Täällä se on 22€/kilo. 10kpl rasia on 7-8€.just tossa vasta katoin niin täkäläisessä cittarissa oli sushit 40...45€/kilo
on jumaliste kalllista riisiä
Täällä se on 22€/kilo. 10kpl rasia on 7-8€.just tossa vasta katoin niin täkäläisessä cittarissa oli sushit 40...45€/kilo
sentään jotain tolkkua hinnoissa sielläpäin, vertailun vuoksi niin kotimainen naudan sisäfile oli 36€/kiloTäällä se on 22€/kilo. 10kpl rasia on 7-8€.
Onneksi voi tehdä itse!just tossa vasta katoin niin täkäläisessä cittarissa oli sushit 40...45€/kilo
muistatko miten se sushin rullaaminen tuli muotiin joskus 90-luvun alkupuoliskollaOnneksi voi tehdä itse!
Muistan. Mut mä tykkään eniten niistä pötkylöistä joiden päällä on kalaa tsi rapua eli ei tarvitse rullailla. Toki lapsille viitsin joskus väsätä rulliakin.muistatko miten se sushin rullaaminen tuli muotiin joskus 90-luvun alkupuoliskolla
kaikkien piti muka nysvätä niitten meripihkalevyjen kanssa
Kas kun ei PetriLääh puuh Pentti, työnnä vielä sentti
Kas kun Petri-poika lienee jonkun muun perässä.Kas kun ei Petri
Missä se kuva o?Tää kuva on omistettu m1ehelle, ja on siis positiivinen kuva.
Ei riisi maistu. Sinusta ei tuolla menolla tule koskaan kunnon tsainapimua.Maistuis mulle.
Mutta on isot annokset. Ja mä asennoidun riisiin ruokana kuin Uncle Ben's-pakkauksen pahviin, joten en halua tuollaista riisikipollista kumota sisuksiini.
Täällä ei ole enää kuuma. Aurinko ei paista ikkunoihin.Täällä on kuuma, mutta tulee kylmä jos avaan parvekkeen oven....niin. Ei mulla muuta *hiihtää takaisin varjoihin*
Täällä paistaa suoraan olohuoneeseen.Täällä ei ole enää kuuma. Aurinko ei paista ikkunoihin.
Kuka on petri?Kas kun ei Petri
Sää ja sun neljä kilooEi riisi maistu. Sinusta ei tuolla menolla tule koskaan kunnon tsainapimua.
Kunnon kiinalaisnainen syö kerralla 4 kilogrammaa (=9 paunaa) riisiä.
Petite Chinese woman devours nine pounds of rice in one sitting
A woman in China has caused sensation after eating nine pounds of rice in one sitting earlier this week. She was taking part in a rice eating competition on August 2 in the city of Hangzhou.www.dailymail.co.uk
se joka voi työntää vielä metrinKuka on petri?
Kiitos tervehdysvideosta.Sää ja sun neljä kiloo
Kiitos Sinulle tästä luvastaSinun ei pidä enää syödä riisiä. Tiedäthän, ilmastonmuutos...
Mut eiks se niin olekin, että kaikki alle 120 kiloset punnitaan lastenneuvolassa?Mut jotenki mun miehelläkin on ajattelua, että miehen täytyy syödä paljon.
Mä ymmärrän jos sillä on oikeesti ollu fyysisesti raskas päivä, mutta jos ei oo ollu, niin emmä kyllä tuolle mitään tupla-annoksia ala väsäämään...100 kg raja menee sillä varmaan loppusyksystä rikki.
Nnnooo ehkä vähän solakamman herran kanssa menin aikoinaan naimisiin. Tai sanotaan hänen silloinen miehekäs ja uljas rintakehänsä on valahtanut 20 cm alemmas.Mut eiks se niin olekin, että kaikki alle 120 kiloset punnitaan lastenneuvolassa?
Veikkaan että Yön Prinssi söi testaus mielessä 4 kg riisiä ja nukahti kiltisti vaimon viekkuun sängylle masu täynnä ja hymy huulillaYön Prinssikin saapuu varmasti tunnin päästä palstalle ja runtelee mun tekstejä...[SIZE]
Yön prinssi saapui juuri äskettäin kotiin, hymy huulilla. Söin hieman aamupalaa, en kuitenkaan riisiä.Veikkaan että Yön Prinssi söi testaus mielessä 4 kg riisiä ja nukahti kiltisti vaimon viekkuun sängylle masu täynnä ja hymy huulilla