Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huomenta. Päivä alkaa itsekehulla.

Viestittelin pomon kanssa työpaikan asioista. Se kirjoitti mulle "säkin oot hyvää yhteishenkeä luomassa, aina iloinen, pirteä ja tekevä."

Nii että emmää aina oo pahanilmanlintu. :sneaky:
Tosin en onneks oo hommissa Migrissä tai "Sukupuolineutraalit femakot jotka haluaa leikkauttaa itsellensä jonkun sukupuolen ry":llä.
ei kai ny kukaan oikeesti luule että olisit joku pahanilmanlintu

Nii että emmää aina oo pahanilmanlintu.
Mistähän toi sanonta edes tulee, siis tarkoitan että mikä lintulaji sitä edes kuvaisi?
Mun mielestä kaikki linnut ovat omalla tavallaan ihania....sua kuvaisi parhaiten mun lempilintu tai kaksikin lintua: Kyyhky = Toivot kaikille rauhaa ja rakkautta ja valkopäämerikotka = rohkea ja periksiantamaton, joka liitelee mielipiteineen korkeuksissa, vaikka se pitäisi sitten tehdä yksin. :love: :love:

• Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja m.e.k.
Mistähän toi sanonta edes tulee, siis tarkoitan että mikä lintulaji sitä edes kuvaisi?
Mun mielestä kaikki linnut ovat omalla tavallaan ihania....sua kuvaisi parhaiten mun lempilintu tai kaksikin lintua: Kyyhky = Toivot kaikille rauhaa ja rakkautta ja valkopäämerikotka = rohkea ja periksiantamaton, joka liitelee mielipiteineen korkeuksissa, vaikka se pitäisi sitten tehdä yksin.
no ainaskin jos pääskyt tuijailee miltei maata myöten niin se ennustaa saretta

eli pääskyinen on pahanilmanlintu

• Vau!
Reactions: Elena777
no ainaskin jos pääskyt tuijailee miltei maata myöten niin se ennustaa saretta

eli pääskyinen on pahanilmanlintu
Eivät oo, ne on niiiiiin lutusia :love: :love:
Mä olen kuvitellut aina, että tolla pahanilmanlintu sanonnalla on meinattu enemmänkin korppikotkia...mutta sillon se ei kyllä koskettaisi lainkaan tuota meidän Echoa, hän kun on sellasista petolinnuista kaukana.:unsure:

Yhteistyössä