Dpo5 ja plussa?!

vierailija
Miten voi olla mahdollista että haamu tuli jo raskaustestiin vaikka laskujen mukaan ois dpo 5 tai 6 vasta tiedän, aikaista mutta kuhan kokeilin kun testi kaapissa pölyttymässä..

https://ibb.co/t2X4RRv

Vaikea kuvaan saada, en tiedä näettekö te mutta silmin nähden testissä värillinen haamu..
Näillä testeillä monet saa turhia viivoja jatkuvasti. En luottaisi yhtään tähän.

Kannattaa malttaa sinne dpo 10 ja tehdä vaikka digi
 
vierailija
Mutta kun testi on silminnähden punainen viiva? Ei viivan paikka vaan punainen hailakka viiva, ja viimeksi saman testin tein ja se oli täysin puhdas nega ei viivan viivaa.
Ei niihin aina viivaa tule. Tuolla toisessa ketjussa on kuukausittain näitä samoja testejä ja vääriä viivoja niillä.
Punaisia ym
Kannattaa lukea vaikka hätähousut ketjua
Itse olen saanut niillä monia selkeästi punaisia, molemmilla rfsun testeillä ja negoja kaikki.

Mut toki voit luulla että dpo 5 näkyisi jotain
Kiinnittymisestä menee vähintään pari päivää ennenkuin hcg näkyy testissä. Dpo 3 ei todellakaan ole kiinnittynyt kun alkio vasta jakautuu ja liikkuy kohtuun. Dpo 7 tienoilla vasta kiinnittyy.

Mut ihan miten vaan
 
Okei. Sain ajan kuitenkin nyt hcg testiin heti joten parin tunnin päästä tietää onko väärä nega vai voiko olla että on positiivinen. Jos nega niin viikon päästä uutta testiä ja ei auta ku ootella onko tärpännyt kiitos vastauksista
 
vierailija
Tuliko viiva testiajalla vai ns roskishaamu? Tuo testi tehnyt mulla niin että saanut punaisen viivan testi ajan jälkeen. En saanut muihin testeihin viivoja. Toisella testillä voit tietysti varmistaa asian. Jos siihenkin tulee viiva niin voi olla että ovulaatio ollut aikaisemmin.
 
Viiva tuli 2-10min sisään. Ja on aivan yhtä paksu kun kontrolli viiva eikä tarvi edes tirkistellä vaan selkeä haalea punertava viiva..vaikea kuvitella että noin selvän viivan antaa ja olis nega? Kun ei istukkahormonia kehossa ole yli 5ml/U jos ei raskaana ole tää on se herkkä 10ml/U testi. Kahdelta saan verikoe tuloksen joten tulen ilmoittamaan mitä se näyttää. Oviksen on täytynyt ollakkin aiemmin JOS on positiivinen. Jännää

Mielen kiinnosta purkiin vielä nuo testit ja ihan selvä viiva, vaikea saada kyllä kameraan kun ei tarkenna tämä kunnolla mutta tuossa vielä

 
vierailija

Tässä esim. ZEETAH kuva. Nega oli

Kuva isonnettuna kun aijaa ei aukee:


No huhhuh melko testejä näköjään..
 
Jep, alle 2 eli nega pikkusen ärsyttävä tuo rfsu testi! Teen kyllä valituksen siitä enkä enää osta, toki mikään testi ei mun tilanteessa vielä voi näyttää edes hedelmöittymistä mutta vituttaa tuo rfsun testi kuin moni joutuu sen takia pettymään
 
vierailija
Jep, alle 2 eli nega pikkusen ärsyttävä tuo rfsu testi! Teen kyllä valituksen siitä enkä enää osta, toki mikään testi ei mun tilanteessa vielä voi näyttää edes hedelmöittymistä mutta vituttaa tuo rfsun testi kuin moni joutuu sen takia pettymään
Tän takia just kannattaa jättää nää kauppaan ja ostaa muita!

Itse luulin myös olevanl raskaana, tein yhden ainoan rfsun testin ja samana päivänä verikokeet, negahan se oli.
 

Yhteistyössä