minä en siitä kusisesta suolenpätkästä niin perustaHaluut p1llua!
minä en siitä kusisesta suolenpätkästä niin perustaHaluut p1llua!
Harmailu on huomattu.nokun harmailen isommalla puolen ja välillä menöö roolit sekasin
eihän Suomessa ees oo korppikotkiaEivät oo, ne on niiiiiin lutusia
Mä olen kuvitellut aina, että tolla pahanilmanlintu sanonnalla on meinattu enemmänkin korppikotkia...mutta sillon se ei kyllä koskettaisi lainkaan tuota meidän Echoa, hän kun on sellasista petolinnuista kaukana.
Tai harakkaa.Eivät oo, ne on niiiiiin lutusia
Mä olen kuvitellut aina, että tolla pahanilmanlintu sanonnalla on meinattu enemmänkin korppikotkia...mutta sillon se ei kyllä koskettaisi lainkaan tuota meidän Echoa, hän kun on sellasista petolinnuista kaukana.
Eläintarhassa oli ainakin joskus 80-luvun loppupuolella.eihän Suomessa ees oo korppikotkia
Toisaalta siellä on parempi olla harmaana.Mun mielestä sä voisit kyllä mustua sielläkin jo, vaikkakin kiva aina välillä huomata sun kirjoittelevan sielläkin
Harakat, varikset ja korpit ovat muuten todella fiksuja eläimiä.Tai harakkaa.
Turvallisempaa toki, mutta mä tykkään kirjoittaa mustuneena minne vaan.Toisaalta siellä on parempi olla harmaana.
Tuosta tuli mieleen. Kerran kotimatkalla harakka tai varis kulki mun kanssa samaa matkaa. Lensi vierellä puusta puuhun.Harakat, varikset ja korpit ovat muuten todella fiksuja eläimiä.
Niitä kannattaa kohdella hyvin, koska ne muistaa jos niitä ei kohdella hyvin ja kertovat siitä lajitovereilleen.
Onko susta tullut siis kakkosfani?minä en siitä kusisesta suolenpätkästä niin perusta
siksi harakkaavaristakorppia kannattaa ampua ilmakiväärillä niin että se jää raanaanHarakat, varikset ja korpit ovat muuten todella fiksuja eläimiä.
Niitä kannattaa kohdella hyvin, koska ne muistaa jos niitä ei kohdella hyvin ja kertovat siitä lajitovereilleen.
hyi, sehän on ihan kakassaOnko susta tullut siis kakkosfani?
Ja mä nunnaksi.hyi, sehän on ihan kakassa
rupean munkiksi
Sä kelpaat enää korkeintaa hillomunkiksi, oot ollut puheissas sen verran tuhmahyi, sehän on ihan kakassa
rupean munkiksi
aattelin kyllä lähinnä possumunkkiaSä kelpaat enää korkeintaa hillomunkiksi, oot ollut puheissas sen verran tuhma
Mekko nunnana:Ja mä nunnaksi.
Et kelpaa possumunkiks, hillosta sä enemmän tyksit, sitä paitti oothan sä aika tuhmeliini...koko Lappikin susta kohisee, sun tuhmuuksien takiahan se aikanaan poltettiinkinaattelin kyllä lähinnä possumunkkia
koska olen ollut tuhma vain puheissa niin luulis kelpaavan
Et sää noin pelottava ole.Mekko nunnana:
Ellu nunnana:
no ihan vielä kun olen vasta tehnyt parannuksen mutta tuohon pyritäänEt sää noin pelottava ole.
ÖÖööö toi viesti oli mulle?!!!no ihan vielä kun olen vasta tehnyt parannuksen mutta tuohon pyritään
perskuta, taas napsahti harmaana ja jäi vielä "en" pois ja muka katoin että oli mulleÖÖööö toi viesti oli mulle?!!!
Suosittelenperskuta, taas napsahti harmaana ja jäi vielä "en" pois ja muka katoin että oli mulle
pitäsköhän kurvata specseiverssin kautta
Täällä ei, valitettavastiOnpas kuuma ulkona.