Huomaan, että keskuselu on sinulle tunteita herättävä. Tarkoitukseni ei ole painella nappuloita ja yrittää ärsyttää. Toivottavasti et koe siten. Kysymys on siitä, että näkemyksesi tuntuu niin tunneperäiselle, etten oikein koe saavani loogista vastausta kysymyksiini.Eikun ymmärsin sitten sut väärin, anteeksi
Mulle tää keskustelu nostaa tunteet pintaan ja ison huolen siitä, että ihmiset jotka eivät välttämättä ole nähneet läheltä sitä pahaa mitä päihteet (lailliset tai laittomat) saa pahimmillaan aikaan, eivät välitä tai ymmärrä tai molempia niitä jotka oikeasti ovat vastaan syystä että tietävät mitä se paska aine saa pahimmillaan aikaan
Kun keskustellaan päihteistä, ymmärrän todella hyvin, miksi se herättää ihmisissä niin suuria tunteita. Olen nähnyt paljon. Olen nähnyt hyvien ihmisten ja aivan ihanien persoonien tuhoavan elämänsä huumeilla. Tunnen useita herkkiä sieluja, jotka ovat vieneet hengen itseltään pitkän huumekamppailun jälkeen. Mutta jokainen näistä pakeni jotain... Olen nähnyt totaalisten kusipäänitkujen sekoilut ja överit. Se touhu on sairasta. Mutta samalla tiedostan sen, että jokainen näistä ihmisistä olisi sekoittanut päänsä jollakin. Ihan millä tahansa. Olen vakuuttunut siitä, että ongelma ei ole saatavilla olevissa aineissa, vaan siinä, että nämä ihmiset ovat rikki ja he eivät pysty elämään itsensä ja tunne- elämänsä kanssa.