Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No se on ravintoköyhä ruoka. Ei niin paha kuin pastaruuat.

Kuorineen keitetty peruna ois ravinteikkain.

Mutta kinatsujen keittämä riisi on ihan hyvää...pienenä lisukkeena, ei siten että sitä on tonnikaupalla syötävä.
ite riisihän ei maistu juuri miltään mutta sen hyvän kastikkeen kanssa voi tosiaan vähän syödä
 
eikai ne kinkit tosissaan ajattele että joku länkkäri olis niin kahjo että vetäs kaiken se riisin, ehkä niiden kyldyyrissä olis häpeä tuoda niin vähän että kaikki menee
Voi olla kulttuuriseikkakin.
Riisi on halpaa. Siksi sitä varmaan niin paljon annosten sivussa.

Emmä tykkää kun ostin ärrältä kananuudelipaketin: muutama hassu kananpala ja parsakaali kipon päällä ja suurin osa ei-terveellistä nuudelirihmaa.
 
No se on ravintoköyhä ruoka. Ei niin paha kuin pastaruuat.

Kuorineen keitetty peruna ois ravinteikkain.

Mutta kinatsujen keittämä riisi on ihan hyvää...pienenä lisukkeena, ei siten että sitä on tonnikaupalla syötävä.
No mutta siihen lisäksi kastike, kasvikset ym. lisukkeet. Mä oon hyvin voinut vaikka aikoinaan söin riisiä oli melkein joka päivä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä oon miettiny käsitettä rekkamiehen annos.

Syökö rekkamiehet paljon, ja jos syö niin miks? Nehän istuu p*rsiillään 10 h päivä.
Ei se oikeuta huokaisemaan huoltsikalla raskaasti "voih, pakko ottaa tuplahodarit ja pari lihistä, ja kylkeen 3 sokerista viineriä".

Pitäis laittaa fyysisen työn tekijän mukaan tuo ison annoksen luonnehdinta...mainostenjakajan tai rappusiivoojan annos.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Mut jotenki mun miehelläkin on ajattelua, että miehen täytyy syödä paljon.
Mä ymmärrän jos sillä on oikeesti ollu fyysisesti raskas päivä, mutta jos ei oo ollu, niin emmä kyllä tuolle mitään tupla-annoksia ala väsäämään...100 kg raja menee sillä varmaan loppusyksystä rikki. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Mä oon miettiny käsitettä rekkamiehen annos.

Syökö rekkamiehet paljon, ja jos syö niin miks? Nehän istuu p*rsiillään 10 h päivä.
Ei se oikeuta huokaisemaan huoltsikalla raskaasti "voih, pakko ottaa tuplahodarit ja pari lihistä, ja kylkeen 3 sokerista viineriä".

Pitäis laittaa fyysisen työn tekijän mukaan tuo ison annoksen luonnehdinta...mainostenjakajan tai rappusiivoojan annos.
joutuuhan ne sen ajamisen lisäksi (ehkä) tekemään ja purkamaan kuormia
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä