Puhuit tuolla tavalla riisistä.Mä järkytin Mekon.
No se on ravintoköyhä ruoka. Ei niin paha kuin pastaruuat.Puhuit tuolla tavalla riisistä.
Ei kai annoskoko riipu heidän kulttuurista?eikai ne kinkit tosissaan ajattele että joku länkkäri olis niin kahjo että vetäs kaiken se riisin, ehkä niiden kyldyyrissä olis häpeä tuoda niin vähän että kaikki menee
ite riisihän ei maistu juuri miltään mutta sen hyvän kastikkeen kanssa voi tosiaan vähän syödäNo se on ravintoköyhä ruoka. Ei niin paha kuin pastaruuat.
Kuorineen keitetty peruna ois ravinteikkain.
Mutta kinatsujen keittämä riisi on ihan hyvää...pienenä lisukkeena, ei siten että sitä on tonnikaupalla syötävä.
Voi olla kulttuuriseikkakin.eikai ne kinkit tosissaan ajattele että joku länkkäri olis niin kahjo että vetäs kaiken se riisin, ehkä niiden kyldyyrissä olis häpeä tuoda niin vähän että kaikki menee
emmätiiä, tuli vaan mieleen että joku syyhän siihen täytyy olla että tuovat pesusoikollisen riisiäEi kai annoskoko riipu heidän kulttuurista?
Juu, ne täydentää toisiaan.ite riisihän ei maistu juuri miltään mutta sen hyvän kastikkeen kanssa voi tosiaan vähän syödä
No mutta siihen lisäksi kastike, kasvikset ym. lisukkeet. Mä oon hyvin voinut vaikka aikoinaan söin riisiä oli melkein joka päivä.No se on ravintoköyhä ruoka. Ei niin paha kuin pastaruuat.
Kuorineen keitetty peruna ois ravinteikkain.
Mutta kinatsujen keittämä riisi on ihan hyvää...pienenä lisukkeena, ei siten että sitä on tonnikaupalla syötävä.
kyllä suklaarohmukin saa avata sanaisen arkkunsaJuu, ne täydentää toisiaan.
Ja mikä mä olen sanomaan kun kiskon parhaillaan suklaalevyä.
Asiakas on tyytyväinen? Jotkut syö ison annoksen.emmätiiä, tuli vaan mieleen että joku syyhän siihen täytyy olla että tuovat pesusoikollisen riisiä
hyvä pointti, tyytymätön aasiakas ei tule toista kertaaAsiakas on tyytyväinen? Jotkut syö ison annoksen.
Sellanen valmis jutska? Ne ei oo hyviä.Voi olla kulttuuriseikkakin.
Riisi on halpaa. Siksi sitä varmaan niin paljon annosten sivussa.
Emmä tykkää kun ostin ärrältä kananuudelipaketin: muutama hassu kananpala ja parsakaali kipon päällä ja suurin osa ei-terveellistä nuudelirihmaa.
*Mums mums*...älkää tehkö niinku mää teen vaan kuinka mää sanon!kyllä suklaarohmukin saa avata sanaisen arkkunsa
eik tää oo keksustelupalsta?
se kuuluu että:*Mums mums*...älkää tehkö niinku mää teen vaan kuinka mää sanon!
joutuuhan ne sen ajamisen lisäksi (ehkä) tekemään ja purkamaan kuormiaMä oon miettiny käsitettä rekkamiehen annos.
Syökö rekkamiehet paljon, ja jos syö niin miks? Nehän istuu p*rsiillään 10 h päivä.
Ei se oikeuta huokaisemaan huoltsikalla raskaasti "voih, pakko ottaa tuplahodarit ja pari lihistä, ja kylkeen 3 sokerista viineriä".
Pitäis laittaa fyysisen työn tekijän mukaan tuo ison annoksen luonnehdinta...mainostenjakajan tai rappusiivoojan annos.
Riippuu varmaan reitistä ja kuorman laadusta, että kuinka usein ratin takaa joutuu hyppäämään.joutuuhan ne sen ajamisen lisäksi (ehkä) tekemään ja purkamaan kuormia
niimpä, vois kuvitella että esim. elintarvikejakelussa kuormaamista on paljon ja esim. sahatavaraa kuskaavilla vähänRiippuu varmaan reitistä ja kuorman laadusta, että kuinka usein ratin takaa joutuu hyppäämään.
just tossa vasta katoin niin täkäläisessä cittarissa oli sushit 40...45€/kiloKyl riisi sentäs... itämaisten ruokien seuraksi. Tsi sushi! Siinähän tärkein se on. Ja täysmaitoon keitetty riisipuuro.