@Mansikka_maanantai voimia noihin fiiliksiin.<3 ompas mälsää, että kierto ei meinaa palautua. Toivottavasti syy tai apu löytyy pikaisesti.
Mulla tänään dpo9, kp24. Pc myös täysin nega, luottoa tähän kiertoon ei enää ole. Flo ennustaa mekkoja sunnuntaille, sitä odotellessa.Dpo 9 ja PC:n testi puhdas nega.. ehkä täytyy alkaa asennoituun että meni tää kierto pipariks, eikä lasta mulle vieläkään suotu yk 21 starttaa siis kuun vaihteen hujakoilla
Voisko tota listaa vähän muokata. Tosta voisi poistaa kaikki kenestä ei ole vaikkapa muutamaan kuukauteen kuulunut mitään ja plussanneet voisi kans joko siirtää alas omaksi rivikseen "plussanneet" tai jättää vaikka vaan lähikuukausina plussanneet.
Ehdotuksena vaan. Olisi selkeempi ja tälleen uutena olisi kiva jos listalla olisi ne tällä hetkellä kirjoittavat.
Luulin kyllä olevani kirjautuneena mutten olekaan.Musta puolestaan on ollut kiinnostavaa "seurata", kuinka plussia ilmestyy eri puolille listaa joka on ya:n mukaan järjestelty. Etenkin on ollut ilahduttavaa kun näkee plussia tulevan listan alkupäähän. Siltä osin en haluaisi että nykyistä järjestelmää muutettaisi.
Toki listoilta voisi napsia sellaisia pois jotka eivät aktiivisesti kirjoittele, sitähän tehdään jo kiertolistan osalta. Et olisko ehkä jatkossa niin että jos joku poistetaan kiertolistalta kirjoittelemattomuuden vuoksi, hänet poistetaan myös ya-listalta.
Mut nyt täytyy kyl sanoa, että mulla itellä tulee hieman outo fiilis siitä, että joku tuntematon vierailija haluaa eritoten järjestellä meidän listoja.
Tervetuloa vaan itse listoille mukaan ja esittäytymään ja meiän kanssa juttelemaan, ni pääset itse myös listaa päivittämään!
Toivotaan, että teille se onni suodaan vielä ensi vuodelleHavahduin juuri siihen ,että en todellakkaan tiedä mitä teen jos meille ei suoda vuoden -22 vauvaa Onneksi tässä on vielä useampi yritys kierto aikaa
Oi onpa helpottavaa kuulla. <3 Jospa menis näin. Yks pc jäljellä ja aamulla testaan. Vähän jännittää.Oi @Coguine ! <3
Mulla kans aiemmassa raskaudessa 9 dpo näytti digi vielä negaa vaikka 3 viivaa piirtyi, ja heti dpo 10 näkyikin sit "raskaana 1-2".
Silloin dpo 9 oli Pregcheckissäkin vielä iiiihan olemattoman hailura, mutta punertava viiva.
Toivottavasti lähtee siis huomenna vahvistumaan ja saat ihan tekstimuodossakin vahvistuksen! <3
Näyttää oikein hyvältä!Yritin päivittää listan ekaa kertaa, katsoisko joku konkari menikö ihan metsäön?