Muuten jotenkin hauska, miten tietyt paikat, kuten hervanta tai korso, mielletään levottomiksi.
Kannattaa käydä ja todeta itse!
Minä vai?mee sitte Laukontorille syömään mustaamakkaraa
Mennään yhdessä. Ei voi olla mun asuinaluetta pahempi.En o ja tuskin testaan, jotenkin aina ahistanut olla sellasessa.
Eiks Hervanta ole aika levotonta seutua? Mä ostan kebut mieluummin täältä
Moi, eilenkin oli nätti ilma. Mutta huomiseksi luvattu sadetta. *puhaltaa pipin pois*Moro murut, nätti ilma
Kipuja,väsymystä yms.
Kiitti muruMoi, eilenkin oli nätti ilma. Mutta huomiseksi luvattu sadetta. *puhaltaa pipin pois*
Rakkautta ei kivuille ja väsylle vaan nätille ilmalle ja sulleMoro murut, nätti ilma
Kipuja,väsymystä yms.
Olen käynyt aikanaan useinkin Korsossa ja ainakin sillon oli todella levotonta aluetta.Muuten jotenkin hauska, miten tietyt paikat, kuten hervanta tai korso, mielletään levottomiksi.
Jaksamisia sinne.Moro murut, nätti ilma
Kipuja,väsymystä yms.
Jep. Välttyy paljolta, kun ei väittele idioottien kanssa.Ei tuo Hervanta nyt mitenkään pelottava ole. Tosin en ole siellä aamuöisin ympäripäissäni konttaillut. Ulkomaalaisia aika paljon, mutta monet niistä intialaisia nörttipoikia?
Ei minua tosin ole tähän mennessä vielä missään muuallakaan pelottanut, eikä kukaan ole tullut testaamaan voimiani kadulla, baarissa tai jonossa.
Pohdin noita turvallisuuskysymyksiä yrittäen samaistua aran (nais)henkilön rooliin.
Noh..? Kuin se nyssilleen ja tälleen?Päivää vaan. Olipas tylsä viikko...
No ei ollu jännää...Noh..? Kuin se nyssilleen ja tälleen?
Tuliko papanat pöksyyn?
No jopas se intoutui pullistelemaan, kyllä tässä nyt tarvittais muutama Päivi Räsäsen EI.Ei minua tosin ole tähän mennessä vielä missään muuallakaan pelottanut, eikä kukaan ole tullut testaamaan voimiani kadulla, baarissa tai jonossa olenhan Suomen oma Arnold Swarznerggegger.
HöhNo ei ollu jännää...
Niin, sinä olet viisas, minä joskus vain älykäs. Kiusaus sanallisesti ojentaa väärin toimivia lähimmäisiä on vastustamaton...Jep. Välttyy paljolta, kun ei väittele idioottien kanssa.
Tuosta tulikin mieleeni, koskahan uskaltaisi lähteä salille - sinne ei ainakaan vielä vaadita rokotepassia.No jopas se intoutui pullistelemaan, kyllä tässä nyt tarvittais muutama Päivi Räsäsen EI.
HuomennaTuosta tulikin mieleeni, koskahan uskaltaisi lähteä salille - sinne ei ainakaan vielä vaadita rokotepassia.
iltoo, kuis panee?Kaunista perjantaiehtoota itse kullekin säädylle ja myös säädyttömille
no ei tälleen iäkkäämpänä virkahenkilönä enää juuri lainkaaniltoo, kuis panee?
hiljasta on ollu täälläki, hyvä jos kerta viikkoon saano ei tälleen iäkkäämpänä virkahenkilönä enää juuri lainkaan