Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Mun edellinen haamu oli nega, nyt elättelen taas toivoa näillä rfsu testeillä

Oon tehnyt tänään jo muutamia testejä ja iltaa kohti viiva vahvistunut, piti säästää aamuksi yksi tikku mutta tein sen illalla..
Tässä viimeisin.

Mitä sanotte?

Näyttää tämän testin viivanpaikalta valitettavasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Mun edellinen haamu oli nega, nyt elättelen taas toivoa näillä rfsu testeillä

Oon tehnyt tänään jo muutamia testejä ja iltaa kohti viiva vahvistunut, piti säästää aamuksi yksi tikku mutta tein sen illalla..
Tässä viimeisin.

Mitä sanotte?

Nää näyttää plussalta mutta osta toinen testi vielä äläkä osta näitä testejä kun on ihan pas****
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah ja Mahaotus

Tänään 1,5 h pissaamatta ja tämmönen. En malttanu odottaa, nyt tietty ei tiedä olisiko ollut vahvempi pidemmän ajan jälkeen... Pitää malttaa tehdä myöhemmin :LOL:
Toivottavasti vahvistuu, ite en noihin luota enää yhtään.. nämä olivat siis negoja minulla:
 
Toivottavasti vahvistuu, ite en noihin luota enää yhtään.. nämä olivat siis negoja minulla:
On kyllä vahvat viivat negoiksi! Voiko olla kiinnittymisyritys? Mulla on vähän olokin kun olis raskaana mutta aina sitä keksii myös oireita kun niin toivoo.

Mulla esikoisesta nää rfsu testit vahvistu hirmu nopeesti ja hailakatkin oli plussaa, mutta nyt en sit tiiä uskoako kun ei oo vielä tänään ollu eilistä vahvempi
 
Mulla ei ole vielä alkanut kuukautiset esikoisen syntymän jälkeen enkä ole ovulaatiotestejä tehnyt. Nyt on kuitenkin semmoinen olo että joko oon raskaana tai menkat alkaa kohta. Jos jompi kumpi näistä ei ole tilanne niin oon kyllä huijannut itteeni taas oireilla :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
On kyllä vahvat viivat negoiksi! Voiko olla kiinnittymisyritys? Mulla on vähän olokin kun olis raskaana mutta aina sitä keksii myös oireita kun niin toivoo.

Mulla esikoisesta nää rfsu testit vahvistu hirmu nopeesti ja hailakatkin oli plussaa, mutta nyt en sit tiiä uskoako kun ei oo vielä tänään ollu eilistä vahvempi
Kaikki muut testit oli negaa.. apteekin herkät jne . Että tiedä sit mitä oli.. virheelliseksi veikkaan.
 
vierailija

Tänään 1,5 h pissaamatta ja tämmönen. En malttanu odottaa, nyt tietty ei tiedä olisiko ollut vahvempi pidemmän ajan jälkeen... Pitää malttaa tehdä myöhemmin
Negalta näyttää.

Tehkää nyt hyvät ihmiset muita merkkejä :D

Ihmiset kirjoittaa tännekin päivisin näiden vääristä viivoista ja silti täällä ihmetellään näitä viivanpaikkoja ja viivoja.

Kyllä varmasti jokaisella testillä saa plussan kun sen aika on.
Rfsu myös. Niiden viivojen vaan täytyy vahvistua n. 2 päivän välein. Jos pysyy samana/ haalistuu/ vaihtelee niin ei se plussa ole.
 
vierailija
Negalta näyttää.

Tehkää nyt hyvät ihmiset muita merkkejä

Ihmiset kirjoittaa tännekin päivisin näiden vääristä viivoista ja silti täällä ihmetellään näitä viivanpaikkoja ja viivoja.

Kyllä varmasti jokaisella testillä saa plussan kun sen aika on.
Rfsu myös. Niiden viivojen vaan täytyy vahvistua n. 2 päivän välein. Jos pysyy samana/ haalistuu/ vaihtelee niin ei se plussa ole.
Vaikea sanoa, tein itse sen yhden ainoan testin.
 

Yhteistyössä