lokakuun 20...25 paikkeilla on ollu tapana siirtääVoi väsy!
Ja huomentapäivää. Joko kelloja pian taas siiretään? Mulle kelpaisi se varastettu tunti...
lokakuun 20...25 paikkeilla on ollu tapana siirtääVoi väsy!
Ja huomentapäivää. Joko kelloja pian taas siiretään? Mulle kelpaisi se varastettu tunti...
Voi videndaalis. Odottavan aika on pitkä!lokakuun 20...25 paikkeilla on ollu tapana siirtää
hyvä vaan ettei heti siirretä niin ei tartte lähteä yöllä hirvenpyyntiinVoi videndaalis. Odottavan aika on pitkä!
Hirven sisäfileepihvi kyl maistuisi. Puoliraakana voilla ja pippurilla. Suolaa toki kans...hyvä vaan ettei heti siirretä niin ei tartte lähteä yöllä hirvenpyyntiin
Vois maistaa.Hirven sisäfileepihvi kyl maistuisi. Puoliraakana voilla ja pippurilla. Suolaa toki kans...
se on kyllä hyvää, harmi että sitä saa lihanjaossa niin pirun vähänHirven sisäfileepihvi kyl maistuisi. Puoliraakana voilla ja pippurilla. Suolaa toki kans...
Venytys ja pierut ekana.Huomenta krooh pyyh *tuhinaa* zzzzz..zzzzz.*pieni pakaran nosto ja aamupier....aamuinen ruusun tuoksahdus* krooh pyyh *venyttelyä ja pohtimista missä oon ja mikä valuutta täällä mahtaa olla*
Jumppa auttaa pieruja tulemaan pihalle. Se on syy miks kansalaisopiston jumppapiirit täyttyy syksyisin.Venytys ja pierut ekana.
ei kai ny kukaan oikeesti luule että olisit joku pahanilmanlintuHuomenta. Päivä alkaa itsekehulla.
Viestittelin pomon kanssa työpaikan asioista. Se kirjoitti mulle "säkin oot hyvää yhteishenkeä luomassa, aina iloinen, pirteä ja tekevä."
Nii että emmää aina oo pahanilmanlintu.
Tosin en onneks oo hommissa Migrissä tai "Sukupuolineutraalit femakot jotka haluaa leikkauttaa itsellensä jonkun sukupuolen ry":llä.
oho, meni vahingossa harmaanaei kai ny kukaan oikeesti luule että olisit joku pahanilmanlintu
Mul tulee ilman jumppia.Jumppa auttaa pieruja tulemaan pihalle. Se on syy miks kansalaisopiston jumppapiirit täyttyy syksyisin.
Miksi vasta sillon täyttyy? Meinaako ne ettei ihmiset piere talven ja kesän välillä?Jumppa auttaa pieruja tulemaan pihalle. Se on syy miks kansalaisopiston jumppapiirit täyttyy syksyisin.
Mitäs harmaannut välillä.oho, meni vahingossa harmaana
Ei ilman jumppaa.Miksi vasta sillon täyttyy? Meinaako ne ettei ihmiset piere talven ja kesän välillä?
Mistähän toi sanonta edes tulee, siis tarkoitan että mikä lintulaji sitä edes kuvaisi?Nii että emmää aina oo pahanilmanlintu.
Ne kirmaa kesällä päällään kukkaniityllä niin siellä on helppo päästellä.Miksi vasta sillon täyttyy? Meinaako ne ettei ihmiset piere talven ja kesän välillä?
nokun harmailen isommalla puolen ja välillä menöö roolit sekasinMitäs harmaannut välillä.
Kuinkahan tuo mahtaa onnistua käytännössä?Ne kirmaa kesällä päällään kukkaniityllä
Mun mielestä sä voisit kyllä mustua sielläkin jo, vaikkakin kiva aina välillä huomata sun kirjoittelevan sielläkinnokun harmailen isommalla puolen ja välillä menöö roolit sekasin
no ainaskin jos pääskyt tuijailee miltei maata myöten niin se ennustaa sarettaMistähän toi sanonta edes tulee, siis tarkoitan että mikä lintulaji sitä edes kuvaisi?
Mun mielestä kaikki linnut ovat omalla tavallaan ihania....sua kuvaisi parhaiten mun lempilintu tai kaksikin lintua: Kyyhky = Toivot kaikille rauhaa ja rakkautta ja valkopäämerikotka = rohkea ja periksiantamaton, joka liitelee mielipiteineen korkeuksissa, vaikka se pitäisi sitten tehdä yksin.
voisin mutten haluuMun mielestä sä voisit kyllä mustua sielläkin jo, vaikkakin kiva aina välillä huomata sun kirjoittelevan sielläkin
Eivät oo, ne on niiiiiin lutusiano ainaskin jos pääskyt tuijailee miltei maata myöten niin se ennustaa saretta
eli pääskyinen on pahanilmanlintu
Haluut!voisin mutten haluu