Huomenta!
omaa personal bestiä tässä ainakin menään eli "kuivilla" päästy aloittamaan pp 12. Olin aamulla varma, että vuoto on alkanut.
Massu on nyt rauhoittunut. Aamulla oli pientä polttoa ja vääntelyä, mut ei mitään siihen verrattuna mitä se oli eilen. Vähän hirvittää, kun toivo alkaa tietenkiin nostaa päätään ja mahalasku on sitten taas melkoinen, kun nega tikkuun napsahtaa. Kiitos
ellu74 plussahaaveista, mutta yritän pysyä negatiivisena itsenäni - siis näin mieleltäni - että ei olisi paha turpiinotto, jos ja kun tulos nega.
Sunflower79, mulla oli juuri tuollaisia samanlaisia pahan olon aaltoja öisin parin yön ajan myös tuossa pp 5 - pp 7. Heräsin yöllä, että vatsaan sattu ihan hirveesti (kramppityyppisesti) ja yrjötti. Olin niiiiiin väsynyt, että en jaksanut nousta ylös mennäkseni vessaan vaan ajattelin, et jos tulee ökä, niin tulkoon sitten lattialle. Ei tuulut ökä, vaikka kuvotus oli hirvittävä. Nukahdin suht. pian ja aamulla oli enää hieman kuvottava olo. Seuraava yö suunnilleen sama, mut ei ihan yhtä paha. Sitten öiset mahakivut hävisivät. Palasivat eilen lievempinä päiväsaikaan.
Tiedä näistä nyt sitten... Tosin, olen ainakin onnellinen, että Personal Best on tavoitettu. Joka kerta siis mennyt hieman paremmin. Tosin, jos nyt tulee nega, niin olisi tullut sitten jo heti alussa. :kieh:
*mielen ailahtelua*