivan punastuu
Kaikkee sitä näkee kun harmaantuu ja ryppyyntyypunastun ja kull1 alkaa paisumaan, me
jos oikein vanhaksi ellää niin viimmein v1tunni näkkeeKaikkee sitä näkee kun harmaantuu ja ryppyyntyy
elä vaan kerro tontulle tai meitsi jää ilman lahjojaHyiiiiii sä puhut rumia ja kohta on JOULU!!!!
ei kai tässä muukaan autaNo jos ei oo eukkoo siinä lähellä,nii se on omalla käellä käytävä.
Ei passaa lukea.ai gauhee noita kaitsun panojuttuja, tässähän aivan punastuu
Nyt päivällä olin töissä. Taas kotiuduttu ja päivällinen (vaimon laittama) syöty. Nyt voin edetä Elenan suunitelman mukaisesti (tosin tuo 4 kg jäi pahasti vajaaksi):Töissä
Sano sille, että käy parturissa ja menee töihin.Tässä on mun prinssi.
Niijjust!!! Ihme kasaritakkuhippi.Sano sille, että käy parturissa ja menee töihin.
Tuo on ”m1es”, eikö olekin?Niijjust!!! Ihme kasaritakkuhippi.
Tässä on mun prinssi!
Nouu, tukka on hyvin.Sano sille, että käy parturissa ja menee töihin.
minä poistin sen ettei tonttu nääHuomenta
Mitäs täällä on tapahtunut, mun ''Kohta on joulu ja sinä kiroilet'' viesti oli poistettu, eikö mode hyväksy enää joulua??
Niin mutkun sun kiroilut on vielä tallella, eihän tuossa ole mittää järkeeminä poistin sen ettei tonttu nää
hysssss, hiljempaa ettei ne kuuleNiin mutkun sun kiroilut on vielä tallella, eihän tuossa ole mittää järkee
Tontut, hei TONTUUUUUT olis vähän ASIAAAA!!!!hysssss, hiljempaa ettei ne kuule
niitä on jo liikkeellä